jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:20 schreef Marlalala het volgende:
[..]
En de rest neemt dus ook eetbaars mee?
Gado gadoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
javanalles!
van soep tot gado gado tot gevulde wijnbladeren geloof ik
Bestaan er dan wijnbomen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
javanalles!
van soep tot gado gado tot gevulde wijnbladeren geloof ik
Zometeen alweer een afspraak... Moet een rooster maken met mijn ingenious wiskundige modelquote:
oh mai kott...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:23 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zometeen alweer een afspraak... Moet een rooster maken met mijn ingenious wiskundige model
Geef hem wanten!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb een collega die ZO HARD tikt, dat ik 'm zelfs met koptelefoon op, radio heeeeel hard aan, hooren als ik ergens niet tegenkan, is het mensen die (hard) zitten te tikken...
!
Hij zal niet hard meer tikken!quote:
Ik ken het probleemquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:35 schreef Pheno het volgende:
Probleem opgelost!
Nu de mijne nog, ik heb geen zin meer.
We zijn laatst eens naar de griek in wijchen geweest, prima weg te happen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil uit eten vanavond
eens even kijken waar we dan heen gaan
Sowiezo Griekse restaurantsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
We zijn laatst eens naar de griek in wijchen geweest, prima weg te happen.
Jij krijgt ook een poppetjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:14 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Oh nouen
Hallooooo![]()
Mag ik ook een poppetje haha?
Het is niet zo'n studentengriek als in nijmegen. maar bij het LUX, dan heb je genoeg keuze lijkt mequote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb het niet zo op griekse restaurants, met van die 'schotels'
en we willen in 't centrum, want gaan naar 't LUX vanavond
true, ziet er lekker uit, alleen ook niet mega goedkoop.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is niet zo'n studentengriek als in nijmegen. maar bij het LUX, dan heb je genoeg keuze lijkt me
YOU SHALL EAT MEAT!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
true, ziet er lekker uit, alleen ook niet mega goedkoop.
Ken overigens, ook in Den Haag, alleen maar van die 13 in een dozijn grieken met massa's vlees in de gerechten, en daar zijn we niet zo van
zoiets als wat Motorbloempje aan heeft?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:53 schreef Fairydust het volgende:
[..]
![]()
Dat gezicht en dan een felroze jurkje ofzo
Ik schuif bij vrienden aan... ik gok op rijst + satequote:
Hmm nee idd, doe dan maar een verkapt panterprintje met een lichtblauwe skinny.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
zoiets als wat Motorbloempje aan heeft?
Das niet leuk, want dan heb je 2 poppetjes met hetzelfde aan
Nee, die ken ik ook, deze is dat niet. maar geen optie als je naar het Lux gaat, in het centrum van Nijmegen is genoeg te eten. Mexicaan is ook prima en best cheapquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ken overigens, ook in Den Haag, alleen maar van die 13 in een dozijn grieken met massa's vlees in de gerechten, en daar zijn we niet zo van
okequote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik schuif bij vrienden aan... ik gok op rijst + sate
een panterprintje?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:55 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Hmm nee idd, doe dan maar een verkapt panterprintje met een lichtblauwe skinny.
Hahaha je doet je best maarquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
een panterprintje?
ik zal er wat van proberen te maken
Popo bedoel je?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die ken ik ook, deze is dat niet. maar geen optie als je naar het Lux gaat, in het centrum van Nijmegen is genoeg te eten. Mexicaan is ook prima en best cheap
Ma: ''Wat ga je doen?''quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Popo bedoel je?die is idd best lekker
maar ik denk dat het vanavond meer eetcafe materiaal wordt ivm kosten
Vleesquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
true, ziet er lekker uit, alleen ook niet mega goedkoop.
De Waagquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Popo bedoel je?die is idd best lekker
maar ik denk dat het vanavond meer eetcafe materiaal wordt ivm kosten
Ik wil een kiltquote:
mijn moederquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:00 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ma: ''Wat ga je doen?''
MoBlo: ''Met een paar vrienden naar de popo''
ja, ik zat 't net te luisterenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:02 schreef Pheno het volgende:
Kut, die vulkaan begint weer, wacht nog even drie dagen aub.
Waarom?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:02 schreef Pheno het volgende:
Kut, die vulkaan begint weer, wacht nog even drie dagen aub.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Dan kan je X factor normaal kijken.![]()
Go Jaap!
Vooral de kosten, ik denk niet dat ik annuleringskosten vergoed krijg van d ehotels en treinpassenquote:
Geld is toch niet belangrijk joh.,quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vooral de kosten, ik denk niet dat ik annuleringskosten vergoed krijg van d ehotels en treinpassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |