abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81566412
Afgezien van de plaats, als het onderstaande geen provocerende dikke middelvinger tegen het westen is en men ziet het niet dan verdienen de westerlingen dat ze worden uitgelachen.
quote:
De bouw van het moslimcentrum staat gepland voor 11 september 2011 - tien jaar na de aanslag op het World Trade Center (WTC), waar nu Ground Zero ligt.
pi_81566486
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 01:20 schreef dubbel1 het volgende:

[..]

Als Bin Laden Joods zou zijn geweest dan zou er in de buurt geen Joods gebouw mogen worden gebouwd?
Als de gerespecteerde OBL Joods was geweest stonden de Twin Towers nog steeds daar en leefden pakweg 3000 onschuldigen nog hun leven.
quote:

Wat is er toch aan de hand in de wereld?
Als je doelt op de islam hoef ik mij niet af te vragen waar die aversie in het westen tegen de islam vandaan komt.
pi_81567039
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 07:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
Afgezien van de plaats, als het onderstaande geen provocerende dikke middelvinger tegen het westen is en men ziet het niet dan verdienen de westerlingen dat ze worden uitgelachen.
[..]

Dit is gewoon een enorm klap in het gezicht. We worden hiermee compleet belachelijk gemaakt. In principe is een moskee niet erg, alhoewel ik niet van de multikul ben, maar doe het dan op een andere plek. Uitgerekend op die plek!! Ze weten dat ze mensen hiermee pijn doen, inside-job of niet. Die mensen weten dat maar al te goed. En met die mensen bedoel ik niet eens (alleen) moslims.
pi_81567412
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 07:40 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Als de gerespecteerde OBL Joods was geweest stonden de Twin Towers nog steeds daar en leefden pakweg 3000 onschuldigen nog hun leven..
Dat lijkt mij sterk. Het idee om de torens in te vliegen was niet afkomstig van OBL, maar van enkele onafhankelijk doorgeflipte extremisten. OBL heeft hoogstens een keer geld over gemaakt, en zelfs dat valt te betwijfelen omdat de 9/11 commissie met geen woord rept over de financiering van de aanslag.

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 18-05-2010 09:36:09 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 18 mei 2010 @ 09:21:52 #255
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_81567997
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 07:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ja, dat is een stukje provocatie van de media. Er staat voor, niet op. Stukje stemmingmakerij, en blijkbaar werkt het.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 18 mei 2010 @ 09:34:18 #256
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81568306
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 08:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat lijkt mij sterk. Het idee om de torens in te vliegen was niet afkomstig van OBL, maar van enkele onafhankelijk doorgeflipte extremisten. OBL heeft hoogstens een keer geld over gemaakt, en zelfs dat valt te betwijfelen omdat de 9/11 met geen woord rept over de financiering van de aanslag.
dat is wel heel makkelijk. obl heeft na de aanslagen nog een aantal video's laten uitgaan waar hij de actie meer dan goed keurde. als moslims destijds, na de aanslag, zich wat minder verheugd hadden uitgelaten over de paar duizend doden, was het een ander verhaal geweest.
nu is het onbeschoft, ongepast en eigenlijk een beetje ranzig.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 18 mei 2010 @ 09:35:24 #257
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81568328
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, dat is een stukje provocatie van de media. Er staat voor, niet op. Stukje stemmingmakerij, en blijkbaar werkt het.

²
de intentie van de bouw is toch duidelijk. wordt zelfs ruiterlijk toegegeven. en dat het niet op maar naast ground zero staat is semantisch.
pi_81568363
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 07:40 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Als de gerespecteerde OBL Joods was geweest stonden de Twin Towers nog steeds daar en leefden pakweg 3000 onschuldigen nog hun leven.
want joden doen niet aan aanslagen?
pi_81568381
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 00:54 schreef Tarak het volgende:

[..]

Die staat niet in New York bij Ground Zero.
lees eerst de post die ik citeer
pi_81568432
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 01:07 schreef Tarak het volgende:

[..]

Dat deze aanslag op de VS in naam van dezelfde god ging en het dus mede om een religieuze daad ging. Het is gewoon ontzettend onbeschoft om daar dan een islamitisch centrum te hebben. Het is een teken van dominant willen zijn. Dat moet je dus niet doen of zelfs pikken als land.
Nee, het is een teken van een islamitisch cultureel centrum willen hebben in New York.
quote:
Wil je ook een moskee bij het station in Madrid waar Islamieten treinen op bliezen?
Als iemand dat wil, moet dat kunnen
quote:
Of bij de metrostations in Londen waar Islamieten metro's op bliezen?
quote:
Of in Bali waar Islamieten een disco opbliezen?
Als iemand dat wil, moet dat kunnen (er mag van jou geen een moskee op heel bali??)
quote:
Of misschien bij de Russische school waar Islamieten kinderen gijzelden?

[ Bericht 1% gewijzigd door Dichtpiet. op 18-05-2010 09:47:41 ]
pi_81568477
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:34 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat is wel heel makkelijk. obl heeft na de aanslagen nog een aantal video's laten uitgaan waar hij de actie meer dan goed keurde. als moslims destijds, na de aanslag, zich wat minder verheugd hadden uitgelaten over de paar duizend doden, was het een ander verhaal geweest.
nu is het onbeschoft, ongepast en eigenlijk een beetje ranzig.
Aah, dus omdat er een aantal moslims de actie soort van goedkeurde, kan dit plotseling niet door de beugel? Vreemde manier van denken. Overigens zegt het feit dat OBL de actie goedkeurde natuurlijk helemaal niks.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 18 mei 2010 @ 09:42:46 #262
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_81568493
Mensen proberen hier emoties te koppelen aan rationele beslissingen en pogen daarbij gefundeerd over te komen, Stop maar, dat gaat niet lukken. Volgens de gebruikte "argumentatie" mogen Duitsers ook niet naar Israël. Belachelijk ende schan-da-lig.

Wees eerlijk en zeg gewoon dat je wordt geleid door je onderbuikgevoelens. Ja.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_81568500
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 07:33 schreef Tarak het volgende:

[..]

Niet op DIE plek!

Het is alsof je de Duitse ambassade wilt bouwen op de Waalsdorpervlakte.
Het is ook niet OP Ground Zero, maar een paar straten verder ...

Op Ground Zero hoort uiteraard een monument
  dinsdag 18 mei 2010 @ 09:44:20 #264
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_81568531
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:40 schreef Dichtpiet. het volgende:

(er mag van jou geen een moskee op heel bali??)
Heel verheffende vraag. Erg constructief.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_81568637
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:44 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Heel verheffende vraag. Erg constructief.
Dat zegt hij.

En waarom pik je net dat tussen-de-haakjes-vraagje er uit?
pi_81568680
Welke waarden zijn jullie eigenlijk aan het verdedigen tegen de moslimradicalen? Vrijheid niet in ieder geval.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 09:52:16 #267
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_81568762
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:48 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Dat zegt hij.

En waarom pik je net dat tussen-de-haakjes-vraagje er uit?
Het is evident dat het hem gaat om de locatie (de uitgaansgelegenheid, dus) waar de aanslagen in Bali hebben plaatsgevonden, zoals de rest van de opsomming in zijn bericht en ook deze topic over een specifieke locatie gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door damian5700 op 18-05-2010 10:00:05 ]
  dinsdag 18 mei 2010 @ 09:52:27 #268
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81568767
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:49 schreef Dichtpiet. het volgende:
Welke waarden zijn jullie eigenlijk aan het verdedigen tegen de moslimradicalen? Vrijheid niet in ieder geval.
moslimradicalen en vrijheid? ik heb zelfs al problemen met het misbruik van de vrijheid van normale moslims, zoals ook hier in ny duidelijk te zien is.
pi_81568838
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:52 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

moslimradicalen en vrijheid? ik heb zelfs al problemen met het misbruik van de vrijheid van normale moslims, zoals ook hier in ny duidelijk te zien is.
WTF is "misbruik van vrijheid"

vrijheid alleen wanneer jij het gepast vindt is geen vrijheid, zoalshetis
pi_81568880
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:52 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Precies.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 09:59:28 #271
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81568951
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:55 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

WTF is "misbruik van vrijheid"

vrijheid alleen wanneer jij het gepast vindt is geen vrijheid, zoalshetis
als het alleen om mij zou gaan niet nee. nu is er een hele grote groep die de moskee zo dicht bij gz niet ziet zitten. ook maar niet naar luisteren en gewoon je snode plannetjes doorzetten?

nee, zo maak je vrienden.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 09:59:31 #272
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_81568952
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:49 schreef Dichtpiet. het volgende:
Niet dat ik hierover een standpunt heb geventileerd, wil ik toch wel het recht van al degenen verdedigen om zich hierover afkeurend uit te laten. Dit is ook vrijheid, namelijk.
Dat daar tegenover voldoende argumenten aan te brengen zijn om op twee blokken afstand een centrum met moskee te bouwen lijkt mij ook voor de hand liggen, maar de discussie an sich kan ik me wel voorstellen vanuit het perspectief van de wijkbewoners en nabestaanden.
pi_81569045
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:59 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Niet dat ik hierover een standpunt heb geventileerd, wil ik toch wel het recht van al degenen verdedigen om zich hierover afkeurend uit te laten. Dit is ook vrijheid, namelijk.
Dat daar tegenover voldoende argumenten aan te brengen zijn om op twee blokken afstand een centrum met moskee te bouwen lijkt mij ook voor de hand liggen, maar de discussie an sich kan ik me wel voorstellen vanuit het perspectief van de wijkbewoners en nabestaanden.
Uiteraard.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:03:17 #274
33189 RM-rf
1/998001
pi_81569059
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 03:14 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]
... of Duitse bands uitnodigen op 5 mei op bevrijdingspop....
Meen je echt dat dat 'niet kan'... en zou dat iets zijn dat je 'vooral niet moet willen veranderen?

sjees, juist dat idee dat je vooral niks mag zeggen 'om bepaelde mensen die daarover heel gevoelig gaan doen erover niet te irriteren of 'beledigen'... is imho niet juist sterk tégen Westers-liberale gebruiken...

Om kort te zeggen, als zulke calimero's zich zo graag 'slachtofer' wilen voelen en anderen dingen willen verbieden, kunnen ze beter naar het midden-oosten verhuizen, waar die 'voiel-jezelf-zielig-cultuur' sterker is ... in het wetsen geld nu juist een grote individuele vrijheid en die is ook gericht in het overkomen van bepaalde gevoeligheden....

Waarbij het altijd twee kanten op werkt... ook moslims uit de moskee moeten inzien dat ze deel uitmaken van die wetsrese maatschappij en moeten ook niet zelf altijd maar weer de 'beledigd-zijn' -kaart spelen... maar andersom ook.

wél is het heel normaal dat er verwacht wordt van zulk een moskee om bewust te zijn over de gevoeligheid van hun locatie en ze kunnen zeker niet 'ontkennen' dat er daar heel dichtbij een verschikkelijk misdaad gepleegd is waarbij de daders zich schijnbaar beriepen op datzelfde geloof dat zij praktiseren..
Een Moskee in Manhatten zal zeker rekening moeten houden met de gevoeligheden en zou niet mogen provoceren of polariseren... echter, dat is nooit een grond hen bij voorbaat te 'verbieden... dat doen ze maar in Iran of Saoedie Arabie, maar liever niet in het Westen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_81569080
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:59 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

als het alleen om mij zou gaan niet nee. nu is er een hele grote groep die de moskee zo dicht bij gz niet ziet zitten. ook maar niet naar luisteren en gewoon je snode plannetjes doorzetten?

nee, zo maak je vrienden.
Ach ja, als ze het er door krijgen bij de gemeente NYC (of welke bestuurslaag daar ook over beslist) kan ik er weinig aan doen, zo werkt democratie nu eenmaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')