abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:33:36 #101
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_81129666
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen weet van mij dat ik het niet zie zitten in de homoïstische levensvisie. Maar dat breng ik met respect en eerbied. Ik haal het me echt niet in het tedere hoofdje om er een te "tikken" op zijn wellicht ietwat vochtige mondje. Dat kan gewoon niet.

²
Jij wil kinderen op zo'n manier gaan opvoeden dat ze niet uit de kast durven te komen. Hoe sneu
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_81129671
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen weet van mij dat ik het niet zie zitten in de homoïstische levensvisie. Maar dat breng ik met respect en eerbied. Ik haal het me echt niet in het tedere hoofdje om er een te "tikken" op zijn wellicht ietwat vochtige mondje. Dat kan gewoon niet.

²
Waarom wil je je kunnen vinden in ieders levensstijl? Dat hoeft toch ook niet. Maar om homo's nou af te kraken omdat ze er andere voorkeuren opnahouden dan jij is een beetje belachelijk. Je hebt er werkelijk waar geen last van, dus waarom houdt die persoonlijke keuze je zo bezig?
pi_81129672
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:31 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Jouw essays over homosexualiteit waren gewoon eng. Radicaal. Serieus, wat doe jij hier nog?
Gelukkig zit er tussen die enorme groep homo's ook nog een klein groepje dat het wel goed doet maar dat is echt de uitzondering.
*verwijderd door Admin*
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:34:17 #104
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_81129698
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:33 schreef vosss het volgende:

[..]

Ahum. Ze zijn niet verpest door ons. Ze zijn compleet verpest door hun incompetente ouders die hun kinderen gewoon niet opvoeden
Ja maar dat is onze schuld. Wij zijn immers blank en wij accepteren die homo's
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_81129723
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:33 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Jij wil kinderen op zo'n manier gaan opvoeden dat ze niet uit de kast durven te komen. Hoe sneu
En jij wilt kinderen opvoeden dat ze alle buitenlanders haten?
Wat vind je daar nou zelf van?
*verwijderd door Admin*
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:36:27 #106
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_81129812
quote:

[..]

Ahum. Ze zijn niet verpest door ons. Ze zijn compleet verpest door hun incompetente ouders die hun kinderen gewoon niet opvoeden
Ja, ook. Maar de Nederlandse staat in het algemeen en de samenleving in het bijzonder heeft net zoveel schuld. De boys in Marokko doen dit soort dingen niet, hier in het Westen wel. Als je hier een boy een ouderwetse slap geeft staat de politie al voor de deur voor je hem hebt geraakt. Ja.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:37:22 #107
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_81129863
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:34 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

En jij wilt kinderen opvoeden dat ze alle buitenlanders haten?
Wat vind je daar nou zelf van?
Neinz. Ik ben zelf zo opgevoed dat ik iedereen respecteer. En dat doe ik ook, bijna iedereen. Bij ons wonen veel negers in de buurt en daar kan ik het goed mee vinden. Ook met Aziaten en alles. Maar als ik 's nachts naar huis fiets en ik word uitgescholden door een groep Marokkanen, en zelfs een keer bedreigd, keer op keer, en ik lees dat soort dingen in de krant, dan vrees ik wel voor de toekomst van dit land.
pi_81129879
quote:
De boys in Marokko doen dit soort dingen niet
Omdat daar de straffen niet misselijk zijn. Ik denk dat dat er meer mee te maken heeft.

En dat het uitschot hier zit en niet daar.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:37:40 #109
262 Re
Kiss & Swallow
pi_81129882
quote:

[..]

nou ja door ook niet daadkrachtig ingrijpen van instanties natuurlijk... ze kunnen gewoon hun gang gaan

verder is het potenrammen toch idd echt bijna een nederlandse folklore... Spetters
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_81129920
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:37 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Neinz. Ik ben zelf zo opgevoed dat ik iedereen respecteer. En dat doe ik ook, bijna iedereen. Bij ons wonen veel negers in de buurt en daar kan ik het goed mee vinden. Ook met Aziaten en alles. Maar als ik 's nachts naar huis fiets en ik word uitgescholden door een groep Marokkanen, en zelfs een keer bedreigd, keer op keer, en ik lees dat soort dingen in de krant, dan vrees ik wel voor de toekomst van dit land.
Je hebt ook wel negers die dat doen. Of Aziaten.
pi_81129953
quote:
nou ja door ook niet daadkrachtig ingrijpen van instanties natuurlijk... ze kunnen gewoon hun gang gaan
Nouja dan ben ik toch voor die final solution. Sorry BSB
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:39:10 #112
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_81129988
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je hebt ook wel negers die dat doen. Of Aziaten.
Uiteraard. En Henk en Ingrid doen het ook. Maar dat gebeurt niet zo vaak als met die Marokkanen, dat weet je of niet?
pi_81130206
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:39 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Uiteraard. En Henk en Ingrid doen het ook. Maar dat gebeurt niet zo vaak als met die Marokkanen, dat weet je of niet?
Ik denk dat het hier in Zwolle vaker door negers gebeurd, van wat ik heb gemerkt.
Maar ja, ook buitenlanders hè.

En ja ik weet dat het in de randstad erger is met Marokkanen. Maar ik denk niet dat het benoemen van een naionaliteit in nieuwsberichten dat tegen gaat, dus wat is dan het nut? If anything stimuleert het juist het slechte drag van Marokkanen, omdat ze steeds meer last krijgen van racisme en mensen ze liever gaan mijden omdat ze bang worden van al het negatieve nieuws rondom Marokkaanse rotjochies.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:44:14 #114
97069 NanKing
Builak!
pi_81130256
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:42 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Kijk en dit is nou mooi. Als je het probleem ziet en erkent ben je een racist. Alleen als je je ogen dicht doet en niks erkent dan ben je normaal
Ik erken ook wel dat er een probleem is maar denk niet zo zwart wit als jij bijvoorbeeld. Ik woon in een wijk met 80% allochtonen en heb echt zulke ervaringen niet. Ook niet als ik hand in hand loop met mijn vriendin.
ijs_beer fan!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:44:30 #115
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_81130271
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk dat het hier in Zwolle vaker door negers gebeurd, van wat ik heb gemerkt.
Maar ja, ook buitenlanders hè.

En ja ik weet dat het in de randstad erger is met Marokkanen. Maar ik denk niet dat het benoemen van een naionaliteit in nieuwsberichten dat tegen gaat, dus wat is dan het nut? If anything stimuleert het juist het slechte drag van Marokkanen, omdat ze steeds meer last krijgen van racisme en mensen ze liever gaan mijden omdat ze bang worden van al het negatieve nieuws rondom Marokkaanse rotjochies.
Het zorgt er wel voor dat het beestje een naam krijgt, wat ook belangrijk is. En ik woon niet in de randstad maar ik word wel uitgescholden. Heerlijk
pi_81130312
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:44 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Het zorgt er wel voor dat het beestje een naam krijgt, wat ook belangrijk is. En ik woon niet in de randstad maar ik word wel uitgescholden. Heerlijk
Misschien ligt het dan wel aan jou en straal jij iets van racisme uit of zo!

vrijdag 7 mei 2010 @ 13:45:23 #117
262 Re
Kiss & Swallow
pi_81130315
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:37 schreef bijdehand het volgende:

[..]

nou ja, om nou de toekomst van dit land af te laten hangen van een groep uitgerangeerde kutpubers is ook weer een stap te ver... denk dat er wel ernstigere dingen aan de hand zijn die de toekomst van Nederland bedreigen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_81130332
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:42 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Kijk en dit is nou mooi. Als je het probleem ziet en erkent ben je een racist. Alleen als je je ogen dicht doet en niks erkent dan ben je normaal
Er is geen probleem, ik weet ook wel dat er soms groepjes zijn die irritant zijn. Jij ziet alleen dat het Marokkanen zijn, dus... etc...
Als een groepje Nederlanders irritant doet hoor je niemand
*verwijderd door Admin*
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:46:07 #119
215628 woid
let's get Friendly
pi_81130350
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan zijn ze toch goed geintegreerd!

das nou een mooie eind conclusie...

slotje.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:46:26 #120
13462 BansheeBoy
pi_81130371
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:44 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Maar waarom word jij dan wel uitgescholden en kan een rasechte Hollander als van Persie vrienden met ze maken? Leg me dat eens uit, welke reden geef je ze dat ze je uitschelden?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:46:29 #121
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_81130375
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Misschien ligt het dan wel aan jou en straal jij iets van racisme uit of zo!

Nou geloof me, nee. Ik kijk niet naar ze, heb muziek op, ik zie er hartstikke normaal uit. Maar mensen die voor me fietsen schelden ze ook uit dus niet alleen mij. Maar het ligt vast aan ons en niet aan hun
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:47:39 #122
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_81130451
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Maar waarom word jij dan wel uitgescholden en kan een rasechte Hollander als van Persie vrienden met ze maken? Leg me dat eens uit, welke reden geef je ze dat ze je uitschelden?

²
Omdat Persie een goede voetballer is en ik niet? Hij verdient die respect ofzo? Ik niet! En waarom zou ik ze een reden geven Als ik random mensen neer ga schieten op straat, geven ze me dan allemaal een reden?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:47:48 #123
97069 NanKing
Builak!
pi_81130459
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:45 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat alle Marokkanen fout zijn, maar een groot gedeelte. Misschien moeten we ze in opvoedingskampen stoppen, maar dat plan krijgt denk ik niet genoeg steun.
Het is als ik me niet vergis nog geen 5 á 6 procent dus een groot gedeelte is zwaar overdreven. En opvoedingskampen werken niet, te lui om nu op te zoeken maar het heeft vrij gefaald.
Je moet je niet zo blindstaren op een paar procent, kijk ook naar de positieve dingen die gebeuren, zoals dat er meer en meer Marokkanen hoger onderwijs genieten.
ijs_beer fan!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:48:41 #124
97069 NanKing
Builak!
pi_81130509
Oh ja en denk eens wat meer in wij en zij
ijs_beer fan!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:49:15 #125
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_81130545
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:47 schreef NanKing het volgende:

[..]

Het is als ik me niet vergis nog geen 5 á 6 procent dus een groot gedeelte is zwaar overdreven. En opvoedingskampen werken niet, te lui om nu op te zoeken maar het is vrij gefaald.
Je moet je niet zo blindstaren op een paar procent, kijk ook naar de positieve dingen die gebeuren, zoals dat er meer en meer Marokkanen hoger onderwijs genieten.
Bij mij op de opleiding zit geen een Marokkaan, dus dat kan ik niet zien. Er zitten wel negers Dus het is niet zo dat ik alleen op blank let

En mag ik een linkje van die paar procent?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:50:48 #126
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_81130628
Gewoon anaal verwennen, dan leren ze het wel af!
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_81130638
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:47 schreef NanKing het volgende:

[..]

Het is als ik me niet vergis nog geen 5 á 6 procent dus een groot gedeelte is zwaar overdreven. En opvoedingskampen werken niet, te lui om nu op te zoeken maar het is vrij gefaald.
Inderdaad, anders krijg je juist ook een soort van self fullfilling prophecy. Hoe negatiever je over Marokkanen bent, hoe negatiever zij zich ook tegenover ons gaan opstellen. Natuurlijk mag je wel kritiek hebben op die Marokkaanse rotjochies, maar je hoeft niet meteen alle Marokkanen als een kutvolk te bestempelen. Er zijn ook zat buitenlanders die elke Nederlander als een pothead of drugaddict bestempelen, ook niet leuk.
pi_81130673
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:48 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Bron: http://www.nu.nl/binnenla(...)ij-homomonument.html

Jammer dat dit weer Marokkaanse jongens moeten zijn, de stereotypen worden weer bevestigd.
Het stereotype lijkt steeds mee de waarheid te worden. Helaas voor die marokkanen die hiertegen vechten, het is met zoveel tuig in de gelederen lastig om niet geassocieerd te worden met dit soort types. Lijkt me echt klote om een niet-criminele marokkaanse jongen te zijn tegenwoordig.
Whatever...
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:52:21 #129
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_81130713
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Inderdaad, anders krijg je juist ook een soort van self fullfilling prophecy. Hoe negatiever je over Marokkanen bent, hoe negatiever zij zich ook tegenover ons gaan opstellen. Natuurlijk mag je wel kritiek hebben op die Marokkaanse rotjochies, maar je hoeft niet meteen alle Marokkanen als een kutvolk te bestempelen. Er zijn ook zat buitenlanders die elke Nederlander als een pothead of drugaddict bestempelen, ook niet leuk.
Ik bestempel niet alle Marokkanen als kutvolk. Maar dat tuig is er niet voor niets, en dat komt niet door de Nederlanders.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:52:55 #130
97069 NanKing
Builak!
pi_81130750
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:49 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Bij mij op de opleiding zit geen een Marokkaan, dus dat kan ik niet zien. Er zitten wel negers Dus het is niet zo dat ik alleen op blank let
Hiermee bewijs je dat je alleen van je eigen situatie uit gaat. Jij ziet er geen op je opleiding, maar dat zegt toch geen reet?
quote:
En mag ik een linkje van die paar procent?
Dat bij de allochtonen 2,5 procent. De Marokkanen springen er uit met een percentage van 6,6 en worden alleen door de Antillianen overtroffen.
http://www.nidi.knaw.nl/en/output/reports/nidi-report-67.pdf/

kan 't pdfje zelf nog even niet lezen, alleen de titel. Even adobe installeren
ijs_beer fan!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:52:58 #131
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_81130753
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:51 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Het stereotype lijkt steeds mee de waarheid te worden. Helaas voor die marokkanen die hiertegen vechten, het is met zoveel tuig in de gelederen lastig om niet geassocieerd te worden met dit soort types. Lijkt me echt klote om een niet-criminele marokkaanse jongen te zijn tegenwoordig.
Mij ook. Is best sneu voor ze.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:53:14 #132
301714 Sinofiel
Rollende steen
pi_81130774
Wat een volk is het ook.
pi_81130807
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:46 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nou geloof me, nee. Ik kijk niet naar ze, heb muziek op, ik zie er hartstikke normaal uit. Maar mensen die voor me fietsen schelden ze ook uit dus niet alleen mij. Maar het ligt vast aan ons en niet aan hun
Lees dit even:

http://nederlands.skepdic.com/dict_voorkbev.htm

Dan snap je misschien waarom jij in iedere Marokaan een stuk tuig ziet, en ik niet.

Geen dank!
*verwijderd door Admin*
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:53:52 #134
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_81130808
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:52 schreef NanKing het volgende:

[..]

Hiermee bewijs je dat je alleen van je eigen situatie uit gaat. Jij ziet er geen op je opleiding, maar dat zegt toch geen reet?
[..]

Dat bij de allochtonen 2,5 procent. De Marokkanen springen er uit met een percentage van 6,6 en worden alleen door de Antillianen overtroffen.
http://www.nidi.knaw.nl/en/output/reports/nidi-report-67.pdf/

kan 't pdfje zelf nog even niet lezen, alleen de titel. Even adobe installeren
Ik ga van m'n eigen situatie uit, en alles wat ik erover lees. Maar ik ga niet op elk gebied opzoeken hoe Marokkanen het doen, dat laat ik aan de politiek over.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:54:19 #135
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_81130831
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_81130872
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:52 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik bestempel niet alle Marokkanen als kutvolk. Maar dat tuig is er niet voor niets, en dat komt niet door de Nederlanders.
Ik geloof wel dat de Nederlanders het versterken. Sowieso zie je in elk land dat de criminaliteit onder de buitelanders in verhouding hoog ligt. Zo vreemd is dat niet, en al helemaal niet als men zich niet gewenst of thuis voelt.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:56:00 #137
215628 woid
let's get Friendly
pi_81130917
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik geloof wel dat de Nederlanders het versterken. Sowieso zie je in elk land dat de criminaliteit onder de buitelanders in verhouding hoog ligt. Zo vreemd is dat niet, en al helemaal niet als men zich niet gewenst of thuis voelt.
hoezo? is het in NL erger dan in bv Frankrijk?
pi_81131323
Al die haat begint ook een stereotype te worden.
Vraag me nog steeds af waarom er Marokkanen staat, geloof wel dat ze een Nederlands paspoort hebben.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:05:05 #139
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_81131387
Wat deden die Marokkanen bij dat monument? Kwamen ze zelf hun eer betuigen?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:06:35 #140
13462 BansheeBoy
pi_81131454
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:03 schreef Santello het volgende:
Vraag me nog steeds af waarom er Marokkanen staat, geloof wel dat ze een Nederlands paspoort hebben.
Vaak spreken ze ook niet eens Arabisch of Berbers, ze doen alles wat Allah heeft verboden. Ze zijn juist meer geïntegreerd dan jullie denken, ze lijken nu heel erg op die Sjonnies in de volksbuurten.

²
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:07:28 #141
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_81131494
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Vaak spreken ze ook niet eens Arabisch of Berbers, ze doen alles wat Allah heeft verboden. Ze zijn juist meer geïntegreerd dan jullie denken, ze lijken nu heel erg op die Sjonnies in de volksbuurten.

²
Hee daar hebben we de ICT-er van de week weer.
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_81131506
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:03 schreef Santello het volgende:
Omdat er veel van dit soort jongetjes zelf een marokkaanse vlag op de jas naaien... Ik denk niet dat mensen een marokkaan in een net pak ineens zullen haten. Nee, het gaat om die types met van die specifieke jasjes aan, op scootertjes en met hun eigen dresscode. Ja, die haten we inmiddels. Eigenlijk haten we ook niet marokkanen in het algemeen, maar wel de asociale-criminele-racistische-egoistische-intolerante-niksnutterigge etterbakjes. Ik hoop dat jij iemand bent die zich daar niet in herkent....
Whatever...
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:12:14 #143
13462 BansheeBoy
pi_81131718
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:07 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Hee daar hebben we de ICT-er van de week weer.
Ik ben blij dat je dan aanhaalt. Zo mag het ook weleens. Vaak worden de negatieve aspecten steeds maar opgerakeld, herhaald en bevestigd. Maar het is geen straf om eens een compliment te geven. Echt.

²
pi_81132088
Onbegrijpelijk dit. Wat zou dit soort debielen motiveren zoiets te doen?
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_81132558
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:07 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Omdat er veel van dit soort jongetjes zelf een marokkaanse vlag op de jas naaien... Ik denk niet dat mensen een marokkaan in een net pak ineens zullen haten. Nee, het gaat om die types met van die specifieke jasjes aan, op scootertjes en met hun eigen dresscode. Ja, die haten we inmiddels. Eigenlijk haten we ook niet marokkanen in het algemeen, maar wel de asociale-criminele-racistische-egoistische-intolerante-niksnutterigge etterbakjes. Ik hoop dat jij iemand bent die zich daar niet in herkent....
Ik begin er schijtziek van te worden, punt.
De maatschappij vergeet dat als dit zo door gaat er steeds meer van die klootzakken
bij zullen komen in de toekomst. Dat heeft puur met de maatschappij en de media te maken.
Gebeurt er wat? Prima, oppakken die handel, leren ze het af prima, doen ze dat niet
pak je ze weer af, zoals je iedereen wilt behandelen.

Maar het gekut met de media begint me elke dag weer op te fokken, voor je het weet
ga ik me zo gedragen ( denk het niet haha )

Maar je begrijpt toch wel wat ik bedoel?

Ik moet me overal bewijzen, zover dat zelfs bij het bushokje ik vriendelijk ''goedemorgen'' roep,
terwijl daar wel degelijk een gedachte aan vastgebonden is, '' Hey, hij groet me in het Nederlands
hij zal wel ok zijn, nu kan ik rustig op de bus wachten''. Dat is ook meestal waarom ik het doe
tuurlijk iedereen kan vriendelijk zijn, maar ik moet het blijven doen.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:28:18 #146
111528 Viajero
Who dares wins
pi_81132562
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:51 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Denk wat je wil. Het verandert de feiten niet.
Natuurlijk wel. Zodra ook maar een Nederlander klaagt over dit soort situaties is het racisme, en horen die arme Marokkaanse slachtoffers een vergoeding te krijgen voor het schenden van hun eer.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:28:36 #147
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_81132579
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Daar heb je absoluut gelijk in, en dat weigeren een hoop mensen te zien
Intelligent, but fucked up.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:29:09 #148
13462 BansheeBoy
pi_81132619
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:19 schreef Amos_ het volgende:
Onbegrijpelijk dit. Wat zou dit soort debielen motiveren zoiets te doen?
En omdat dit een bevestiging is van de vooroordelen weigeren maar we hoor én wederhoor toe te passen? We kennen maar 1 kant van het verhaal. Misschien spuugde de homo in kwestie wel een enorme verse klodder spuug op één der Marokkaanse hoofden? Weten wij veel.

²
pi_81132658
Het valt mij wel op dat het in dit topic schijnbaar wel "done" is om te zeggen dat je iets hebt tegen homoseksualiteit, maar als je eenzelfde iets zou zeggen over de islam dan ben je een racist
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_81132683
moest die homo maar terugslaan
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')