abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81132799
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:29 schreef Amos_ het volgende:
Het valt mij wel op dat het in dit topic schijnbaar wel "done" is om te zeggen dat je iets hebt tegen homoseksualiteit, maar als je eenzelfde iets zou zeggen over de islam dan ben je een racist
Je mag tegen beiden zijn, als je het maar niet op de man speelt wat altijd gebeurt.
pi_81132831
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En omdat dit een bevestiging is van de vooroordelen weigeren maar we hoor én wederhoor toe te passen? We kennen maar 1 kant van het verhaal. Misschien spuugde de homo in kwestie wel een enorme verse klodder spuug op één der Marokkaanse hoofden? Weten wij veel.

²
Ah uiteraard, nu is er die nuance ineens wel, als het om een homo gaat?
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:34:06 #153
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_81132876
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:33 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Ah uiteraard, nu is er die nuance ineens wel, als het om een homo gaat?
Dan ben je te eenzijdig, die nuance hoor je altijd te hebben. Vorm, vorm en vorm.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_81132906
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dan ben je te eenzijdig, die nuance hoor je altijd te hebben. Vorm, vorm en vorm.

²
pi_81132983
Haha, die nuance zie ik anders altijd ontbreken als het gaat om pvv-bash-topics

Maar goed, ga gerust verder met de openlijke homo-haat. Onbegrijpelijk
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:41:25 #156
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_81133244
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:36 schreef Amos_ het volgende:
Haha, die nuance zie ik anders altijd ontbreken als het gaat om pvv-bash-topics

Ja beetje jammer he? En sowieso: als je niet van buitenlands houdt ben je racist
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:41:39 #157
13462 BansheeBoy
pi_81133256
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:36 schreef Amos_ het volgende:

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_81133270
Idioten..
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:43:53 #159
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_81133367
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Jij, vooral JIJ moet niet zo verontwaardigd doen nu. Als er iemand homo's haat ben jij het wel.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_81133396
Triest weer.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:45:17 #161
13462 BansheeBoy
pi_81133438
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:43 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Jij, vooral JIJ moet niet zo verontwaardigd doen nu. Als er iemand homo's haat ben jij het wel.
Haat?

Ik zie het niet zitten in hun levensvisie, maar haten? Nee man.

²
pi_81133466
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:02 schreef trovey het volgende:

[..]

Gaat het je nou om het feit dat die homosexueel in elkaar is geslagen of dat het Marokkanen waren die dat deden? Je reactie lijkt aan te geven dat als blanke blauwogige Nederlanders het zouden hebben gedaan je het prima had gevonden.
Wat voor kleur had die homo eigenlijk?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:47:24 #163
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_81133549
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Haat?

Ik zie het niet zitten in hun levensvisie, maar haten? Nee man.

²
quote:
Ok, leuk en aardig, maar zijn er ook echt problemen ?

En of die er zijn ! Veel homo's schuwen het niet om hun ideologie op te dringen aan anderen die wel hun volle verstand gebruiken en dus wel begrijpen dat de "Stekker in het stopcontact" hoort. Problemen die we aan hun te danken hebben zijn o.a.:

- Overvloed aan goedkope laxeermiddel verkrijgbaar op de markt, omdat homo's denken dat hun bruinwerktaferelen voldoende laxerend zijn en dus afzien van aanschaf van deze producten
- Ik kijk zo wel
- Afname ontwikkeling wereldbevolking
- Toename kamikaze-taferelen omdat homo's niet kunnen blijven leven zonder zich schuldig te voelen en dus voor de makkelijkste weg kiezen
- etc.
- Afname verkoop heren-kleding omdat homo's zich ook thuis voelen in dames-kleding

Hoe lossen we dit probleem dan op ???

Dit probleem is een probleem waar de hele samenleving mee te maken heeft. De enige manier om dit te veranderen is door jongens en meisjes zo vroeg mogelijk te leren hoe het WEL hoort. Opvoeding en educatie is dus van enorm belang !
Hier zit geen haat in?
pi_81133628
Doe geen moeite bijdehand, BSB gaat lekker zijn gang nu en ondertussen loop jij het risico straks te ver te gaan.

Laten we stilstaan bij het geweldsincident, dat is immers de hoofdmoot van het topic.
Geweld is nooit een oplossing, ook al ben je 't niet met elkaar eens.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:49:28 #165
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_81133661
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:29 schreef Amos_ het volgende:
Het valt mij wel op dat het in dit topic schijnbaar wel "done" is om te zeggen dat je iets hebt tegen homoseksualiteit, maar als je eenzelfde iets zou zeggen over de islam dan ben je een racist
Dit heeft toch helemaal niets van doen met de islam? Overigens ben je die eerste die de islam aanhaalt in dit topic. Met uitzondering van BSB die orakelt over hoe deze kutventjes niet leven als een moslim.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:50:26 #166
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_81133722
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:48 schreef Amos_ het volgende:
Doe geen moeite bijdehand, BSB gaat lekker zijn gang nu en ondertussen loop jij het risico straks te ver te gaan.

Laten we stilstaan bij het geweldsincident, dat is immers de hoofdmoot van het topic.
Geweld is nooit een oplossing, ook al ben je 't niet met elkaar eens.
Nouja, ik kan er niet goed tegen dat ik word beschuldigd van blinde haat tegen Marokkanen door een homohater.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:50:35 #167
13462 BansheeBoy
pi_81133731
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:47 schreef bijdehand het volgende:

[..]

[..]

Hier zit geen haat in?
Ik weet als geen ander wat daar in zit, dat is een tekst die volgens mij van mij afkomstig is, en ik kan je verzekeren: no hate.

²
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:50:39 #168
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_81133736
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dit heeft toch helemaal niets van doen met de islam? Overigens ben je die eerste die de islam aanhaalt in dit topic. Met uitzondering van BSB die orakelt over hoe deze kutventjes niet leven als een moslim.
BSB verziekt wel meer topics, helaas
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:51:32 #169
13462 BansheeBoy
pi_81133784
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:50 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nouja, ik kan er niet goed tegen dat ik word beschuldigd van blinde haat tegen Marokkanen door een homohater.
Bedoel je mij? Indien ja, waar heb ik je beschuldigd van blinde haat?

²
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:52:08 #170
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_81133820
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik weet als geen ander wat daar in zit, dat is een tekst die volgens mij van mij afkomstig is, en ik kan je verzekeren: no hate.

²
Het komt over als pure haat. En ik word beschuldigd van het haten van Marokkanen terwijl ik toch zelf beter weet ofnie, backstreetboy?
pi_81133932
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik was even een mooie spiegel aan het voorhouden Koos, dat zou jij moeten kunnen waarderen.
pi_81133961
Get a room.
Conscience do cost.
pi_81134134
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:06 schreef bijdehand het volgende:

[..]

De Nederlander. O wacht, nee, de Nederlander bestaat niet volgens Maxima importbruidje met zeer riante uitkering
pi_81134228
Wel weer hilarisch hoe Amos_ hier weer als de kippen bij is. Over hypocrisie gesproken - en dan andere betichten van hatelijke reacties.
Allah Al Watan Al Malik
pi_81134256
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:11 schreef trovey het volgende:

[..]

Dan zou ik me meer richten op het feit die homo in elkaar is geslagen door wie dan ook en het deeltje Marokkanen niet zo benadrukken. En je "ons "klinkt inderdaad een beetje....eng, alhoewel ik zonder meer bij jouw "ons" zou passen met blank, blauwe ogen en blond haar.
Criminaliteit komt verhoudingsgewijs erg veel bij 'dat deeltje' voor.. maar je mag het nog steeds niet zeggen.
pi_81134366
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Criminaliteit komt verhoudingsgewijs erg veel bij 'dat deeltje' voor.. maar je mag het nog steeds niet zeggen.
Niet? Wat zeg je nu net dan?
Allah Al Watan Al Malik
pi_81134404
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:00 schreef Mutant01 het volgende:
Wel weer hilarisch hoe Amos_ hier weer als de kippen bij is. Over hypocrisie gesproken - en dan andere betichten van hatelijke reacties.
Welke hatelijke reacties van mijn kant?

En hoezo 'als de kippen bij' ...ik lees tot mijn verbazing dat openlijke afkeur van homo's schijnbaar geaccepteerd wordt. Sterker nog, dat nu al de conclusie getrokken kan worden dat die homo zou hebben gelogen omdat ie homo is.

Als je in dit topic homo zou vervangen door Marokkaan, zouden de reacties met "schande" niet van de lucht zijn. Nu wordt het bijna omgedraaid alsof de homo er zelf om vroeg.

Als je dat al niet ziet, nou dan laat maar.

Dat jij dat hypocriet noemt is jouw makke.
pi_81134549
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:34 schreef Santello het volgende:

[..]

Goh, wat verrassend een marokkaan die het met een marokkaan eens is.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 15:06:15 #179
262 Re
Kiss & Swallow
pi_81134568
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:03 schreef Amos_ het volgende:

[..]

En hoezo 'als de kippen bij' ...ik lees tot mijn verbazing dat openlijke afkeur van homo's schijnbaar geaccepteerd wordt. Sterker nog, dat nu al de conclusie getrokken kan worden dat die homo zou hebben gelogen omdat ie homo is.

Als je in dit topic homo zou vervangen door Marokkaan, zouden de reacties met "schande" niet van de lucht zijn. Nu wordt het bijna omgedraaid alsof de homo er zelf om vroeg.

er is natuurlijk een verschil tussen een mening verkondigen en eentje met geweld opleggen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_81134618
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:03 schreef Amos_ het volgende:

Je bent ENORM hypocriet, immers jij bent niet te vinden als het een moslim zou betreffen - ik heb je nooit zo zien ingrijpen bij een topic indien moslims openlijk afgekeurd worden. Nee, dat is geheel in je straatje - dat vind je wel goed. Of dat moslims per definitie liegen, immers Taqqiya - nee, dan zien we Amos in het geheel niet. Maar owee owee - nu houdt deze meneer wel andere mensen een bepaalde spiegel voor. Haal eerst maar eens die 18-wieler uit je oog.
Allah Al Watan Al Malik
pi_81134655
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:06 schreef Re het volgende:

[..]

er is natuurlijk een verschil tussen een mening verkondigen en eentje met geweld opleggen
Uiteraard is dat er, daarom dat ik me zo verbaas hoe het hier bijna gebagatelliseerd wordt. En dan het zoeken naar uitvluchten als "misschien spuugde hij wel naar de marokkaan"...

Jaja, nuance die andersom vast ook van toepassing was geweest?
pi_81134700
Maar er is hier weer een ego-battle zie ik.
pi_81134712
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:07 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Uiteraard is dat er, daarom dat ik me zo verbaas hoe het hier bijna gebagatelliseerd wordt. En dan het zoeken naar uitvluchten als "misschien spuugde hij wel naar de marokkaan"...

Maar als die nuance andersom er niet is, dan ben je in geen velden of wegen te bekennen.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 7 mei 2010 @ 15:08:49 #184
262 Re
Kiss & Swallow
pi_81134732
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:07 schreef Amos_ het volgende:

[..]

nou die marokkaanse homo's hebben het ook niet makkelijk hoor...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 7 mei 2010 @ 15:09:04 #185
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_81134745
Heeft een Marokkaan dit gedaan, nee toch?
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_81134751
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je bent ENORM hypocriet, immers jij bent niet te vinden als het een moslim zou betreffen - ik heb je nooit zo zien ingrijpen bij een topic indien moslims openlijk afgekeurd worden. Nee, dat is geheel in je straatje - dat vind je wel goed. Of dat moslims per definitie liegen, immers Taqqiya - nee, dan zien we Amos in het geheel niet. Maar owee owee - nu houdt deze meneer wel andere mensen een bepaalde spiegel voor. Haal eerst maar eens die 18-wieler uit je oog.
Nu wil ik je niet aanzetten tot stalkergedrag, maar je kunt mij vaak zat vinden in bijval als het gaat om bijvoorbeeld moslims die ergens onheus om bejegend worden. Niet alleen moslims hoor, maar gewoon mensen in het algemeen
Het probleem zit hem meer in de users hier die dat omgekeerd niet doen, zoals hier duidelijk te zien is.

Wat is jouw mening over het gebeuren eigenlijk? Je hebt je vooral met mij bemoeid namelijk volgens mij, maar dat leidt zo af van het hoofd-onderwerp.
pi_81134804
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:08 schreef Re het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat als je inderdaad opgroeit met mensen die zo reageren op homo's terwijl je er zelf een lijkt te zijn (voor je eigen gevoel) dat dan extra zwaar is inderdaad.
Dan heb je al een taboe tegen en kun je jezelf daar niet in ontplooien.
pi_81134833
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Maar als die nuance andersom er niet is, dan ben je in geen velden of wegen te bekennen.
Zie mijn andere reactie, als je een goeie stalker was zou je dat zien.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 15:10:39 #189
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_81134854
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:48 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Bron: http://www.nu.nl/binnenla(...)ij-homomonument.html

Jammer dat dit weer Marokkaanse jongens moeten zijn, de stereotypen worden weer bevestigd.
Ik kan echt boos worden om zoiets. Vind het echt walgelijk dat het regelmatig nog voorkomt. Alleen snap ik TS niet helemaal, want het is volgens mij vooral jammer dat er uberhaupt iemand voor niets in elkaar geslagen is, of het nou door een Marokkaan of Hollander gebeurd is.

En zoals NanKing eerder in het topic al zei, waar blijft de fatsoenlijke voorlichting? Drie zinnen in een biologieboek is niet voldoende, alleen het benoemen is niet voldoende. Behandel het met maatschappijleer en in een sociale context, in plaats van alleen een biologische. Minstens
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_81134856
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:08 schreef Re het volgende:

[..]

Precies. Die hebben dubbel zo veel problemen. Hoor je ook niemand over.
pi_81134920
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:10 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Zie mijn andere reactie, als je een goeie stalker was zou je dat zien.
Nee, je bent gewoon enorm hypocriet en wil het niet toegeven. Geeft niet, dat is mens eigen. Sowieso spreekt je vooringenomenheid boekdelen, meteen de discussie op Islam gooien.
Allah Al Watan Al Malik
pi_81134927
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:10 schreef IHVK het volgende:

[..]

Precies. Die hebben dubbel zo veel problemen. Hoor je ook niemand over.
Als die in het nieuws zouden komen als ze mishandeld zouden zijn dan is dat net zo erg als deze homo.
Ongeacht wat je mening is, of je leefstijl, geweld is nooit een manier om je afkeer daarvan te uiten.

Ik kan me nog ergens voorstellen dat je het homo-zijn afkeurt (al vind ik dat ontzettend bekrompen) maar dan nog... dan is dit geen oplossing.
pi_81134972
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, je bent gewoon enorm hypocriet en wil het niet toegeven. Geeft niet, dat is mens eigen.

Ben je nu klaar met je persoonlijke nep-aantijgingen? Ga je nu inhoudelijk op het topic verder?
pi_81135020
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:11 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Als die in het nieuws zouden komen als ze mishandeld zouden zijn dan is dat net zo erg als deze homo.
Ongeacht wat je mening is, of je leefstijl, geweld is nooit een manier om je afkeer daarvan te uiten.

Ik kan me nog ergens voorstellen dat je het homo-zijn afkeurt (al vind ik dat ontzettend bekrompen) maar dan nog... dan is
dit geen oplossing.
Daarom zijn het ook idioten. Al waren ze paars.
pi_81135034
Het lulligste hieraan is dat die daders nooit gepakt gaan worden. Overal hangen camera's en we chippen ons een ongeluk van A naar B, maar als er echt iets gebeurt dan zijn twee sneue snotjongens op een scootertje alle hi-tech te snel af.

Walgelijk incident. Hoop dat ze een keer een goed getrainde homo tegen het lijf lopen. Maar dat zal wel niet, want daar durven ze niks tegen
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_81135053
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:13 schreef IHVK het volgende:

[..]

Daarom zijn het ook idioten. Al waren ze paars.
Ja uiteraard. Al waren dit twee pygmeeen op een scooter. Het gaat om de actie zelf.
pi_81135080
Totaal geen respect voor homo's. Het wordt er al van jongs af aan ingepompt dat homo's niks zijn lager dan laag.
pi_81135163
Homo afgetuigd bij homomonument door Marokkanen

Gevluchte loverboy maakt nieuw slachtoffer

Drugsrunners aangehouden op A73

Jongeren mishandelen 70 jarige vrouw

hmm ik kan mijn eerder geposte lijstje niet terug vinden, leek me leuk om aan te vullen...
  vrijdag 7 mei 2010 @ 15:15:56 #199
13462 BansheeBoy
pi_81135209
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:14 schreef shomila het volgende:
Totaal geen respect voor homo's. Het wordt er al van jongs af aan ingepompt dat homo's niks zijn lager dan laag.
In mijn hele opvoeding heb ik nooit het woordje homo gehoord. Wist niet eens dat het bestond, net als de burqa. Dat hebben we allemaal van de media. Wat een geste.

²
pi_81135266
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:15 schreef kadeya het volgende:

hmm ik kan mijn eerder geposte lijstje niet terug vinden, leek me leuk om aan te vullen...
Waar staat de meneer die voor 80 gewonden heeft gezorgd?
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')