quote:hoi lieverd lul
En zo door... Ze doet heel erg aardig tegen me maar toch scheld ze me ook de hele tijd uit..quote:hoe gaat het loser
Agh rot toch opquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:40 schreef AdvancedPower het volgende:
Een serieus topic van mij deze keer omdat ik niet meer gebanned wil worden en omdat dit mij echt van het hart moet.
Dit is een vriendin van mijn ex. Ik nam met haar om mijn ex te naaien.. Ik stalk helemaal niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:42 schreef L.no het volgende:
Wéér een topic over haar. Stop met haar stalken man.
Ze weet je wel prima te kwalificeren.quote:hoe gaat het loser
Idd, die maand ging verdomd snel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Agh rot toch opJouw bans duren toch altijd maar een uurtje
quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:02 schreef yvonne het volgende:
AdvancedPower blijft baggeren en schelden, maand om mee te beginnen
Oh, je bent best populair bij de dames dus.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dit is een vriendin van mijn ex. Ik nam met haar om mijn ex te naaien.. Ik stalk helemaal niet.
godsteringquote:hoi lieverd lul
Je hebt bij deze mijn toestemmingquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:45 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Verzonnen?! Het is dat ik geen foto's mag plaatsen!
Dit is een serieuze klacht volgens mij! En anders mogen ze het naar relatie & problemen sturen of naar Puber -en tienertalk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:48 schreef broodroostertje180 het volgende:
Geef TS eens een IP-ban met een doorverwijzing naar kindertent.com, en verwijder zijn account ipv het steeds te bannen
Ja, want googlen op 'meisje' en dan het eerste plaatje posten betekent dat het niet verzonnen is.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:45 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
PMen dan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:45 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Whehehequote:
Tourettesquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:52 schreef TeenWolf het volgende:
Heeft je ex die ziekte? Hoe heet dat ook weer, die mensen die opeens beginnen te schelden...
Zeuren over verzonnen topics.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:52 schreef AdvancedPower het volgende:
Meid (ex) die mij liefkoost en uitscheld tegelijkertijd.
Kan die naar relatie en problemen? Of naar puber en tienertalk.
Hier alleen maar rot reacties.
Wat een huilie zeg.quote:
Daar heb je gelijk in. Daarom was ze ook erg kwaad. Maar ik wil haar hartstikke graag terug.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:59 schreef L.no het volgende:
Is het de moeite waard om haar als vriendin te hebben als je het uitgemaakt hebt en dan weer een relatie wilt hebben? Met zulke twijfels kan je niet verwachten dat ze je nog aardig vindt.[/serieus]
Open dan een serieus topic in R&P johquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:04 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Daarom was ze ook erg kwaad. Maar ik wil haar hartstikke graag terug.
Misschien moet je oprecht zeggen hoe je je voelt en haar zeker maken dat je haar niet weggooit als grof vuil zodra je er zin in hebt/twijfels hebt. Met slijmen kan je haar zelfs bozer maken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:04 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Daarom was ze ook erg kwaad. Maar ik wil haar hartstikke graag terug.
Dat heb ik gemerkt ja... Telkens als ik vroeg: "Wat moet ik doen: werd ze nog bozer.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Misschien moet je oprecht zeggen hoe je je voelt en haar zeker maken dat je haar niet weggooit als grof vuil zodra je er zin in hebt/twijfels hebt. Met slijmen kan je haar zelfs bozer maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |