abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81132799
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:29 schreef Amos_ het volgende:
Het valt mij wel op dat het in dit topic schijnbaar wel "done" is om te zeggen dat je iets hebt tegen homoseksualiteit, maar als je eenzelfde iets zou zeggen over de islam dan ben je een racist
Je mag tegen beiden zijn, als je het maar niet op de man speelt wat altijd gebeurt.
pi_81132831
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En omdat dit een bevestiging is van de vooroordelen weigeren maar we hoor én wederhoor toe te passen? We kennen maar 1 kant van het verhaal. Misschien spuugde de homo in kwestie wel een enorme verse klodder spuug op één der Marokkaanse hoofden? Weten wij veel.

²
Ah uiteraard, nu is er die nuance ineens wel, als het om een homo gaat?
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:34:06 #153
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_81132876
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:33 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Ah uiteraard, nu is er die nuance ineens wel, als het om een homo gaat?
Dan ben je te eenzijdig, die nuance hoor je altijd te hebben. Vorm, vorm en vorm.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_81132906
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dan ben je te eenzijdig, die nuance hoor je altijd te hebben. Vorm, vorm en vorm.

²
pi_81132983
Haha, die nuance zie ik anders altijd ontbreken als het gaat om pvv-bash-topics

Maar goed, ga gerust verder met de openlijke homo-haat. Onbegrijpelijk
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:41:25 #156
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_81133244
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:36 schreef Amos_ het volgende:
Haha, die nuance zie ik anders altijd ontbreken als het gaat om pvv-bash-topics

Ja beetje jammer he? En sowieso: als je niet van buitenlands houdt ben je racist
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:41:39 #157
13462 BansheeBoy
pi_81133256
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:36 schreef Amos_ het volgende:

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_81133270
Idioten..
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:43:53 #159
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_81133367
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Jij, vooral JIJ moet niet zo verontwaardigd doen nu. Als er iemand homo's haat ben jij het wel.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_81133396
Triest weer.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:45:17 #161
13462 BansheeBoy
pi_81133438
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:43 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Jij, vooral JIJ moet niet zo verontwaardigd doen nu. Als er iemand homo's haat ben jij het wel.
Haat?

Ik zie het niet zitten in hun levensvisie, maar haten? Nee man.

²
pi_81133466
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:02 schreef trovey het volgende:

[..]

Gaat het je nou om het feit dat die homosexueel in elkaar is geslagen of dat het Marokkanen waren die dat deden? Je reactie lijkt aan te geven dat als blanke blauwogige Nederlanders het zouden hebben gedaan je het prima had gevonden.
Wat voor kleur had die homo eigenlijk?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:47:24 #163
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_81133549
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Haat?

Ik zie het niet zitten in hun levensvisie, maar haten? Nee man.

²
quote:
Ok, leuk en aardig, maar zijn er ook echt problemen ?

En of die er zijn ! Veel homo's schuwen het niet om hun ideologie op te dringen aan anderen die wel hun volle verstand gebruiken en dus wel begrijpen dat de "Stekker in het stopcontact" hoort. Problemen die we aan hun te danken hebben zijn o.a.:

- Overvloed aan goedkope laxeermiddel verkrijgbaar op de markt, omdat homo's denken dat hun bruinwerktaferelen voldoende laxerend zijn en dus afzien van aanschaf van deze producten
- Ik kijk zo wel
- Afname ontwikkeling wereldbevolking
- Toename kamikaze-taferelen omdat homo's niet kunnen blijven leven zonder zich schuldig te voelen en dus voor de makkelijkste weg kiezen
- etc.
- Afname verkoop heren-kleding omdat homo's zich ook thuis voelen in dames-kleding

Hoe lossen we dit probleem dan op ???

Dit probleem is een probleem waar de hele samenleving mee te maken heeft. De enige manier om dit te veranderen is door jongens en meisjes zo vroeg mogelijk te leren hoe het WEL hoort. Opvoeding en educatie is dus van enorm belang !
Hier zit geen haat in?
pi_81133628
Doe geen moeite bijdehand, BSB gaat lekker zijn gang nu en ondertussen loop jij het risico straks te ver te gaan.

Laten we stilstaan bij het geweldsincident, dat is immers de hoofdmoot van het topic.
Geweld is nooit een oplossing, ook al ben je 't niet met elkaar eens.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:49:28 #165
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_81133661
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:29 schreef Amos_ het volgende:
Het valt mij wel op dat het in dit topic schijnbaar wel "done" is om te zeggen dat je iets hebt tegen homoseksualiteit, maar als je eenzelfde iets zou zeggen over de islam dan ben je een racist
Dit heeft toch helemaal niets van doen met de islam? Overigens ben je die eerste die de islam aanhaalt in dit topic. Met uitzondering van BSB die orakelt over hoe deze kutventjes niet leven als een moslim.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:50:26 #166
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_81133722
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:48 schreef Amos_ het volgende:
Doe geen moeite bijdehand, BSB gaat lekker zijn gang nu en ondertussen loop jij het risico straks te ver te gaan.

Laten we stilstaan bij het geweldsincident, dat is immers de hoofdmoot van het topic.
Geweld is nooit een oplossing, ook al ben je 't niet met elkaar eens.
Nouja, ik kan er niet goed tegen dat ik word beschuldigd van blinde haat tegen Marokkanen door een homohater.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:50:35 #167
13462 BansheeBoy
pi_81133731
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:47 schreef bijdehand het volgende:

[..]

[..]

Hier zit geen haat in?
Ik weet als geen ander wat daar in zit, dat is een tekst die volgens mij van mij afkomstig is, en ik kan je verzekeren: no hate.

²
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:50:39 #168
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_81133736
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dit heeft toch helemaal niets van doen met de islam? Overigens ben je die eerste die de islam aanhaalt in dit topic. Met uitzondering van BSB die orakelt over hoe deze kutventjes niet leven als een moslim.
BSB verziekt wel meer topics, helaas
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:51:32 #169
13462 BansheeBoy
pi_81133784
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:50 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nouja, ik kan er niet goed tegen dat ik word beschuldigd van blinde haat tegen Marokkanen door een homohater.
Bedoel je mij? Indien ja, waar heb ik je beschuldigd van blinde haat?

²
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:52:08 #170
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_81133820
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik weet als geen ander wat daar in zit, dat is een tekst die volgens mij van mij afkomstig is, en ik kan je verzekeren: no hate.

²
Het komt over als pure haat. En ik word beschuldigd van het haten van Marokkanen terwijl ik toch zelf beter weet ofnie, backstreetboy?
pi_81133932
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik was even een mooie spiegel aan het voorhouden Koos, dat zou jij moeten kunnen waarderen.
pi_81133961
Get a room.
Conscience do cost.
pi_81134134
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:06 schreef bijdehand het volgende:

[..]

De Nederlander. O wacht, nee, de Nederlander bestaat niet volgens Maxima importbruidje met zeer riante uitkering
pi_81134228
Wel weer hilarisch hoe Amos_ hier weer als de kippen bij is. Over hypocrisie gesproken - en dan andere betichten van hatelijke reacties.
Allah Al Watan Al Malik
pi_81134256
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:11 schreef trovey het volgende:

[..]

Dan zou ik me meer richten op het feit die homo in elkaar is geslagen door wie dan ook en het deeltje Marokkanen niet zo benadrukken. En je "ons "klinkt inderdaad een beetje....eng, alhoewel ik zonder meer bij jouw "ons" zou passen met blank, blauwe ogen en blond haar.
Criminaliteit komt verhoudingsgewijs erg veel bij 'dat deeltje' voor.. maar je mag het nog steeds niet zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')