"wijf" ?quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:21 schreef Flammie het volgende:
En dan is het gewoon toch gewoon een wijf
quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:35 schreef Flammie het volgende:
Ik niet: het is het resultaat van niet naar school gaan en te veel op internet zitten imo
Nou, maar in mijn geval 'vrouwtje' denk ik. Ik ben maar 1.55 meter.quote:
Summers, mediaconsument, en Ticker staan ook erg hoog trouwens in mijn lijstquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
Bastard
Flammie
_Led_
ToT
Michielos
Amos_
Lavenderr
Summers
mediaconsument
Darkwolf
nokwanda
Ticker
jogy
R0N1N
Manke
Plus1
Schenkstroop
Terecht
BarraCupraCuda
heartz
ATuin-hek
Cristal
Spellmeista
Salvad0R
Resonancer
mediacurator
JohnLocke
FBreijer
Ratelslangetje
Buschetta
erodome
VaderVanJezus
J0kkebr0k
DC80
Lambiekje
Paginabeheerder
Pulzzar
MikeyMo
UncleScorp
KoosVogels
meneerseruis
piepie
Enneacanthus_Obesus
senesta
Cafe-Noir
Paul
Cerbie
Weltschmerz
quirina
hexenwind
Ja ja, nog een paar minuutjes geduld nogquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:48 schreef VaderVanJezus het volgende:
''Voor niet-abohouders is een berekening op basis van de volledige geschiedenis alleen op te vragen in de laatste tien minuten van elk uur (eerstvolgende mogelijkheid: 17:50).''
wtf
Ik kom hier teveel denk ikquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Witchfynder
ThE_ED
tijnbrein
Flammie
JoepiePoepie
BOKA
lifeblind
GimmeGore
Darkestrah
Mr.Cooper
Frollo
Michielos
Cristal
Bastard
Tokus
Ratelslangetje
JiMmEkE
Fortitude
Penisbaard
Amos_
OFfSprngr
zoalshetis
Nembrionic
Levolution
ToT
Twizu
Djaser
Monolith
Summers
PiRANiA
Pixie.
Dennis101
Mark
rakotto
L.no
trovey
9611Niels
Trashcanman
Ticker
Spellmeista
Eisoep
DeBassist
PeZu
Broekpaling
Iblis
Mirjam
AdvancedPower
Pietverdriet
J.Herrer
geelkuikentje
Ik ben me er trouwens totaal niet van bewust dat ik zo vaak met Bastard veel posts in dezelfde topics plaats. Dus ik vraag me af waar dat algoritme op gebaseerd is, bijvoorbeeld:quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Bastard
Flammie
_Led_
ToT
Michielos
Amos_
Lavenderr
Summers
mediaconsument
Darkwolf
nokwanda
Ticker
jogy
R0N1N
Manke
Plus1
Schenkstroop
Terecht
BarraCupraCuda
heartz
ATuin-hek
Cristal
Spellmeista
Salvad0R
Resonancer
mediacurator
JohnLocke
FBreijer
Ratelslangetje
Buschetta
erodome
VaderVanJezus
J0kkebr0k
DC80
Lambiekje
Paginabeheerder
Pulzzar
MikeyMo
UncleScorp
KoosVogels
meneerseruis
piepie
Enneacanthus_Obesus
senesta
Cafe-Noir
Paul
Cerbie
Weltschmerz
quirina
hexenwind
Je hoeft in ieder geval niet meer bang te zijn dat je na je dood niet in de hemel terecht komtquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:58 schreef JoepiePoepie het volgende:
Mijn forumvriendjeslijst gebaseerd op mijn hele FOK!historie scheelt niks met die van het afgelopen jaar. Maar met afgelopen jaar bedoelen ze waarschijnlijk van 26 mei 2009 - 26 mei 2010, maar ik dacht alleen het jaar 2010. En aangezien ik in juni 2009 geregistreerd ben...
[..]
Ik ben me er trouwens totaal niet van bewust dat ik zo vaak met Bastard veel posts in dezelfde topics plaats. Dus ik vraag me af waar dat algoritme op gebaseerd is, bijvoorbeeld:
Vaak samen in dezelfde topics posten, maar het aantal posts per persoon per topic is niet relevant.
of
Vaak samen in dezelfde topics posten, maar het aantal posts per persoon per topic is wel relevant.
En oh, ik sta gewoon op 5 bij de enige echte VaderVanJezus.
Dat alghoritme wist schijnbaar ook dat jij een paardestaart hebt!quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:44 schreef JoepiePoepie het volgende:
Mijn forumvriendjes gebaseerd op het jaar 2009:[/b]
Darkwolf
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Bastard
Michielos
jogy
Dragorius
Summers
mediaconsument
Flammie
Ticker
Darkwolf
JoepiePoepie
maedel
erodome
sjoep
Scorpie
Spellmeista
ToT
Lavenderr
Copycat
Lambiekje
JohnDope
nokwanda
senesta
Papierversnipperaar
vogeltjesdans
UncleScorp
Ali_Kannibali
The_stranger
R0N1N
SicSicSics
Iblis
BaajGuardian
Pietverdriet
Amos_
Verdwaalde_99
Monolith
Manke
bassos
sweetgirly
Haushofer
The_End
Rasing
Yorrit
BarraCupraCuda
Dartanion
yvonne
teknomist
RM-rf
Salvad0R
Grrrrrrrr
Pappie_Culo
Ik zou nu wel een functie "forumvriendinnetjes" willen zienquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
Bastard
Dragorius
Michielos
mediaconsument
Flammie
JoepiePoepie
Summers
jogy
Ticker
Darkwolf
Lavenderr
erodome
sjoep
ToT
R0N1N
Amos_
UncleScorp
bassos
Manke
Dartanion
Scorpie
nokwanda
SicSicSics
Loveless85
Copycat
Pietverdriet
JohnDope
Trippii
Exoteria
senesta
Haushofer
Matteüs
Salvad0R
mediacurator
Boca_Raton
Lambiekje
Spellmeista
Ali_Kannibali
Iblis
Hephaistos.
B-FliP
JohnnyKnoxville
SingleCoil
KoosVogels
Yorrit
Harajuku.
Ladylike
Whiskey_Tango
Garisson72
speknek
Als ik m'n eigen lijstje zo eens bekijk, gaat het niet om het topic, maar de posts. Ik zie namelijk UITSLUITEND mensen waar ik mee heb 'gesproken'. Het aantal keer dat je op elkaar reageerd is vast en zeker onderdeel van het algoritme.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:58 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik ben me er trouwens totaal niet van bewust dat ik zo vaak met Bastard veel posts in dezelfde topics plaats. Dus ik vraag me af waar dat algoritme op gebaseerd is, bijvoorbeeld:
Vaak samen in dezelfde topics posten, maar het aantal posts per persoon per topic is niet relevant.
of
Vaak samen in dezelfde topics posten, maar het aantal posts per persoon per topic is wel relevant.
Nou, die Bastard is wel een populaire jongen zegquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:55 schreef _Led_ het volgende:
[..]
[..]
Ik zou nu wel een functie "forumvriendinnetjes" willen zien
Tommy en ik gaan way back !quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, die Bastard is wel een populaire jongen zeg! En waarom ben jij grotere vriendjes met mediaconsument dan met mij
?
En je hebt zelfs een leuke foto van hemquote:
Nou begin ik me ineens af te vragen of het algoritme om kan gaan met mensen die hun naam veranderen. _Led_ noemde zichzelf eerst Dr.Lenigerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:00 schreef R0N1N het volgende:
Het aantal keer dat je op elkaar reageerd is vast en zeker onderdeel van het algoritme.
Ja duhquote:
Als ze het goed gedaan hebben, gebruiken ze een uniek ID nr. Los van de naam.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nou begin ik me ineens af te vragen of het algoritme om kan gaan met mensen die hun naam veranderen. _Led_ noemde zichzelf eerst Dr.Lenigeren in oude quotes staat die naam nog steeds. Dus als het algoritme ook uitgaat van de naam die bij de quote staat gaat het in dit geval mis
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |