Die ken ik niet, moet ik even googelen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:08 schreef _Led_ het volgende:
Sedaris, Chrichton en nog wat flutpaperbacks mee
Prey als in de videogame?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:44 schreef _Led_ het volgende:
Tiepfaud, moest Crichton zijn. (Schrijver van Jurassic Park, Prey, State of Fear etc.)
Ja, want ik zit al aardig tegen de 20kg aan geloof ikquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:46 schreef Bastard het volgende:
Kheb zo'n ereader, staat bomvol met van alles eigenlijkScheelt zeulen.
Precies, en de mijne weegt een paar honderd gram! Ben er dan ook erg blij mee, geen vermoeide armen meer van het lezen in bedquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, want ik zit al aardig tegen de 20kg aan geloof ik![]()
Nou ja, doe ik de boeken in de handbagage.
O.k., en over seksboekjes gesproken...quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:29 schreef Bastard het volgende:
Precies, en de mijne weegt een paar honderd gram! Ben er dan ook erg blij mee, geen vermoeide armen meer van het lezen in bed
Spijtig voor jou.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:21 schreef Amos_ het volgende:
2 dagen bedoel je. Sommige mensen zullen toch moeten werken
Dat gaat niet altijd opquote:
Maar je vakantie is dan toch echt verneukt... komen ze daar met hun dikke britse vriendin en dan zien ze dat elke nerd en twat met het lekkerste wijf rondloopt en dat hun die kans ook zouden hebben...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:40 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat gaat niet altijd op. Mijn broer komt regelmatig in Thailand, maar hij valt helemaal niet op Thaise (en andere Aziatische) slanke vrouwen. Hij valt op vol en Surinaams
. Nou is mijn broer natuurlijk zelf gedeeltelijk Aziatisch, dus misschien dat het daardoor komt
.
Ik val zelf ook nooit op Aziatische mannen eigenlijk. Ik val op blonde Goden![]()
.
Nou eh, mijn vriend is ook altijd lekker ongeinteresseerd als ik kleren ga kopen waar hij bij is:quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:48 schreef Flammie het volgende:
en dan gaan die meiden kleren kijken... stel het me al voor:
- Ey staat dit me? Hoe staat dit me
- ....
- EY LET JE EEN BEETJE OP??!!! HIER STA IK.!!! STAAN DEZE KLEREN ME OF NIET?
- eeuh.. jaaa euh.... jaa... ze staan je
Dronkenquote:en dan die dikke blanke danseres op het einde.... waarom doet ze dat nou.. ze is echt niet sensueel ofzo!!!
Maar dat zou dus betekenen dat jij nooit met je vriendin naar Suriname en de Antillen kan gaanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:48 schreef Flammie het volgende:
Het is volgens mij een slecht idee om naar thai/viet/indo te gaan met je vriendin behalve als je je vakantie gruwelijk wil verneuken na 1 dag
Ja ja, we weten dat je op Geert valtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:40 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat gaat niet altijd op. Mijn broer komt regelmatig in Thailand, maar hij valt helemaal niet op Thaise (en andere Aziatische) slanke vrouwen. Hij valt op vol en Surinaams
. Nou is mijn broer natuurlijk zelf gedeeltelijk Aziatisch, dus misschien dat het daardoor komt
.
Ik val zelf ook nooit op Aziatische mannen eigenlijk. Ik val op blonde Goden![]()
.
Zitten er ook leuke mannen aan vast? Anders hoeft het van mij niet hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar dat zou dus betekenen dat jij nooit met je vriendin naar Suriname en de Antillen kan gaan.
Al die grote negerlullen die daar gewoon voor het oprapen liggen! En dan komt Flammie aanzetten met z'n schamele 19 inch dick
.
Ja hallo, dat is toch ook geen vergelijkingquote:
Nee jij tochquote:
Oh, ik dacht jij en wat maakt het uit, Javaan, Indo, geblondeerd, whatever makes you tickquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee jij toch! Geert Wilders is geen blonde God, hij is een geblondeerde Javaan Indo
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |