Nou nou van een zeer hoog niveau hoor wie denk je hier nu mee te dizzen dan?quote:
harry als ik zeg loop door rood licht moet je niet over de koepel heen gaan fietsen met je koffertjequote:
Gaasafdichtendelijmtapestrip zeker weer vergeten hequote:
Ik trapte erinquote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:13 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nou nou van een zeer hoog niveau hoor wie denk je hier nu mee te dizzen dan?
Uzelve?
je bent een chtibquote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:13 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nou nou van een zeer hoog niveau hoor wie denk je hier nu mee te dizzen dan?
Uzelve?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
probeer me niet te verwarren want dat lukt niet
Altijd al een oudere dame willen geven maar je durft het niet probeer Sieneke eens...de ideale tussenstapquote:
Nou die urnen op je schoorsteenmantel gaan hem ook niet worden dusquote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
probeer me niet te verwarren want dat lukt niet
topik en pic ik mee is hetquote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:19 schreef rijsttafel het volgende:
Goed topic pik ik nog mee voor het slapen gaan![]()
Heb je de aardappels wel op het vuur gezet ?? anders komen de reigersquote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:19 schreef rijsttafel het volgende:
Goed topic pik ik nog mee voor het slapen gaan![]()
quote:Op da 02gij7 2 m01 vrei0:18 gansreef Jirvcholaat hetPende:
[..]
Altijd al een oudere dame willen geven maar je durft het niet probeer Sieneke eens...de ideale tussenstap
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Altijd al een oudere dame willen geven maar je durft het niet probeer Sieneke eens...de ideale tussenstap
Neem een appel zodat bevers uit de bomen vallenquote:
quote:
Adriaan spaart modelvliegtuigjesquote:
Nee toch, je moet wel op tijd zijn voor de Alojamiento de mayo.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:37 schreef Patje1987 het volgende:
Ik moet slapen andesr sterf ik in de ochtend, maar misschien is dat maar beter ook.
Gisteeren is nog tijd zat, trouwens de wijkagent had 2 visquote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee toch, je moet wel op tijd zijn voor de Alojamiento de mayo.![]()
Wat een rariteitenkabinet, die mosterdkuipjes van de Albert Heijn, niet? Vind het toch meer iets voor een Blauw Periode van Picasso.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gisteeren is nog tijd zat, trouwens de wijkagent had 2 vis
Wat dan de camping hoort de telefoon niet, omdat ring calamiteiten de kiem in doet via kim jong il roflmao zedongquote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een rariteitenkabinet, die mosterdkuipjes van de Albert Heijn, niet? Vind het toch meer iets voor een Blauw Periode van Picasso.
Volledig niet terug gefloten door appelsap met grote karren, als de lift 2 koekoeksklokken beton in de linker draaimolen op twee. Laten we nu zes in vierkanten draaien zo koek de lelijke slaapkinderen in de vier biertenten. Lepelsap de vrijheid om de beren verwekken in computers met op schoot bubbels.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:46 schreef Winner_Taco het volgende:
2 geiten die tezamen een plechtigheid voor nabestaanden van de holocaust bezochten hebben het helaas weer niet gered tot de calvé fabriek
En toen neukte Joop Marietje in de kont met een aangeslagen toiletborstel en toen moest ik grinniken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Volledig niet terug gefloten door appelsap met grote karren, als de lift 2 koekoeksklokken beton in de linker draaimolen op twee. Laten we nu zes in vierkanten draaien zo koek de lelijke slaapkinderen in de vier biertenten. Lepelsap de vrijheid om de beren verwekken in computers met op schoot bubbels.
Ik wilde je niet beledigen Marris.. sorryquote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:56 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
OMG die foto!
Teken dat het bedtijd is??????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |