Nu jullie, ook al interesseert het niemand een reetquote:Ik heb jeuk aan me zak, en ik ben te moe om te krabben. Owhja en ik heb dorst.
quote:De Europese Commissie is een instelling van de Europese Unie[1]. Ze belichaamt en behartigt het algemeen belang van de EU. De voorzitter en de leden van de Commissie worden door de lidstaten benoemd na goedkeuring door het Europees Parlement. De Commissie zetelt in het Berlaymontgebouw in Brussel, dat vaak de de facto hoofdstad van Europa wordt genoemd. De huidige Commissie wordt voorgezeten door Barroso.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:00 schreef motorbloempje het volgende:
je erop over!
Zo, de rest van de week staat in het teken van studeren en werken!
Oh, en van mijncake brengen op zijn werk
omdat 't kan
(niet speciaal voor hem hoor, voor een meet met wat mensen op de uni, maar hij werkt onderweg naar daar, dus kan ik 'm net zo goed een stukje vers gebakken cake brengen
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:26 schreef donroyco het volgende:
Ferenc Karl Fricsay (Boedapest, 9 augustus 1914 - Bazel, 20 februari 1963) was een Oostenrijks dirigent van Hongaarse afkomst, die vooral in Hongarije, Oostenrijk en Duitsland heeft gewerkt.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:41 schreef JanPiraat het volgende:
De gitaren zijn geland we moeten snel de vis bakken in een gouden pan voordat de snaren gaar zijn
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Volledig niet terug gefloten door appelsap met grote karren, als de lift 2 koekoeksklokken beton in de linker draaimolen op twee. Laten we nu zes in vierkanten draaien zo koek de lelijke slaapkinderen in de vier biertenten. Lepelsap de vrijheid om de beren verwekken in computers met op schoot bubbels.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een rariteitenkabinet, die mosterdkuipjes van de Albert Heijn, niet? Vind het toch meer iets voor een Blauw Periode van Picasso.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heb je de aardappels wel op het vuur gezet ?? anders komen de reigers
Ik zag er net een voorbij komen met een een paraplu en een klein kaboutertje in de hoogslaper.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:31 schreef Frummpie het volgende:
Ik zie vanuit mijn raam een vogel vliegen met een kat in zijn bed!
Please do so.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:25 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik overweeg om voor de trein te springen.
In before de "trein naar..." heeft vertraging postsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:25 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik overweeg om voor de trein te springen.
Dagelijkse kost in de Sovjet-Unie.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:31 schreef Frummpie het volgende:
Ik zie vanuit mijn raam een vogel vliegen met een kat in zijn bek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |