Ze hadden overigens 1,5 uur en ze hebben het zeker niet afgeraffeld vind ik.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:05 schreef JamieC het volgende:
ja t was echt een zwakke finale zeg.. heb je 2 fuckin uur, raffel je het zo af
jammer maarja.. nog wel een extra seizoen.
John Casey heeft een dochterquote:
Orion was zijn vader toch?quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:06 schreef Dawnbreaker het volgende:
Vond het een geweldige finale, mooi een conclusie gemaakt van the ring en shaw, een mooi open einde voor de Buy More (nieuwe locatie, andere winkel, zelfde winkel?) en er is geweldig veel mogelijk met de verhaallijn door alex, casey en morgan. Die 3 kunnen al een half seizoen aan lach momenten opleveren.
Daarnaast vond ik die Rogue base eigenlijk ook stiekem wel cool.
Alleen weer jammer dat het weer om familie van Chuck gaat, nu zijn moeder. Nu is zo'n beetje iedereen betrokken bij de spy-game (chuck, morgan, ellie, devon, casey, sarah, orion, alex) en daar komt nu z'n moeder nog bij.
Ze mogen wat mij betreft wel weer meer de nadruk leggen op chuck en morgan, jeff en lester, big mike en casey (adam speelt echt geweldig imo) ipv 40 minuten alleen chuck en sarah en dan 10 minuten alle andere personages (verspreid over een epi.)
Maar goed, ziet er veelbelovend uit en kan niet wachten tot s04 (iemand al een datum?)
misschien merk ik die ongeloofwaardigheid niet op omdat ik ook series als lost, heroes, bsg, supernatural etc gewend ben, en ivm die is chuck zeer geloofwaardigquote:Op woensdag 26 mei 2010 02:01 schreef Merkie het volgende:
Wel een leuke finale maar het wordt wel steeds ongeloofwaardiger.
De kans was al heel groot dat het na S3 zou stoppen. Langer dan S4 zal het echt niet doorgaan...quote:
Inderdaad maar ik kan me er niet aan storen. Zoals eerder gezegd deze serie is vanaf ep. 1 al onrealistisch dus zoiets merk ik niet eens meer opquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:40 schreef Professional het volgende:
Moest wel ff lachen toen Chuck de kelder in liep en er echt een kilometer aan lichten aan ging. Beetje overdreven
wel met nog een optie van 9 afleveringen meer, maar dat zal wel niet meer dan een optie blijven.quote:
En dan komt het ligt bij de muur, wordt er nog een ruimte erachter geopendquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:40 schreef Professional het volgende:
Moest wel ff lachen toen Chuck de kelder in liep en er echt een kilometer aan lichten aan ging. Beetje overdreven
geniale scene inderdaad, heb echt dubbel gelegen...quote:
Deze post zette me tot nadenken. Zo lang duurde de ep helemaal niet! Heb ik alleen 19 gezien... en niet 18. Vond al dat ik dingen miste maarja. Ik blow veel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:44 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Ze hadden overigens 1,5 uur en ze hebben het zeker niet afgeraffeld vind ik.
Ik vond het echt een goede finale.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Deze post zette me tot nadenken. Zo lang duurde de ep helemaal niet! Heb ik alleen 19 gezien... en niet 18. Vond al dat ik dingen miste maarja. Ik blow veel.
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:57 schreef planethugo het volgende:
[..]
was dat vorig jaar niet ook zo en toen hadden ze er nog wat bijgekocht?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is allemaal te vrolijk momenteel. Ik denk dat er iemand dood zal gaan einde van het seizoen. Ik zeg Chuck & Ellie's vader!
September probably. Exacte datum is nog niet bekend.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:52 schreef Dawnbreaker het volgende:
wanneer begint het nieuwe seizoen nou?
Mjah, Spyless Chuck zou echt niks zijn..quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:50 schreef Dizer het volgende:
Wel weer zo bleeeh dat Ellie niet wil dat Chuck nog een spion is.
precies alleen dat is genoeg voor zoveel hilarische momenten. En ik hoop dat morgan nu eens echt met die aan de slag gaat. Het moge onrealistisch zijn dat zulke ventjes zulke meiden krijgen, maargoed dat gaat dus al 3 seizoenen zo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:57 schreef Jivis het volgende:
Toffe finale. Casey's dochter en Morgan, en Casey die daar vervolgens achter komt
. Ben benieuwd naar seizoen 4.
Ik dacht in eerste instantie dat 19 pas volgende week uitgezonden zou worden en kwam pas 2 dagen later achter mijn vergissing.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Deze post zette me tot nadenken. Zo lang duurde de ep helemaal niet! Heb ik alleen 19 gezien... en niet 18. Vond al dat ik dingen miste maarja. Ik blow veel.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Gratis tip: myepisodes.comquote:Op vrijdag 28 mei 2010 02:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]Ik had hetzelfde. Vond het al zo raar beginnen, ineens zaten ze in de truck opgesloten enzo. En toen zei Elly ineens dat hun vader dood was, ik dacht huh
dus even opgezocht blijkt het een dubbele ep te zijn
Ze hebben een leuk balletje opgegooid, dus het lijkt me van wel. Ik vind haar wel schattigquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:47 schreef Tegan het volgende:
Zou Casey's dochter een vastere rol krijgen? Lijkt me tof.
Ik vind het fijn dat Lou er niet langer inzat, ik kreeg er een kloppende klabanus van.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:42 schreef larry_flynt het volgende:
Ik ben nu bij aflevering 9 van SE 1 en hij heeft net met Lou gedate en het is uit. Ik vind dat Lou er langer in had moeten zitten!!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:47 schreef Tegan het volgende:
Zou Casey's dochter een vastere rol krijgen? Lijkt me tof.
Broken Bells en Band of Horsesquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:04 schreef Etcetera het volgende:
"The High Road" by Broken Bells (Chuck and Sarah at the market)
"One More Try" by Timmy T (Devon drinks)
"England Swings" by Roger Miller (Casey and Justin at the diner)
"Neighbor" by Band Of Horses (Chuck gets the governor)
"One October Song" by Nico Stai (Stephen goes down)
"Congratulations" by MGMT (Alex enters the Buy More)
"Don't Give Up On Us Now" by Menew (Chuck is taken)
&
"On My Way Back Home" by Band Of Horses (Chuck and Ellie reunited)
"Sundial" by Wolfmother (Team Bartowski goes undercover)
"El Jarabe Tapatio (aka "Mexican Hat Dance")" (Cellphone ring tone)
"Blaze Of Glory" originally by Jon Bon Jovi (Jeffster! performs)
"Blue Beard" by Band Of Horses (Sarah saves Chuck)
"Don't Hide Away" by Bishop Allen (The Buy More aftermath)
Volgens TV.com zijn deze nummers in elk geval aan bod gekomen in ep. 18 & 19
Ze heeft wel iets cutesquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:55 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tuurlijk.
Toen ze Casey aanviel.
Der moet gewoon een paal in die bips!quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:55 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tuurlijk.
Toen ze Casey aanviel.
Er zijn verschillende ratings voor verschillende leeftijdsgroepen en daarnaast zijn er nog de ratings voor het totale aantal huishoudens in de VS .quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:01 schreef PirE het volgende:
Rating was trouwens geen 1.8 maar 3.0.
"Chuck" season finale part 1 (5 million, 3.0/5)
"Chuck" season finale part 2 (5.2 million, 3.1/5)
Vind ik ook ja, die hele verhaallijn van Shaw op het eind slaat eigenlijk gewoon nergens opquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:25 schreef Jivis het volgende:
Achteraf gezien vond ik het eigenlijk maar debiel dat Shaw nog in leven bleek te zijn. De aflevering waarin Chuck hem neerschiet had juist iets dramatisch omdat het zijn eerste moord was enzo. Nu is dat nog steeds niet gebeurd
.
Komt natuurlijk ook omdat die aflevering met Shaw's "dood" geschreven was als serie finale.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind ik ook ja, die hele verhaallijn van Shaw op het eind slaat eigenlijk gewoon nergens op. Maar ik heb besloten me er niet druk over te maken.
Jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:50 schreef planethugo het volgende:
ben alweer vergeten of shaw nu alsnog dood was op het einde?
Ik ben net begonnen aan de serie Firefly, en daar zit 'ie ook al in. Aardig genoeg in een rol die eigenlijk heel erg op Casey lijkt.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:02 schreef Tim86 het volgende:
Net Independence Day weer eens gezien en kwam tot mijn verbazing een mega jonge Adam Baldwin tegen
Ja daar wist ik het wel van, maar ID4 echt niet terwijl ik die al 4,5 keer heb gezienquote:Op maandag 5 juli 2010 00:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Moet je Full Metal Jacket eens kijken
34 is mega jong?quote:Op maandag 5 juli 2010 00:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja daar wist ik het wel van, maar ID4 echt niet terwijl ik die al 4,5 keer heb gezien
[ afbeelding ]
Goede dagcrème I guessquote:
Alsof het nog niet nerd genoeg wasquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:37 schreef Tazmaniac het volgende:
breaky breaky
Olivia Munn joins the show
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:37 schreef Tazmaniac het volgende:
breaky breaky
Olivia Munn joins the show
De ene spy of de andere?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:02 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Nee, ze gaat een of andere spy spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |