Membersquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:40 schreef porsche1 het volgende:
Jij bent echt een noob. Mijn account {naam: patrik ster1) is combat 108 ofzo met rond de 22m aan members stuff en nog 3m cash. En een firemaking skillcape!
Van die gozers die honderden meters achter elkaar vuur aan het maken warenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:40 schreef Penisbaard het volgende:
Houthakken en vuur maken
Fuck de rest van dat spel, het gaat om het hakken van hout. Ik ben houthakkersjongens en niemand kan mij tegenhouden.
Ik ging het vorig jaar weer spelen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Members. De eckte waren f2p en visten lobbies.
Ja, ze hebben nu zelfs 'HD' en fullscreen enzo..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:40 schreef Skylark. het volgende:
Er is nu zo'n instant demo waarbij je niets hoeft in te vullen! Maar alles is anders nu
. Er zijn stemmen ingesproken zelfs
![]()
. Waar is mijn Runescape
.
Nee je hebt niks gemist, TS heeft gewoon een kut jeugd gehad.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat is dit nou weer? Heb ik wat gemist toen ik jong was? Of was dit nog voor mijn tijd (age of empires 1, rct, red alert, heroes of might and magic 3, UT)
Ik was kei goed in dat spel man! Dat was vroeger echt een top spel!quote:
Echte keizers zaten gans de dag op dat eiland te vissonquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:48 schreef Skylark. het volgende:
Dit is m'n vroegste screenshot.
Ik was een eckte visser, dat zie je wel.
[ afbeelding ]
Was. Vorig jaar was ik er weer mee gestopt.quote:
Ha, mijn account was patrickstar14.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:40 schreef porsche1 het volgende:
Jij bent echt een noob. Mijn account {naam: patrik ster1) is combat 108 ofzo met rond de 22m aan members stuff en nog 3m cash. En een firemaking skillcape!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waren wij vriendjes? Want ik kan me nog herinneren dat ik ook een naamgenoot in me lijst had.quote:
Op karamja.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Echte keizers zaten gans de dag op dat eiland te visson
Topic opgelost.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:54 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga een nieuw account aanmaken denk ik.
Aangezien je waarschijnlijk 14 was is het iets in de trant van: The_riddermaster329.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:55 schreef Penisbaard het volgende:
Ik weet mijn accountnaam + wachtwoord niet meer, man.
Nee, mijn bot deed het.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:54 schreef Connactz het volgende:
[..]
Jij bent zeker wel het Pyromaantje thuis?
True. Most newbies with that kinda names.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Aangezien je waarschijnlijk 14 was is het iets in de trant van: The_riddermaster329.
killerboy232, 1337b0y, allemaal doen ze het niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Aangezien je waarschijnlijk 14 was is het iets in de trant van: The_riddermaster329.
Heb*quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:57 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Jij had toch zijn mega bal achter je mond ?
Ik zou voor Freidir 2250 gaan. Puur goud, die naam.quote:
Wel screenies maken he!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:03 schreef Fortitude het volgende:
Ik maak even een account. Kom we gaan met zijn alle vissen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:06 schreef Penisbaard het volgende:
Straks Hello Kitty Online ook maar even een kans geven
AL DAT ROZE, MIJN OGEN!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:02 schreef Fortitude het volgende:
Herkenbaar. Omdat ik mijn account ook kwijt was heb ik Hello Kitty Online maar een kans gegeven. Vreet vette game tbh.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kan niet meer, je moet toestemming hebben ofzo van de andere player om te PvPenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:59 schreef Skylark. het volgende:
Als heel FoK! nou eens een account maakt, dan maken we een clan![]()
. En dan gaan we noobs ownen in de wildy.
Dat was het enige leuke aan het spelquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
kan niet meer, je moet toestemming hebben ofzo van de andere player om te PvPen
Ik heb ook al een neger.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:11 schreef Penisbaard het volgende:
Even mijn wolvenshirt aantrekken voor extra geluk, ik zit nu op wereld 10 trouwens
[ afbeelding ]
Kijk mijn neger in acrobatenpak.
Dat is wel heel erg failquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
kan niet meer, je moet toestemming hebben ofzo van de andere player om te PvPen
Godverdomme, hou op met grapjes maken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:11 schreef Penisbaard het volgende:
Even mijn wolvenshirt aantrekken voor extra geluk, ik zit nu op wereld 10 trouwens
[ afbeelding ]
Kijk mijn neger in acrobatenpak.
Nostalgie hequote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:13 schreef John_Q het volgende:
Het spel is nog wel ouderwets lelijk aan de screenshots te zien, doet me deugd.
Ik vind het wel meevallen voor zo'n easy access browsergame.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:13 schreef John_Q het volgende:
Het spel is nog wel ouderwets lelijk aan de screenshots te zien, doet me deugd.
Moss Giants achter die blabla Dragons op dat eilandje slachtenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:18 schreef ZwarteSteen het volgende:
met een "geheime brasskey" big bones farmen bij de hill giants en ze verkopen voor 250~300 gp each achter de bank in varrock wereld 1?Ook met z'n fancy autotalker die iedereen gebruikte
. Nu heb je zo'n centrale bank
![]()
![]()
Dan moet je nog die wortels omhakken en dan kun je de wijde wereld inquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:23 schreef Fortitude het volgende:
Hoelang duurt het wel niet voordat je met elkaar kan spelen? Ik heb net die draak dood.
zaten die niet ergens in de wildie, op z'n heuvelig landschap en dropten ze law/cosmic runes die zoveel waard waren? :pquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Moss Giants achter die blabla Dragons op dat eilandje slachten
uitloggen, en van wereld veranderen, staat ergens bovenaan, world list ofsoquote:
nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:28 schreef ZwarteSteen het volgende:
[..]
uitloggen, en van wereld veranderen, staat ergens bovenaan, world list ofso
Ik krijg iets van Quick Chat met voor gedefinieerde dingen om te zeggen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:33 schreef The_Chosen_1 het volgende:
typen en op enter drukken.
Maar als je nog bij de introductie zit kan je niet praten
Je moet je leeftijd invoeren.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:35 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ik krijg iets van Quick Chat met voor gedefinieerde dingen om te zeggen.Skylark stond net naast me.
Zo dicht bij de natuur gebleven dit spelquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:35 schreef Skylark. het volgende:
Ik was net met goblins aan het boksen en toen heb ik sla geplukt om te overleven. Wat een heerlijk oergevoel stroomt door m'n aderen nu.
Nee, wij spelen eerlijk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:38 schreef RodeNek het volgende:
trouwens:
http://www.rsbot.com/download.php
Ja ik had dat ook, maar klik op dat kruisje dan linksboven.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:40 schreef Fortitude het volgende:
Kutspel, ik kom maar niet uit die quick chat. Ik ga terug naar World of Warcraft. Dit spel is voor nerds.
Ok, ik liep al 8 werelden lang overal Penisbaard te roepenquote:
jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik kom ook online
World 141 was het toch?
Ik ben nu mijn bronzen dolk aan het makenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:40 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben shrimps aan het vissen zodat ik die kan bakken en meer van die beesten kan doden met mijn bronzen dolk.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:41 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Ok, ik liep al 8 werelden lang overal Penisbaard te roepen![]()
Ik zit nu in wereld 10, maar kom zo in 141quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:41 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Ok, ik liep al 8 werelden lang overal Penisbaard te roepen![]()
Die kun je gratis in de shop halen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:41 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben nu mijn bronzen dolk aan het maken
Klik op die lege plek onder de chat en typquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:40 schreef Fortitude het volgende:
Kutspel, ik kom maar niet uit die quick chat. Ik ga terug naar World of Warcraft. Dit spel is voor nerds.
buy map to penersbaardquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:43 schreef Dropdown het volgende:
Henkcod2 en ik doen de quest 'Waar is Penisbaard'
je komt toch uit dat kasteel?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:52 schreef Skylark. het volgende:
Okay, verzamelen voor dat huisje waar je uit komt wereld 141.
laten we voor het kasteel verzamelen danquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben nu bij dat kasteel in Lumbridge
Dat heb ik dus ook, maar dan 1 account. Stond echt overdreven veel opquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:00 schreef Noisiv het volgende:
Klacht: Ik heb nog ergens 2 accounts staan met superveel waardevolle spullen er op maar ben de passwords vergeten
Of Flyffquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:04 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ragnarok Online was veel leuker
okay ik ga daar nu heen lopen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:06 schreef Penisbaard het volgende:
Skylark, hier fiks je een gratis zwaard man
[ afbeelding ]
Bij al die pijlen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:06 schreef Penisbaard het volgende:
Skylark, hier fiks je een gratis zwaard man
[ afbeelding ]
Hoe kom je aan een pikhouweel?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:15 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ben weer aan het mijnen onder Lumbridge nu
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:15 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ben weer aan het mijnen onder Lumbridge nu
Ja waar zijn jullie nuquote:
Ik ben nu in Varrock op dat plein met dat waterquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Ja waar zijn jullie nu
Add me: Der_Jasper
Ben jij Hakbijl?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ben nu in Varrock op dat plein met dat water
Ik zie helemaal niemand hierquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ben nu in Varrock op dat plein met dat water
Penisbaard en ik zijn onze smithing aan het trainen. In Varrock en Lumbridge.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zie helemaal niemand hier
141 toch?
Ik sta wel bij de zwaardenwinkel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:36 schreef bbaadd het volgende:
zijn er nog mensen bij de fontein in varrock?
Ja ikke, nick is Maurizzzquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:36 schreef bbaadd het volgende:
zijn er nog mensen bij de fontein in varrock?
Hoe?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:40 schreef WiepkePopke het volgende:
Joint iedereen eventjes Clan Chat Klb Bazen dan kunnen we met elkaar praten.
Bij die gele poppetjes op join chat doen.quote:
Hoe heet die klentsjet dan preciesquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:42 schreef WiepkePopke het volgende:
Door op die 3 gele poppetjes te klikken vlakbij de chat.
ikkequote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:47 schreef Penisbaard het volgende:
WIe geeft mij net gratis 3000 pegels dan?
Met een / ervoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:50 schreef The_Chosen_1 het volgende:
nvm zit er nu inMaar hoe praat je in die chat dan?
Als je geen runescape heb gespeeld heb je echt een kutjeugd gehad.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat is dit nou weer? Heb ik wat gemist toen ik jong was? Of was dit nog voor mijn tijd (age of empires 1, rct, red alert, heroes of might and magic 3, UT)
Ha, leugens:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:05 schreef WiepkePopke het volgende:
GTA Vice City ownt dit bazenspel met gemak, dus ik ben dat spelen.
Dat je op wow 5 characters hebt oke... maar op Runescape?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:31 schreef DikkeShizzle het volgende:
Runescape was eerst het beste spel vond ik . Maarja toen leerde ik wow kennen en werd meteen verliefd.
Had 40 speeldagen op wow, wil wel eens weten wat ik op runescape had met mijn 5 accounts ofzo
Even werken, jwz.quote:
Betalen voor een spelquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Respect voor de RS die-hardsvalt me mee dat jullie nog niet over zijn gegaan naar WoW
quote:
toen was de wildernis nog leukquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:48 schreef Kwaliteit het volgende:
[ afbeelding ]
allemaal foto's nog van toen ik een clan beheerde op mijn 12edit is uit 2001 a 2002
Ja, je moet nu met een draak vechten enzoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:56 schreef 720Flip het volgende:
WAT IS DIT VOOR ZOOI? WAAR IS TUTORIAL ISLAND HEEN??
Weet ik, ik zit nu drugged meat uit een tas te pakken!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja, je moet nu met een draak vechten enzo
Toen ik het speelde kon niemand het, toen had je een klein kliekje met nederlanders en vlamingenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:57 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Runescape kutkinderen die denken dat ze hacker zijn en een veelste grote bek. Ik heb er nu 30 minuten verspilt.Ik was trouwens wel woodcutting level 5
![]()
Je weet dat zezima een vrouw is hequote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:02 schreef yosander het volgende:
Toen mijn account op z'n hoogtepunt zat heb ik 'm verkocht.
Zezima, destijds een Xbox en computer van gekocht.
hoaxquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:02 schreef yosander het volgende:
Toen mijn account op z'n hoogtepunt zat heb ik 'm verkocht.
Zezima, destijds een Xbox en computer van gekocht.
Wist ik niet. Maar ik heb dat ook maar een week serieus gespeeldquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:04 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Je weet dat zezima een vrouw is heDat was echt zo'n faal.. al die noobs die met zezima wilden praten
Het is voor hem bijna 1200 dagen geledenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:13 schreef WiepkePopke het volgende:
Maar je kan iedereen in je vriendenlijst drukken die je erin wil.
Waar baseer jij dit op?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:04 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Je weet dat zezima een vrouw is he![]()
Jarenlang onderzoekquote:
RuneHQ.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:18 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Jarenlang onderzoek![]()
En ze heeft een keer een interview gegeven voor zo'n Runescape help site
Ben alleen de naam kwijt... echte RS-ers kennen die site wel... Wat thottbot is voor WoW is dat voor RS
hoax!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:26 schreef internal het volgende:
Ik ben nu die interview aan het lezen met zezima en hij zegt toch echt dat het een man is
En er is ook nog een stuk van een vriend waarin staat hequote:Zezima: Someone tried to convince me that I’m a 42 year old woman that dropped out of high school to play RS… yeah I played 25 years before it was out.
Oh yea, something I’d like you to add to this interview if you don’t mind. Can you just clarify that I’m male? lol
Tip.It: LOL yes.
Zezima: And 21 years old? I don’t want people thinking that I’m 80 years old or something. You have no idea the stuff I get. I had some girl come up to me & yell at me for being a cross-dresser. I couldn’t respond...I just laughed...a lot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |