Masturberen een hobby noemen...quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:40 schreef _Led_ het volgende:
Ho ho, spelletjes zijn m'n werk, dat andere is puur hobby
Tree voor tree bedoel je, en ja, ik trek me deze post ook aanquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Leer jij nou maar eerst piramidetreden tellen en hoe je een plaatje moet uploaden. Alles stap voor stap Amos_
.
Nee, ik zei al, het ene uur wat vaker dan het andere.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Masturberen een hobby noemen...
![]()
![]()
![]()
Alsof je daar dan ook echt een vaste avond in de week voor inplant.
Kun je dan niet beter ook van die hobby je beroep maken?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:56 schreef _Led_ het volgende:
Nee, ik zei al, het ene uur wat vaker dan het andere.
Als dat zou kunnen zou ik 't doen, maar ik heb nog geen business-plan of marketing-scheme ontdekt dat me geld laat verdienen met plaatjes van een masturberende vadsige dertiger met een opgeblazen ego.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter ook van die hobby je beroep maken?
"Ehhh nee vanavond kan ik niet want mijn bal... ehhh agenda zit vol!"quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
Alsof je daar dan ook echt een vaste avond in de week voor inplant.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:03 schreef _Led_ het volgende:
Als dat zou kunnen zou ik 't doen, maar ik heb nog geen business-plan of marketing-scheme ontdekt dat me geld laat verdienen met plaatjes van een masturberende vadsige dertiger met een opgeblazen ego.
nee want die 1e zin is copy/paste werk en slaat geen houtquote:
Nou, Cosmopolitan & Libelle heb ik hier niet liggen, maar de Flair & Viva heb ik gisteravond speciaal gekocht omdat ik al ingepland had om deze middag op het dakterras te gaan zittenquote:
Ik heb een lekkere biografie over Tom Cruise in de koffer voor Ibiza. Geschreven door Andrew Morton, dus dat belooft sensatie. Kan ik gelijk alles over scientology lezen. Heb ik toch een beetje TRU en BNW bij mequote:Op woensdag 19 mei 2010 14:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, Cosmopolitan & Libelle heb ik hier niet liggen, maar de Flair & Viva heb ik gisteravond speciaal gekocht omdat ik al ingepland had om deze middag op het dakterras te gaan zitten.
En dan ga ik allemaal dingen lezen over jullie *, over hoe jullie * echt zijn! Nee, dankzij dat soort bladen kunnen jullie * echt niks voor mij verbergen. Ik heb jullie * feilloos door
!
* mannen
Ja klopt. JoepiePoepie lees de Flair & Viva.
Donald Duck!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:58 schreef Amos_ het volgende:
Teleurstellend, ik had minstens een verwijzing naar de Donald Duck verwacht. Minstens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |