Even werken, jwz.quote:
Betalen voor een spelquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Respect voor de RS die-hardsvalt me mee dat jullie nog niet over zijn gegaan naar WoW
quote:
toen was de wildernis nog leukquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:48 schreef Kwaliteit het volgende:
[ afbeelding ]
allemaal foto's nog van toen ik een clan beheerde op mijn 12edit is uit 2001 a 2002
Ja, je moet nu met een draak vechten enzoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:56 schreef 720Flip het volgende:
WAT IS DIT VOOR ZOOI? WAAR IS TUTORIAL ISLAND HEEN??
Weet ik, ik zit nu drugged meat uit een tas te pakken!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja, je moet nu met een draak vechten enzo
Toen ik het speelde kon niemand het, toen had je een klein kliekje met nederlanders en vlamingenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:57 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Runescape kutkinderen die denken dat ze hacker zijn en een veelste grote bek. Ik heb er nu 30 minuten verspilt.Ik was trouwens wel woodcutting level 5
![]()
Je weet dat zezima een vrouw is hequote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:02 schreef yosander het volgende:
Toen mijn account op z'n hoogtepunt zat heb ik 'm verkocht.
Zezima, destijds een Xbox en computer van gekocht.
hoaxquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:02 schreef yosander het volgende:
Toen mijn account op z'n hoogtepunt zat heb ik 'm verkocht.
Zezima, destijds een Xbox en computer van gekocht.
Wist ik niet. Maar ik heb dat ook maar een week serieus gespeeldquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:04 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Je weet dat zezima een vrouw is heDat was echt zo'n faal.. al die noobs die met zezima wilden praten
Het is voor hem bijna 1200 dagen geledenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:13 schreef WiepkePopke het volgende:
Maar je kan iedereen in je vriendenlijst drukken die je erin wil.
Waar baseer jij dit op?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:04 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Je weet dat zezima een vrouw is he![]()
Jarenlang onderzoekquote:
RuneHQ.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:18 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Jarenlang onderzoek![]()
En ze heeft een keer een interview gegeven voor zo'n Runescape help site
Ben alleen de naam kwijt... echte RS-ers kennen die site wel... Wat thottbot is voor WoW is dat voor RS
hoax!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:26 schreef internal het volgende:
Ik ben nu die interview aan het lezen met zezima en hij zegt toch echt dat het een man is
En er is ook nog een stuk van een vriend waarin staat hequote:Zezima: Someone tried to convince me that I’m a 42 year old woman that dropped out of high school to play RS… yeah I played 25 years before it was out.
Oh yea, something I’d like you to add to this interview if you don’t mind. Can you just clarify that I’m male? lol
Tip.It: LOL yes.
Zezima: And 21 years old? I don’t want people thinking that I’m 80 years old or something. You have no idea the stuff I get. I had some girl come up to me & yell at me for being a cross-dresser. I couldn’t respond...I just laughed...a lot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |