Nee, 3 keer! Je vergeet weer de bovenste bel mee te tellen Lavenderr, en zoals je weet:quote:
Nee inderdaad, je hebt gelijk.quote:
Wat een heerlijk nummer tochquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, 3 keer! Je vergeet weer de bovenste bel mee te tellen Lavenderr, en zoals je weet:
Three is the magic number!
Ik ook niet, want ze zijn er al?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:41 schreef _Led_ het volgende:
Zeg, kennen jullie die mop van die mensen die naar Madrid zouden gaan ?
Ze gingen toch niet?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:41 schreef _Led_ het volgende:
Zeg, kennen jullie die mop van die mensen die naar Madrid zouden gaan ?
Ach, Nederland is ook mooiquote:
Zie je, Nederland is ook mooiquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:38 schreef _Led_ het volgende:
Toen maar naar Zandvoort gereden om van het weer te genieten, en in 't weekend lekker een hotelletje gepakt in zeeland en oesters gegeten in Knokke.
Ook best gezellig hoor.
En terras 'terrasje' en kroket 'kroketje' en vrouw 'vrouwtje' zekerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:13 schreef _Led_ het volgende:
meh, ik noem elk hotel 'hotelletje'
http://www.dikkevandalesluis.nl
Nee? Hebben jullie niet lekker saampjes een biertje en een wijntje gedronken aan het strandjequote:
Weet ik niet, ik was er niet bijquote:
Waarom denk je dat we te laat waren ? Hij had slechte ontvangstquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:58 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar eh, had je trouwens niet beter eerst iemand kunnen raadplegen met een bijzondere gave voordat je op het punt stond om naar Madrid te vertrekken? Bijvoorbeeld iemand van Vereniging Aquarius, want dat is vlakbij jou en daar kom jij toch bijna elke week.
Dan had je tenminste vantevoren geweten dat je beter niet kon gaan. Nu heb je allemaal moeite voor niks gedaan
. Ik doe dat wel altijd hoor, als ik een belangrijke beslissing ga nemen. Eerst even langs bij mijn favoriete waarzegger die dan even lekker gaat heldervoelen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |