_Led_ heeft hetzelfde id als z'n vorige username en in de quotes (waar dus ook z'n oude naam staat) staat geen id genoemd, en daarom vraag ik me dus af of dat algoritme veranderde usernames heeft ingecalculeerd (als er al sprake van is dat het algoritme ook uitgaat van de naam van wie je quote). Dus voordat je met dit soort insinuerende opmerkingen komt:quote:Op maandag 31 mei 2010 12:10 schreef R0N1N het volgende:
Als ze het goed gedaan hebben, gebruiken ze een uniek ID nr. Los van de naam.
Dan kun je je naam wijzigen zo vaak je wilt, maar dat (user)ID blijft hetzelfde.
Maar dat zou jij toch moeten weten (?) = vrij basic database werk
Overigens is het meestal zo (& Fok! is daar geen uitzondering) dat je je username niet mag wijzigen.
_Led_ heeft dus (waarschijnlijk) niet z'n naam veranderd, maar een nieuwe user aangemaakt, met een nieuwe/andere naam. & Maak je een nieuwe user aan, ja dan houdt het op.
Eerst zelf even nadenken R0N1N, want dat soort dingen weet ik inderdaad ja en juist omdat ik dat weet denk ik eerst na voordat ik er iets over roep en had ik allang geconcludeerd dat het niet om een nieuw account ging met een ander id, maar om een andere naam met hetzelfde id.quote:Maar dat zou jij toch moeten weten (?) = vrij basic database werk
O ja, enne R0N1N: Juist omdat in die oude quotes nog de vorige username staat kun je heel eenvoudig concluderen dat het om hetzelfde id gaatquote:Op maandag 22 december 2008 14:25 schreef _Led_ het volgende:
Geld overgemaakt,
gaarne username wijzigen naar _Led_
Ik kan je vertellen dat _Led_ toch echt z'n username heeft veranderd, en dus nogsteeds dezelfde user-id heeftquote:Op maandag 31 mei 2010 12:10 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Als ze het goed gedaan hebben, gebruiken ze een uniek ID nr. Los van de naam.
Dan kun je je naam wijzigen zo vaak je wilt, maar dat (user)ID blijft hetzelfde.
Maar dat zou jij toch moeten weten (?) = vrij basic database werk
Overigens is het meestal zo (& Fok! is daar geen uitzondering) dat je je username niet mag wijzigen.
_Led_ heeft dus (waarschijnlijk) niet z'n naam veranderd, maar een nieuwe user aangemaakt, met een nieuwe/andere naam. & Maak je een nieuwe user aan, ja dan houdt het op.
Maar waarom wilde je dat eigenlijk?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:11 schreef _Led_ het volgende:
Ik kan je vertellen dat _Led_ toch echt z'n username heeft veranderd, en dus nogsteeds dezelfde user-id heeft
Och, en dan hebben we het nog niet eens over bijvoorbeeld 301 redirects voor bijvoorbeeld het fotoboek, zodat de 3rd party zoekmachines ook direct op de hoogte zijn, anders blijven ze nog te lang de oude url indexeren terwijl die waardeloos is geworden:quote:Op maandag 31 mei 2010 13:11 schreef R0N1N het volgende:
... daarom (& nog een berg andere redenen) is het ook beter om de username NIET aan te (kunnen/laten) passen & als je dat wel doet/wil, zorgen dat je software het OOK aankan ..... voordat je iets roept.
Spannend! Vakantie neem ik aan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:04 schreef Darkwolf het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Pfff nog 5 dagen en dan naar de states. Ben echt bloed nerveus!
Ja. Meer als twee weken. Net als met Australie vorig jaar: iemand van internet leren kennen en daar kunnen verblijven.quote:
I love traveling!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:05 schreef Flammie het volgende:
Waarom ben je zo nerveus om te reizen dan? ?:D
Ja, dan zou ik ook gespannen zijn. Dat lijkt me ook eng. Je weet niet of het klikt natuurlijk. Waarschijnlijk wel want jullie hebben vermoedelijk al veel gepraat en gemeenschappelijke interesses, dus dat gaat wel lukken. Bovendien, het zijn maar twee weken, dus dat is te overzien.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:08 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ja. Meer als twee weken. Net als met Australie vorig jaar: iemand van internet leren kennen en daar kunnen verblijven.
[..]
I love traveling!
Het is meer wie ik ga ontmoeten daar.
Maar Australie voelde als een tweede thuis ook al was ik er nog nooit geweest en dat voelde vertrouwd aan.
De states? Geen idee. Het lijkt me mooi, maar heb ik niet hetzelfde mee als Australie. Komt vast allemaal wel goed, maar toch!
Maak mij inderdaad geen zorgen dat het niet gaat klikken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:11 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, dan zou ik ook gespannen zijn. Dat lijkt me ook eng. Je weet niet of het klikt natuurlijk. Waarschijnlijk wel want jullie hebben vermoedelijk al veel gepraat en gemeenschappelijke interesses, dus dat gaat wel lukken. Bovendien, het zijn maar twee weken, dus dat is te overzien.
Hoe dan ook ga ik ook zeker weer sky diven. Dat heb ik in Sydney ook gedaan.quote:Super, naar Amerika. Hoop dat je een geweldige tijd hebt daar!
Yeh had m al gezienquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
Flammie, je negeert de Flammie-smiley die ik speciaal voor jou gemaakt heb:
[ afbeelding ]
Te paard langs het strand is ook super! Niet te vergelijken met de bak.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:15 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Maak mij inderdaad geen zorgen dat het niet gaat klikken.
Heb goede mensen kennis en mensen ontmoeten via internet is helemaal niets nieuws voor mij.
Daarnaast ga ik ook mijn eigen dingen doen daar en zit ik niet 24/7 op zijn lip. Of hij op de mijne.
[..]
Hoe dan ook ga ik ook zeker weer sky diven. Dat heb ik in Sydney ook gedaan.
In California claimt een toko de hoogste sprongen TER WERELD aan te kunnen bieden.
Wie 60 dollar extra heeft kan springen vanaf 18,000 feet. Holy crap!
En met die kennis daar een fijne strand rit te paard! Veels te lang geleden dat ik lekker buiten een manege bak heb gereden!
Sorry maar ik heb moeite met het visualiseren.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:48 schreef Flammie het volgende:
Zie je darkwolf zo langs het strand met het paard en ineens in het zand steekt er iets uit.. iets dat heel veel op het vrijheidsbeeld lijkt...
Tell me about it. Ben volgens mij echt vergeten hoe cool dat is!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:41 schreef Lavenderr het volgende:
Te paard langs het strand is ook super! Niet te vergelijken met de bak.
In Australie sprong ik vanaf 14,000!quote:Springen van 18,000 feetthe horror
Pffff..... dat is echt lang geleden dat ik die gezien heb. Maar ik zie in een keer wel die scene weer voor me ja.quote:
Heb je nog een plaats in je koffer?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:51 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Tell me about it. Ben volgens mij echt vergeten hoe cool dat is!
[..]
In Australie sprong ik vanaf 14,000!
Voor het springen ben ik echt niet bang, het is het neerkomen dat me zorgen baartquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:52 schreef Flammie het volgende:
Ik zou dat niet durven .... zo springen![]()
Ja het lijkt me een kick.. maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |