Heb*quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:57 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Jij had toch zijn mega bal achter je mond ?
Ik zou voor Freidir 2250 gaan. Puur goud, die naam.quote:
Wel screenies maken he!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:03 schreef Fortitude het volgende:
Ik maak even een account. Kom we gaan met zijn alle vissen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:06 schreef Penisbaard het volgende:
Straks Hello Kitty Online ook maar even een kans geven
AL DAT ROZE, MIJN OGEN!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:02 schreef Fortitude het volgende:
Herkenbaar. Omdat ik mijn account ook kwijt was heb ik Hello Kitty Online maar een kans gegeven. Vreet vette game tbh.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kan niet meer, je moet toestemming hebben ofzo van de andere player om te PvPenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:59 schreef Skylark. het volgende:
Als heel FoK! nou eens een account maakt, dan maken we een clan![]()
. En dan gaan we noobs ownen in de wildy.
Dat was het enige leuke aan het spelquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
kan niet meer, je moet toestemming hebben ofzo van de andere player om te PvPen
Ik heb ook al een neger.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:11 schreef Penisbaard het volgende:
Even mijn wolvenshirt aantrekken voor extra geluk, ik zit nu op wereld 10 trouwens
[ afbeelding ]
Kijk mijn neger in acrobatenpak.
Dat is wel heel erg failquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
kan niet meer, je moet toestemming hebben ofzo van de andere player om te PvPen
Godverdomme, hou op met grapjes maken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:11 schreef Penisbaard het volgende:
Even mijn wolvenshirt aantrekken voor extra geluk, ik zit nu op wereld 10 trouwens
[ afbeelding ]
Kijk mijn neger in acrobatenpak.
Nostalgie hequote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:13 schreef John_Q het volgende:
Het spel is nog wel ouderwets lelijk aan de screenshots te zien, doet me deugd.
Ik vind het wel meevallen voor zo'n easy access browsergame.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:13 schreef John_Q het volgende:
Het spel is nog wel ouderwets lelijk aan de screenshots te zien, doet me deugd.
Moss Giants achter die blabla Dragons op dat eilandje slachtenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:18 schreef ZwarteSteen het volgende:
met een "geheime brasskey" big bones farmen bij de hill giants en ze verkopen voor 250~300 gp each achter de bank in varrock wereld 1?Ook met z'n fancy autotalker die iedereen gebruikte
. Nu heb je zo'n centrale bank
![]()
![]()
Dan moet je nog die wortels omhakken en dan kun je de wijde wereld inquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:23 schreef Fortitude het volgende:
Hoelang duurt het wel niet voordat je met elkaar kan spelen? Ik heb net die draak dood.
zaten die niet ergens in de wildie, op z'n heuvelig landschap en dropten ze law/cosmic runes die zoveel waard waren? :pquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Moss Giants achter die blabla Dragons op dat eilandje slachten
uitloggen, en van wereld veranderen, staat ergens bovenaan, world list ofsoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |