Zal volgend jaar ook wel in de aanbesteding gaan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:54 schreef dennistd het volgende:
[..]
Zutphen-Oldenzaal loopt ook maar tot december 2013 zie ik, dus dat is ook niet heel lang meer.
Ik kan geen gedachten lezen neequote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:00 schreef dennistd het volgende:
Kun jij gedachten lezen ofzo? Ik roep net hetzelfde op OHIH
Dan moeten ze het spreiden tussen Leeuwarden en Blerickquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:09 schreef greavy het volgende:
Het zal vast Voith worden, want Arriva doet niet zelf onderhouden..
Doen ze het niet, zal er veel LM richting Leeuwarden moeten.
t was maar een grapjequote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:16 schreef greavy het volgende:
Arnhem - Winterswijk hoort volgens mij toch bij de concessie Achterhoek / Rivierenland, eveneens als Tiel - Arnhem. Zutphen - Winterswijk ook.
Dat is Arriva straks ook.
Kan ArrivaDeutsche Bahn nog meegenieten van de 'kinderziektes'quote:
Met subsidies kun je een heel eind komenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik snap niet waarom er überhaupt iemand de lijn Almelo - Marienberg wil. Zo'n lijn is toch nooit winstgevend?
Nee. Die lijn is zelfs verreweg de meest verliesgevende van het land. Voor elke 100 euro die die lijn kost, brengt ie 8 euro op. Elke andere kansloze lijn zit toch wel boven de 25.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik snap niet waarom er überhaupt iemand de lijn Almelo - Marienberg wil. Zo'n lijn is toch nooit winstgevend?
De hoeveelste dag op rij is dit? Ik ben even de tel kwijt...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:50 schreef greavy het volgende:
ProFail heeft het wederom voorelkaar.. Tenminste, is mijn vermoeden.
Vertragingen tussen Wehl/Zevenaar lopen weer op, dus de verstoring zal vast er weer zijn..
De 5e of de 6e.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De hoeveelste dag op rij is dit? Ik ben even de tel kwijt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |