Ik zou alleen "lockinfo" op Full Screen zetten zodat je niet 2x tijd/datum ziet (De bovenste haalt hij dan weg!) dit is ook een erg tof lockinfo theme! http://theme.eskapism.com/quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:09 schreef Jo0Lz het volgende:
Verder...
Lapo:
Ik heb ook eindelijk mijn iPhone jailbroken. Was al 1 keer eerder, maar toen kwam direct een week daarna een nieuwe versie van het OS uit, en heb ik die geinstalleerd...
Wat leuk zeg, dat customizen. Heb nu haptic toetsen, die vibreren bij aanslag... (Jeuj...)
En ook een zeer leuk lock screen. Moet er nog wat mee prutsen, maar wel erg mooi om te zien.
[ afbeelding ]
Nou wat ik ff snel zag was het een stap of 10... ik zou het iig heel goed doorlezen...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kunnen zelfs leken nu jailbreaken of kan ik het beter laten?
Met Spirit is het 1 klik en 30 seconden werk (excl. downloaden van Spirit), wat gebruik jij danquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou wat ik ff snel zag was het een stap of 10... ik zou het iig heel goed doorlezen...
Ik zou lekker een keer een reservekopie maken en herstellen als ik jou was, jailbreaken met spirit (3.1.3 installen als je dat nog niet hebt, maar NIET wanneer je afhankelijk bent van een unlock) en reservekopie terugzetten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik word er redelijk moe van. Als ik bij hidden icons kijk zie ik 4 keer mboxmail staan. Of ik ze nu uit of aan zet, op het springboard verschijnen ze niet. Ook kan ik nergens een fatsoenlijke versie vandaan halen om erop te zetten. Weet iemand waar deze wel te vinden is?
Ook heeft Cydia wat geupdate waardoor installous niet meer opstart. Verdomme.
Misschien moet ik maar eens updaten naar de nieuwste versie. Is daar al een jailbreak voor uit trouwens?
Ik gebruik nog helemaal niets sjappie, ik was adhv de TT even aan het googlen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:22 schreef chiren het volgende:
[..]
Met Spirit is het 1 klik en 30 seconden werk (excl. downloaden van Spirit), wat gebruik jij dan![]()
Spirit is voor jostiband leden zelfs te snappen.
quote:
ja, maar met fulscreen valt dat unlock icoontje ook weg onderaan. Ik edit thuis gewoon de files, zodat hij de clock onder de bovenste niet laat zien. Calendar gebruik ik toch niet, staat al onderaan. Vind het alleen raar dat die twitter plugin het niet doet...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:13 schreef AardEngel het volgende:
[..]
Ik zou alleen "lockinfo" op Full Screen zetten zodat je niet 2x tijd/datum ziet (De bovenste haalt hij dan weg!) dit is ook een erg tof lockinfo theme! http://theme.eskapism.com/
Hang hem zelden aan de pc maar steeds als hij eraan hangt en een reservekopie wil maken is hij uren bezig. Tot hij bruut wordt gestoord en ik gebeld wordt waardoor hij weer opnieuw kan beginnen. Zal hem 's nachts eens een reservekopie laten draaien. Afhankelijk van een unlock? Wat bedoel je daarmee?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:24 schreef chiren het volgende:
[..]
Ik zou lekker een keer een reservekopie maken en herstellen als ik jou was, jailbreaken met spirit (3.1.3 installen als je dat nog niet hebt, maar NIET wanneer je afhankelijk bent van een unlock) en reservekopie terugzetten.
Of je afhankelijk bent van de sim-unlock. Als je gewoon een sim bij het toestel hebt gekregen, is het niet van toepassing bij jou.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hang hem zelden aan de pc maar steeds als hij eraan hangt en een reservekopie wil maken is hij uren bezig. Tot hij bruut wordt gestoord en ik gebeld wordt waardoor hij weer opnieuw kan beginnen. Zal hem 's nachts eens een reservekopie laten draaien. Afhankelijk van een unlock? Wat bedoel je daarmee?
Ik heb geen sim bij het toestel gekregen maar een iphone met een sim-only abonnement. Kan ik nu niet jailbreaken dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:37 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Of je afhankelijk bent van de sim-unlock. Als je gewoon een sim bij het toestel hebt gekregen, is het niet van toepassing bij jou.
Uhm, volgens mij wel. Heb je nu een sim-lock op je toestel? Als dat wel zo is, kan iig je sim van je sim-only erin. Dus als je jailbreakt haal je geen functionliteit weg.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb geen sim bij het toestel gekregen maar een iphone met een sim-only abonnement. Kan ik nu niet jailbreaken dan?
Geen sim-lock op mijn toestel dus het zit wel prima dan. Dank u. Straks eens kijken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Uhm, volgens mij wel. Heb je nu een sim-lock op je toestel? Als dat wel zo is, kan iig je sim van je sim-only erin. Dus als je jailbreakt haal je geen functionliteit weg.
Je kun niet upgraden naar 3.1.3 en dan jailbreaken met spirit om hem sim-lock vrij te maken.
sjappiequote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gebruik nog helemaal niets sjappie, ik was adhv de TT even aan het googlen.
Laten we het anders vragen, met welke provider bel je nu?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen sim-lock op mijn toestel dus het zit wel prima dan. Dank u. Straks eens kijken.
Terugbrengen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:57 schreef Suuz_ het volgende:
Verdomme, krijg vandaag mijn nieuwe Iphone (oude was stuk en kreeg nieuw toestel van verzekering)
Heb ik m eindelijk weer helemaal in oude staat terug...blijkt de vergrendelknop niet te werken!!!!!
Iemand enig idee wat ik hiermee moet? Kan ik dit zelf oplossen?
Welk lockscreentheme is dat?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:09 schreef Jo0Lz het volgende:
Verder...
Lapo:
Ik heb ook eindelijk mijn iPhone jailbroken. Was al 1 keer eerder, maar toen kwam direct een week daarna een nieuwe versie van het OS uit, en heb ik die geinstalleerd...
Wat leuk zeg, dat customizen. Heb nu haptic toetsen, die vibreren bij aanslag... (Jeuj...)
En ook een zeer leuk lock screen. Moet er nog wat mee prutsen, maar wel erg mooi om te zien.
[ afbeelding ]
ziet er goed uitquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:09 schreef Jo0Lz het volgende:
Verder...
Lapo:
[ afbeelding ]
Ik gebruik iGmail.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:11 schreef Norrage het volgende:
wat is de beste gmail app trouwens? Of uberhaupt mail-app?? teveel keuzes...
Ik gebruik GPush, maar alleen voor de push notifications. Ik lees/verstuur mijn mail in de standaard Mail app.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:11 schreef Norrage het volgende:
wat is de beste gmail app trouwens? Of uberhaupt mail-app?? teveel keuzes...
Telfort maar er staat altijd KPN in beeld.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:57 schreef chiren het volgende:
[..]
Laten we het anders vragen, met welke provider bel je nu?
Met een Mac sync je toch je laatste events of geselecteerde albums via iPhoto?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:09 schreef Melochan het volgende:
Hola! Even een vraagje: Iemand enig idee hoe je extra fotoalbums maakt onder [Foto's]? Ik weet dat dat via de computer moet, maar ik kan alleen duidelijke tutorials vinden voor Windows PC's, en ik heb een MacSo.. anyone?
en waar komt je iphone vandaan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Telfort maar er staat altijd KPN in beeld.
Gekocht van een vriend van me. Geen idee waar hij dat ding vandaan heeft maar op dit moment draai ik 3.0.1 met een jailbreak dus dan zou ik deze jailbreak toch ook moeten kunnen doen?quote:
Nee dan zou ik eerst aan die vriend vragen waar hij hem vandaan heeft, want er bestaat namelijk een kans dat je iPhone dus simlockvrij is gemaaktquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gekocht van een vriend van me. Geen idee waar hij dat ding vandaan heeft maar op dit moment draai ik 3.0.1 met een jailbreak dus dan zou ik deze jailbreak toch ook moeten kunnen doen?
3G. Ik zal hem zo eens bellen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:06 schreef chiren het volgende:
[..]
Nee dan zou ik eerst aan die vriend vragen waar hij hem vandaan heeft, want er bestaat namelijk een kans dat je iPhone dus simlockvrij is gemaakt
wanneer je nu update naar 3.1.3 kun je nog wel jailbreaken, maar 3.1.3 is niet simlockvrij te maken (jailbreak en simlock zijn 2 verschillende dingen)
Tenzij je een iPhone 2G hebt meen ik... dus de versie met de aluminium achterkant, heb je die toevallig?
Dan heb je nog de kans dat hij uit Belgie of Italie ofzo komt waar hij simlockvrij geleverd isquote:
edit: heb m net aan de lijn gehad en hij had hem inderdaad voor me unlocked. Ik wacht wel netjes tot er ook voor mijn iphone een jailbreak is. In ieder geval bedankt voor je reacties.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:44 schreef chiren het volgende:
[..]
Dan heb je nog de kans dat hij uit Belgie of Italie ofzo komt waar hij simlockvrij geleverd is
Waarom maakt apple dat niet standaard mogelijk?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:09 schreef Jo0Lz het volgende:
Verder...
Lapo:
[ afbeelding ]
Wil ik net gaan betalen voor mijn apps en de oude troep eraf gooien, plaats je zo'n reactie..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:17 schreef Skv het volgende:
Betaal gewoon voor je apps in plaats van te janken dat je gratis gedownloade zooi niet goed werkt.
30 euro is 150 belminuten/smsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:26 schreef D. het volgende:
Mis ik iets, of probeert T-Mobile mijn vrouw te naaien? (figuurlijk)
Ik betaal 30 euro p.m. voor mijn iPhone abo, en volgens mij is iedereen dit bedrag kwijt.
Bij verlenging van een abo lijkt het me dat T-Mobile een mooie aanbieding doet om ons als klant te houden.
Mijn vrouw heeft een N95 en wil straks ook een iPhone
Nu krijgt ze met de post een aanbieding van T-Mobile, een iPhone abo voor 45 euro p.m.
En dan moet ze haar oude toestel nog inleveren ook
Mis ik iets?
Dat zou kunnenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:37 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
30 euro is 150 belminuten/sms
45 euro is 300 belminuten/sms
dacht ik zo
Mischien even vragen of het kan? Of misschien hebben ze haar huidg belgedrag/gebruik gekeken en is dit het beste abo?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:49 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zou kunnen
Maar een beetje flauw dan dat ze geen 30 abo kan nemen dan
En van dat men het oude toestel in moet leveren had ik ook nog nooit gehoord
Oke gewoon verder kijken dan je neus lang is en zien dat er een leuk Cydia icoontje bij is gekomenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:39 schreef VancouverFan het volgende:
oke. Met spirit is de jailbreak gelukt. Althans, ik kreeg een vaag hemellichaam schermpje na het herstarten
Wat moet ik nu nog doen om zo'n lockinfo scherm ala Elements of uit de OP te krijgen?
Probeer het?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 05:04 schreef ScarFace- het volgende:
Werkt de iphone ook als je je simkaart eruit haalt?
Dat je um als navigatie gebruikt, maar geen zin hebt om te betalen voor data informatie, deze kan je weliswaar uit zetten, misschien "negeert" tomtom deze setting wel, en bovendien moet je ook betalen als je gebeld word / een sms ontvangt.
Nou, dan blijf je met je gratis spul werken, dat zal ze leren! Zomaar de waarheid vertellen op een forum, dat dat kan in Nederland!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wil ik net gaan betalen voor mijn apps en de oude troep eraf gooien, plaats je zo'n reactie..
Ik heb ook een 3G, en de nieuwe iPhone wordt in juni/juli verwacht. Mijn abbo loopt ook in augustus af.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:12 schreef Skaai het volgende:
Ja en wanneer komt die uit en krijg ik dan weer een i-300 aanbieding voor het zelfde geld bij T Mobile?. In augustus loopt mijn abbo af en ik blief niet te lang met die Samsung rond te lopen
.
Ik vermoed niet dat de 4G voor mij een verrijking zal zijn, voorlopig red ik het wel met de 3G lijkt mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
neem dan de 3GSquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:12 schreef Skaai het volgende:
Ja en wanneer komt die uit en krijg ik dan weer een i-300 aanbieding voor het zelfde geld bij T Mobile?. In augustus loopt mijn abbo af en ik blief niet te lang met die Samsung rond te lopen
.
Ik vermoed niet dat de 4G voor mij een verrijking zal zijn, voorlopig red ik het wel met de 3G lijkt mij.
Staat ook in de planningquote:
Viel mij ook al op. Gelukkig heb ik in het centrum bijna overal Wifi van de UT. Maar in de buitenwijken is het ook kut. Bij mijn vriendin thuis schiet 'ie de hele tijd van GPRS naar 3G, waardoor dat kreng met een paar uur leeg is. Bij mijzelf thuis is 3G echter prima.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:26 schreef AssyriskaFF het volgende:
3G bereik in Enschede is de laatste tijd echt dramatisch te noemen. Vooral in het centrum.
Pauper.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:44 schreef Norrage het volgende:
Aah nu met me jailbreak kan ik eindelijk bejeweled 2 spelen zonder er zoveel voor te betalenwat een heerlijk spelletje is dat zeg
maar ik mis de puzzle optie in versie 2? of moet je die unlocken?
En verder allemaal leuk en aardig die "grote" spellen zoals GTA, Final Fantasy, Worms, of NFSU, maar die werken gewoon niet op een handheld....
Het zijn spelletjes als Doodlejump, bejeweled, Plants vs Zombies etc die het hem doen
Wat zijn jullie favoriete iphone spelletjes?
Nobodyquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:20 schreef Saninl het volgende:
Even een lang verhaal,
Nu al best wel even een iPhone in mijn bezit vanuit Belgie (dus simlock vrij). En vanaf het begin al bijna gelijk Gejailbreakt, het werkt heerlijk, en ik heb veel Cydia-Apps gedownload via mijn iPhone en erop gezet. Ook een hoop Apps uit de gewone Appstore staan op mijn iPhone. Dit alles via mijn Windows pc gedaan.
Nu heb ik een Macbook erbij, en wil ik eigenlijk dat ik gewoon alles via mijn macbook kan doen, dus ik moet even al mijn muziek overzetten, en Blackra1n. Hoe nu verder? Hoe doe ik dat met al mijn Apple Appstore Apps? En mijn Cydia Apps? Zijn er nog andere dingen waar ik aan moet denken?
En hoe zit het met 3.1.3.? Want nu heb ik (vanaf het begin) 3.1.2?!
En ik gebruik noooit meer Element, dat loopt echt enorm vaak vast bij mij als ik wil ontgrendelen, ****zooi.. Echt waar, troep. Weet iemand hier iets op? (en dan moet ik hem afsluiten door de home-knop en aan/uit schakelaar in te drukken, en dan ook nog aan mijn pc aansluiten voor de jailbreak, anders houd ik telkens dat stekkertje met iTunes)
Een hoop vragen, sorry
en dit zeg je waarom?quote:
Ik gok omdat 0,79 een mooie prijs is voor apps, en dat het dan wel een beetje "pauper" is om het te gaan downloaden. Althans; als je een App de moeite waard vind en hem erop laat.quote:
Volgens mij was bejeweled iets van 6 euro ofzo, weet niet zeker hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 20:17 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ik gok omdat 0,79 een mooie prijs is voor apps, en dat het dan wel een beetje "pauper" is om het te gaan downloaden. Althans; als je een App de moeite waard vind en hem erop laat.
Ik vind als je aan een App twijfelt je hem best even uit mag proberenMaar daarna kopen vind ik niet minder dan normaal
. Zeker voor deze mooie prijzen. (Games voor 60,- vind ik dan weer ruim overdreven)
op je macbook aansluiten, al je apps en muziek syncen met iTunes, reservekopie makenquote:
Dankjewel.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:26 schreef chiren het volgende:
[..]
op je macbook aansluiten, al je apps en muziek syncen met iTunes, reservekopie maken
Spirit voor Mac downloaden, upgraden via iTunes naar 3.1.3 en opnieuw jailbreaken met Spirit, apps van cydia opnieuw downloaden (als het goed is blijven je AppStore apps staan tijdens het upgraden naar 3.1.3, i.t.t cydia apps)
bij het upgraden naar 3.1.3 ben je ook elements meteen kwijt waarschijnlijk, evenals die melding als je iPhone een keer aan en uit moet (stekkertje+iTunes en dat je hem dan op je pc moet aansluiten, dat komt na bovenstaande niet meer voor)
bovenstaand verhaal + Google en je moet er wel uit kunnen komen
Iemand anders?quote:Op zondag 9 mei 2010 21:01 schreef chiren het volgende:
Euhh over dat syncen moet even iemand anders replyen, want dat durf ik niet te zeggen...
Opzich vind ik het geen vage melding, maar wel jammer dat ik al mijn foto's en muziek en programma's enzo allemaal kwijt benquote:Op maandag 10 mei 2010 01:57 schreef CantFazeMe het volgende:
Ja ben je kwijt. Ik had ook zoiets eerder bij een vriend gedaan, en die was er niet zo blij mee.(het was ook zon vage melding)
Overigens kun je gekochte apps altijd weer terug (mits legaal) kijken in je aankoopgeschiedenis.
ik had het ook! maar even een reboot en hij was er weerquote:Op maandag 10 mei 2010 08:39 schreef chiren het volgende:
Wat heeft iedereen toch ineens met vermiste app icoontjes
De aankoopgeschiedenis vind je op de PC of op MAC na aanmelden met je account.quote:Op maandag 10 mei 2010 02:06 schreef Saninl het volgende:
[..]
Opzich vind ik het geen vage melding, maar wel jammer dat ik al mijn foto's en muziek en programma's enzo allemaal kwijt ben
En waar zit die aankoop geschiedenis ergens?
Overigens kan ik Cydia niet vinden in mijn apps, maar alleen maar via dat zoekschermpje
Ah, oke. Die Cydia backup hoeft opzich niet, want ik heb dat allemaal gewoon even snel opgeschreven.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:41 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
De aankoopgeschiedenis vind je op de PC of op MAC na aanmelden met je account.
Dingen die raak je alleen kwijt op je iphone, niet van iTunes op je pc.
Volgens mij is er ook in cydia die backups maakt van al je apps enzo ben naam ff kwijt. Moet je ff zoeken
Aptbackupquote:Op maandag 10 mei 2010 12:41 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
De aankoopgeschiedenis vind je op de PC of op MAC na aanmelden met je account.
Dingen die raak je alleen kwijt op je iphone, niet van iTunes op je pc.
Volgens mij is er ook in cydia die backups maakt van al je apps enzo ben naam ff kwijt. Moet je ff zoeken
3.1.3 is al jailbreakbaar (daar had ik hem gister ook pas opgezetquote:Op maandag 10 mei 2010 12:58 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar als je de iphone hersteld ben je je jailbreak kwijt en er komt de nieuwste firmware op die je vooralsnog niet kan jailbreaken (of is er alweer een nieuwe tool uit?)
Zou je kunnen proberen ja, ik heb voordat ik naar 3.1.3 ging ook hersteld en heb nergens last van wb verdwenen icoontjesquote:Op maandag 10 mei 2010 12:46 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ah, oke. Die Cydia backup hoeft opzich niet, want ik heb dat allemaal gewoon even snel opgeschreven.
Maar het feit blijft dat ik Cydia niet kan vinden op mijn "pagina's". Alleen maar via dat zoekscherm![]()
Zal ik een backup maken via iTunes en dan de iPhone alweer herstellen? En daarna gewoon weer die spirit erop gooien? En daarna pas aansluiten op de "nieuwe vaste sync pc"? Of wat? Iemand tips?
Tis gelukt, dankje!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:35 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Met een Mac sync je toch je laatste events of geselecteerde albums via iPhoto?
Ja, dat had ik dus ook gewoon gedaan, maar bij mij werkt het duidelijk nietquote:Op maandag 10 mei 2010 13:20 schreef chiren het volgende:
[..]
Zou je kunnen proberen ja, ik heb voordat ik naar 3.1.3 ging ook hersteld en heb nergens last van wb verdwenen icoontjes
Heb je wel een goede abonnement die dat ondersteund?quote:Op maandag 10 mei 2010 19:59 schreef Copycat het volgende:
Iemand? Op de een of andere manier lukt het me niet om foto's te verzenden dan wel te ontvangen via sms. Mijn instellingen staan zo te zien gelijk aan die van een andere iPhone die er geen problemen mee heeft. Wat zie ik over het hoofd?
Gewoon een i abonnement van T-Mobile, dus lijkt me wel. Geen jailbreak, helemaal squeeky clean.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:00 schreef VancouverFan het volgende:
Heb je wel een goede abonnement die dat ondersteund?
Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 10 mei 2010 20:24 schreef Crazy Harry het volgende:
Op dit moment (voor hooguit nog een uur) is Ferrari GT Evolution gratis.
Vanaf vandaag, voor 10 dagen lang geeft Gameloft iedere dag een game weg vanwege het 10-jarig bestaan. De betreffende game is dan voor een periode van 2 uur gratis te downloaden.
Op www.twitter.com/gameloft wordt het steeds aangekondigd en kan je in de gaten houden welke game er weggeven wordt en wanneer.
Wat een raar probleem.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:06 schreef Saninl het volgende:
Helemaal gerestored, alles terug gezet met reservekopie. Op andere pc aangesloten, Spirit erop gegooit.
En weer kan ik alleen Cydia openen via de search op de iPhone... jonges, jonges.. jammer hoor
Weet iemand waarom mijn lieve iPhone me opeens zo pest?
Toevallig ook Sbsettings er op staan? Zo ja, kijk even onder 'more' en dan hide icons en kijk of misschien Cydia op hide staat.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:06 schreef Saninl het volgende:
Helemaal gerestored, alles terug gezet met reservekopie. Op andere pc aangesloten, Spirit erop gegooit.
En weer kan ik alleen Cydia openen via de search op de iPhone... jonges, jonges.. jammer hoor
Weet iemand waarom mijn lieve iPhone me opeens zo pest?
Hij viel inderdaad wat tegen. Al vond ik het introfilmpje best vetquote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:44 schreef Trystar het volgende:
[..]
Toevallig ook Sbsettings er op staan? Zo ja, kijk even onder 'more' en dan hide icons en kijk of misschien Cydia op hide staat.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:49 schreef Saninl het volgende:
[..]
![]()
Jij bent mijn God!
Dankjewel!
Wat raar trouwens, nog een aantal Apps zijn "Gehide" zoals een 3tal radio apps? een aantal andere dingenwel 20 in het totaal ofzo. Waarom is dit opeens zo?
de tip over icons die op hide staan in SBS staat zelfs op de vorige pagina, als je even het topic had doorgelezen kon je dat zo vindenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:49 schreef Saninl het volgende:
[..]
![]()
Jij bent mijn God!
Dankjewel!
Wat raar trouwens, nog een aantal Apps zijn "Gehide" zoals een 3tal radio apps? een aantal andere dingenwel 20 in het totaal ofzo. Waarom is dit opeens zo?
Sorry, nogmaals (want dat doe ik al een x-aantal reeksen) het topic doorgelezen, en op pagina 4 kan ik er geen antwoord uithalenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:28 schreef chiren het volgende:
[..]
de tip over icons die op hide staan in SBS staat zelfs op de vorige pagina, als je even het topic had doorgelezen kon je dat zo vinden
Heb ik de laatste tijd wel vaak gehad inderdaad!!! heel irritant..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Meer mensen problemen met T-mobile? Ik hoor geen beltoon en hij zegt de hele tijd tuut tuut gesprek mislukt....
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:49 schreef Skaai het volgende:
Ik heb een witte gehaald en hij is puik!
Paper Brigde is zo moeilijk. Ik zit nog steeds vast!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:30 schreef richbitch het volgende:
Iemand nog leuke Apps? dat Doodle jump is echt fun.. verder werkt mijn Tom2 ook super!![]()
Ik denk niet dat er 1 jarige abonnementen zullen komen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:15 schreef WSquater het volgende:
Wie gaat de iPhone 4G/HD kopen? :p
Ik denk dat ik m'n abo met +1 jaar verleng met een 4G
Die zijn er al.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er 1 jarige abonnementen zullen komen.
Ook last van gehad ja, laatste dagen niet gezien gelukkig.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Meer mensen problemen met T-mobile? Ik hoor geen beltoon en hij zegt de hele tijd tuut tuut gesprek mislukt....
tweet van 2 min geledenquote:gameloft
Chuck Norris is #FREE for 2 hours http://j.mp/9KcubU Follow @Gameloft to know when next free game is #iPhone #HappyHour
ow dat hebben we nog nooit gezien. je kunt ook proberen de vraag te beantwoorden ipv de nerd uit te hangen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:16 schreef chiren het volgende:
mc-model?
verder: http://lmgtfy.com/?q=download+spirit+jailbreak
lul niet, ik heb de Spirit 3.1.3 jailbreak al aan ongeveer 4 mensen in dit topic verteld, als ook jij de moeite neemt wat te lezen komt dit topic niet vol met vragen van mensen die te lui zijn om even het topic door te lezenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:22 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
ow dat hebben we nog nooit gezien. je kunt ook proberen de vraag te beantwoorden ipv de nerd uit te hangen.
3GS, duh.quote:
in dit deel 72 staat nergens of het mc-model ook te jailbreaken is, nerd. tevens zeg je niets over of het raadzaam is te wachten op de os 4.0, nerd.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:24 schreef chiren het volgende:
[..]
lul niet, ik heb de Spirit 3.1.3 jailbreak al aan ongeveer 4 mensen in dit topic verteld, als ook jij de moeite neemt wat te lezen komt dit topic niet vol met vragen van mensen die te lui zijn om even het topic door te lezen
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:32 schreef Skaai het volgende:
[..]
3GS, duh.
Heb 'm bij de T-Mobile winkel gehaald, i 300 abo is meteen ingegaan. Had geen geduld meer en wilde niet wachten op een online bestelling.
Nice, ik heb nu ook fiverowsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:46 schreef AardEngel het volgende:
Hier zijn een paar screen van mijn springboard: (Suave theme, five icon dock, fivelrows en custom icons)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat screens van mijn lockscreen (Lockinfo met het Eskapism theme en custom icons).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geef je iPhone maar weer weg en haal een 3310, je kunt er duidelijk niet mee omgaan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:33 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
in dit deel 72 staat nergens of het mc-model ook te jailbreaken is, nerd. tevens zeg je niets over of het raadzaam is te wachten op de os 4.0, nerd.
En tyf jij maar lekker op naar tweakersquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:05 schreef Agiath het volgende:
[..]
Geef je iPhone maar weer weg en haal een 3310, je kunt er duidelijk niet mee omgaan.
En oja, blijf ook maar weg hier met je trieste gedoe
Er staat ook in die link dat ALLE iPhones op 3.1.3 via deze manier te jailbreaken zijn, dus ook jouw 'mc' model, wat ik ook al aan iemand aangaf in dit topic, dat die persoon dan ook untethered kan jailbreaken met zijn 3GS (want jouw mc model is altijd al te jailbreaken geweest, alleen moest je hem dan weer opnieuw jailbreaken als hij uitgeweest is)quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:33 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
in dit deel 72 staat nergens of het mc-model ook te jailbreaken is, nerd. tevens zeg je niets over of het raadzaam is te wachten op de os 4.0, nerd.
ok, punt gemaakt. dank voor je reactie in ieder geval.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:35 schreef chiren het volgende:
[..]
Er staat ook in die link dat ALLE iPhones op 3.1.3 via deze manier te jailbreaken zijn, dus ook jouw 'mc' model, wat ik ook al aan iemand aangaf in dit topic, dat die persoon dan ook untethered kan jailbreaken met zijn 3GS (want jouw mc model is altijd al te jailbreaken geweest, alleen moest je hem dan weer opnieuw jailbreaken als hij uitgeweest is)
En waarom zou het 'raadzaam' zijn te wachten op 4.0, je kiest zelf of je wilt upgraden/jailbreaken of niet. Als jij wilt wachten, wacht je lekker en zo niet dan knal je spirit over je 3.1.3 heen
béétje inlezen kan geen kwaad hoor als je wilt jailbreaken, de info is overal vandaan te halen maar jij bent gewoon te lui er een search op los te laten
en dat 'nerd' gebruik je maar voor je vader wanneer je geen zakgeld krijgt
Vreemd.. Al een hard reset geprobeerd (home+sleep ingedrukt houden tot hij uitgaat, daarna weer normaal aanzetten)?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:19 schreef ik.ben.hier het volgende:
Heb een vraagje, ik heb ook spirit gedraaid. Alleen gaat soms mijn statusbalk weg als ik van pagina scroll, iemand nog meer dit probleem?
Enige wat ik kan doen is weer in slaapstand en weer aanzetten..
Haha waarom geen i 150 abonnement genomen? Heeft de verkoper je daar ingelult?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:32 schreef Skaai het volgende:
[..]
3GS, duh.
Heb 'm bij de T-Mobile winkel gehaald, i 300 abo is meteen ingegaan. Had geen geduld meer en wilde niet wachten op een online bestelling.
Ja lachen he. Full versie? Of de demo.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:38 schreef richbitch het volgende:
Net angry birds per ongeluk er opgezet.. maar super spelaanrader!
Fullquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:30 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Ja lachen he. Full versie? Of de demo.
Juiste adres:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:32 schreef mrSPLIFFY het volgende:
weet iemand of in cydia hackulo.us toe te voegen is?
krijg elke keer rare melding "did not find repository
en zonder die hackul krijg ik mn appsync er niet op.....
Maar ik krijg nu wel een error, misschien ligt ie er even uit oid.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:34 schreef richbitch het volgende:
[..]
Juiste adres:
http://cydia.hackulo.us
ja ik krijg em echt niet aan de praat...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:34 schreef richbitch het volgende:
[..]
Maar ik krijg nu wel een error, misschien ligt ie er even uit oid.
Dus je hebt nu Cydia? Installous kun je ook zo installeren dan, lijkt echt op de appstore lol.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:58 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
M'n 3GS gejailbreakt
Simpel bat-filetje geladen en ik heb die hele installoustroep niet nodig. Gewoon dubbelklik op de pc en klaar is kees.
Heb FM2010 en TomTom er al opgezet, nu op zoek naar Worms![]()
Yep, ik heb Cydia. Maar ik zie niet zo in waarom ik installous nu nog moet installeren. Ik kan .ipa's nu in ieder geval zonder installous installeren.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:01 schreef richbitch het volgende:
[..]
Dus je hebt nu Cydia? Installous kun je ook zo installeren dan, lijkt echt op de appstore lol.
Das ook handig inderdaad, ik gebruik installous ook alleen maar voor onderweg, thuis doe ik het ook gewoon via de macquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:06 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Yep, ik heb Cydia. Maar ik zie niet zo in waarom ik installous nu nog moet installeren. Ik kan .ipa's nu in ieder geval zonder installous installeren.
whehe vet. ff opzoekenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:14 schreef chiren het volgende:
[..]
Das ook handig inderdaad, ik gebruik installous ook alleen maar voor onderweg, thuis doe ik het ook gewoon via de mac
overigens, en leuk speeltje is World 9 via installous (of iets soortgelijks)aanzetten, in je broekzaak doen, springen en je hoort de super mario jump sound wanneer je springt
heel lame, maar erg vermakelijk voor een minuut
hahaha geniaal!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:14 schreef chiren het volgende:
[..]
Das ook handig inderdaad, ik gebruik installous ook alleen maar voor onderweg, thuis doe ik het ook gewoon via de mac
overigens, en leuk speeltje is World 9 via installous (of iets soortgelijks). Aanzetten, in je broekzak doen, springen en je hoort de super mario jump sound wanneer je springt
wow dat is wel heel ernstig zegquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:14 schreef chiren het volgende:
[..]
overigens, en leuk speeltje is World 9 via installous (of iets soortgelijks). Aanzetten, in je broekzak doen, springen en je hoort de super mario jump sound wanneer je springt
Wacht een paar weken, dan komt de 4G/HD uitquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:12 schreef Droathoah het volgende:
Ik ga zo een 2e hands Iphone 3GS halen, maar ik heb nu een KPN abonnement met mobiel internet. Dat kan toch gewoon werken en de Simkaart ook? Want ik lees allemaal rare verhalen over geactiveerde simkaarten e.d. De Iphone is simlockvrij omdat het een zakelijk abonnement was.
Maar reken wel op flinke levertijden a la de 3G(S) destijds...quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wacht een paar weken, dan komt de 4G/HD uit
Klopt, maar nog een bijkomend voordeel is dat de prijs van de tweedehands 3GS toestellen wel eens flink kan gaan dalen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:18 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Maar reken wel op flinke levertijden a la de 3G(S) destijds...
Nou, alles wijst toch wel enorm richting een eind juni introductie:quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:43 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Er is nog geen officiele verklaring van Jobs over een release in juni/juli toch? Heb al wel gelezen dat dezelfde zaal is afgehuurd op 22 juni waar de 3G en 3GS zijn gepresenteerd. Maar heb ook gelezen dat de chip nog niet klaar was en dat het nog wel tot medio 2011 kan duren.
Deze vorm van reclame maken werkt erg goed moet ik zeggen. Er is een enorme 'buzz', de spanning bouwt zich op, wij blijven maar gissen en zij hoeven geen dollar in advertisements te steken. Alleen maar heel toevallig een prototype in een bar te laten liggenquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nou, alles wijst toch wel enorm richting een eind juni introductie:
http://www.tuaw.com/2010/(...)ates-for-new-iphone/
Dit gaat over de renewal mogelijkheden voor AT&T klanten in de US die is aangepast naar 21 juni a.s.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:51 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Deze vorm van reclame maken werkt erg goed moet ik zeggen. Er is een enorme 'buzz', de spanning bouwt zich op, wij blijven maar gissen en zij hoeven geen dollar in advertisements te steken. Alleen maar heel toevallig een prototype in een bar te laten liggenprima viral zeg.
welke chip bedoel je, ze ontwikkelen steeds door en elk jaar zullen ze wel wat nieuws klaar hebben liggenquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:43 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Geinig:
Ga naar 0:22 sec. om intro te skippen.
Er is nog geen officiele verklaring van Jobs over een release in juni/juli toch? Heb al wel gelezen dat dezelfde zaal is afgehuurd op 22 juni waar de 3G en 3GS zijn gepresenteerd. Maar heb ook gelezen dat de chip nog niet klaar was en dat het nog wel tot medio 2011 kan duren.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:39 schreef Sharpdressedman het volgende:
ze hebben trouwens weer een 4G gevonden, nu zonder de schroefjes aan de onderkant:
http://www.engadget.com/2(...)-escapes-in-vietnam/
Wanneer komen ze er nu eens achter er exact in zit.
Een halve dag?quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:18 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Maar reken wel op flinke levertijden a la de 3G(S) destijds...
De chip voor de 4g, geen idee wat de naam daar voor is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:36 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
welke chip bedoel je, ze ontwikkelen steeds door en elk jaar zullen ze wel wat nieuws klaar hebben liggen
Dat kun je altijd proberen. Met welk netwerk bel je? Kan zijn dat de netwerkinstellingen niet goed staan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:02 schreef Frishe het volgende:
Anders misschien een idee om een restore uit te voeren, 3.1.3 erop zetten en jailbreaken in de hoop dat het nu wel werkt?
Ik bel met T-mobile met een iPhone contract.... Ik krijg de melding in Safari, de Hyves app, de mail... Bij elke app/gelegenheid waar 3G voor nodig is eigenlijk...quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:08 schreef chiren het volgende:
[..]
Dat kun je altijd proberen. Met welk netwerk bel je? Kan zijn dat de netwerkinstellingen niet goed staan.
Ik neem aan dat je deze melding krijgt wanneer je in Safari iets op wilt zoeken? En krijg je deze melding continu of af en toe?
Netwerkinstellingen resetten kan ook nog wel eens helpen (instellingen/algemeen/stel opnieuw in/herstel netwerkinstellingen)
Dumpert maakt volgens mij gebruik van Silverlight... Geen flash. Correct me if i'm wrong.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:01 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Heb imobilecinema geinstallleerd. Echter bij het bezoeken van sites als dumpert en spitsnieuws krijg ik alleen een playbutton met een streep er door te zien. Is er iemand die het wel is gelukt flash te laten werken?
Ah ok, dat had ik niet door.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:13 schreef Frishe het volgende:
[..]
Dumpert maakt volgens mij gebruik van Silverlight... Geen flash. Correct me if i'm wrong.
Op andere sites heb ik nergens problemen mee.
JA>quote:
Ik 0 dagen. Had 'm op 26 juni (a).quote:
Dan had je een andere winkel moeten proberenquote:
Vanaf wanneer kun je reserveren dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:30 schreef D. het volgende:
[..]
Dan had je een andere winkel moeten proberen
Winkel 1 kreeg ze 2 dagen later binnen, maar wist nog niet of er iets over was na de reserveringen.
Winkel 2 kreeg die middag nog nieuwe binnen, en ik kon 'm gelijk reserveren.
Ik in eerste instantie ook niet. Maar ik begin hem nu toch wel mooi te vinden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:33 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind die nieuwe iPhone echt niet mooi
Veelste hoekig enzo
Ik belde toen ie 2 dagen uit was. Geen idee of je daarvoor ook al kon reserveren.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vanaf wanneer kun je reserveren dan?
Is het geen mule?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:33 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind die nieuwe iPhone echt niet mooi
Veelste hoekig enzo
Waarvoor wil je het gebruiken dan? Ik vind het naar klinkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:19 schreef MichielPH het volgende:
Is er ook een programma die met JB ook automatisch elk telefoongesprek kan opnemen? Op verschillende fora kom ik heel veel onzin over jurisdictie tegen, maar dat moet toch bij JB toch niet uitmaken.
Heb nu Chaos Rings, ook erg nicequote:Op woensdag 12 mei 2010 14:51 schreef Rijstkoker het volgende:
Ben verslaafd aan Inotia 2: Wanderer of Luone.
Toffe RPG
klopt, het werkt wel, maar mis gewoon fysieke knoppen... Zo'n controller met echte knoppen waar je je iphone in kunt klikken is niet eens zo'n slecht idee als je er veel games op speeltquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik nog geen spel ben tegen gekomen waar ik daadwerkelijk de besturing fijn vond werken. Natuurlijk bedoel ik dan niet de spelletjes als Angry Birds, Doodle Jump etc. maar spelletjes zoals GTA, en Chrono Trigger.
Pff man. Als m'n werk belt en we spreken af dat ik om half 11 begin, we praten nog even door waardoor ik het niet direct noteer en ik hang op. Als ik me dan afvraag of we nou half 11 of half 10 hadden gezegd. Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:55 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Waarvoor wil je het gebruiken dan? Ik vind het naar klinken
Daar waren ze toch al mee bezigquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:07 schreef chiren het volgende:
[..]
klopt, het werkt wel, maar mis gewoon fysieke knoppen... Zo'n controller met echte knoppen waar je je iphone in kunt klikken is niet eens zo'n slecht idee als je er veel games op speelt
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:39 schreef Sharpdressedman het volgende:
ze hebben trouwens weer een 4G gevonden, nu zonder de schroefjes aan de onderkant:
http://www.engadget.com/2(...)-escapes-in-vietnam/
Wanneer komen ze er nu eens achter er exact in zit. (Welke chip)
update: ze hebben er een video bijgezet. Houden het toestel naast een 3G(S)
Echte nadelen zijn er niet echt, je kunt vrij gemakkelijk je wachtwoord weer resetten als je hem bent vergeten.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:52 schreef fransbreda het volgende:
Je root password veranderen, welke voor/nadelen heeft dit?
Castle of Magic.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Echte nadelen zijn er niet echt, je kunt vrij gemakkelijk je wachtwoord weer resetten als je hem bent vergeten.
Voordelen zijn dat als je SSH aan hebt staan en er is toevallig een wizzkid in de buurt hij niet in je telefoon kan komen met het standaard wachtwoord.
Wat was trouwens game van de dag van Gameloft? Of is die niet voorbij gekomen nog?
Dat was gisterenquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Castle of Magic.
http://www.twitter.com/gameloft
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:09 schreef Skaai het volgende:
Ik zo dat Cydia meuk activeren, slaat mijn telefoon vast. Ik ben in paniek.
Nou hij doet niks meer, echt ik kan nu wel jankenquote:
Precies de reden waarom ik die shit niet op mijn mobiel zet. If it ain't broke, don't try to fix it.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:09 schreef Skaai het volgende:
Ik zo dat Cydia meuk activeren, slaat mijn telefoon vast. Ik ben in paniek.
Ja dat weet ik nuquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:32 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ik die shit niet op mijn mobiel zet. If it ain't broke, don't try to fix it.
Staat hijnog steeds vast of gaat ie niet meer aan nu?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:33 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nu. Ik heb niet eens meer trek in eten.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:41 schreef Skaai het volgende:
Hij doet weer iets, dankjewel. Ik was echt in paniek zeg, om een telefoon. Wel een retedure. Damned.
Nu blijf ik er met mijn poten vanaf en geef ik hem aan mijn iPhone nerd collega morgen.
HAHAquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:33 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nu. Ik heb niet eens meer trek in eten.
Ik word altijd bang van die Vietnamese filmpjes omdat ik een half jaar geleden ofzo zo'n gast met zes vingers zagquote:
Die updates zijn van programma's die je geïnstalleerd hebt via Cydia. Daar staan ook wat items tussen die zichzelf al installeren zodra je Cydia installeert ( bijv. SSH volgens mij ). De laatste optie ( Ignore - Temporarely ) is er voor om gewoon te cancelen. Je kunt dan updaten wanneer het je wel uitkomt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:37 schreef Skaai het volgende:
De iPhone held/nerd heeft me gebeld en me in alle rust uitgelegd hoe ik Cydia goed moet installeren en hoe die AppSync in elkaar zit en zulks. Morgen gaat ie me verder helpen. *gerustgesteld is*
lees nu op de site dat het fake was?quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:02 schreef Sharpdressedman het volgende:![]()
weer afbeeldingen nu met OS 4 draaiende , en nog eentje gevonden?
http://www.engadget.com/2(...)running-iphone-os-4/
Niet echt...quote:
Ja, als je een reservekopie hebt van 3.1.2. moet het lukken volgens mij?!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:40 schreef chiren het volgende:
Wie weet of het mogelijk is om een iPhone 3G 3.1.2 die volstaat met troep, te restoren is in iTunes met behoud van 3.1.2 (zodat ik nog kan jailbreaken en unlocken)?
Of moet dat met custom firmware en shift+herstel?
Nee, ik niet...quote:
Ik heb de laatste tijd ook dat 3G tergend traag is. Staat het icoontje er inderdaad wel maar het is fucking sloom en soms werkt het niet. T-mobile heeft al aangekondigd dat ze wat aan het 3G bereik gaan doen toch?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:28 schreef boskameel het volgende:
Heb de laatste dagen een probleem met mijn 3g verbinding in Nijmegen en omgeving. Ik zie wel het icoontje staan, maar hij kan gewoon niet connecten (geen safari, mail of apps) met internet.Via wifi en edge heb ik wel internet, ligt dit aan T-Mobile of aan mijn telefoon?
In Enschede precies hetzelfde: erg langzaam.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd ook dat 3G tergend traag is. Staat het icoontje er inderdaad wel maar het is fucking sloom en soms werkt het niet. T-mobile heeft al aangekondigd dat ze wat aan het 3G bereik gaan doen toch?
Schakel het uit?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom gaat mijn iPhone élke keer als ik wat wil synchroniseren een reservekopie maken en duurt dit fucking lang.
Dan zet je het muziek synchroniseren toch uitquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind dat synchroniseren nog steeds kut. Net weer. Wil ik een aflevering Scrubs op mijn iPhone zetten gaat ie mijn hele fucking iTunes library lopen kopiëren. Dat hóef ik niet, heb ik een iPod voor, dom ding.
klagen misschien krijg je korting, bovendien moeten ze het te horen krijgen. Kunnen ze het eens aanpakkenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:47 schreef fotostarter het volgende:
3G loopt al enkele dagen te kutten hier.
Ze moeten dit echt snel op gaan lossen, anders weer een klant kwijt.
Zijn maar 2 abo's maar goed
Uhh. Ik heb het nooit aangezet. Plus dat ik gewoon op mijn iPhone in iTunes naar het tabje 'movies' ( of hoe dat ook heet, weet ik niet uit mijn hoofd ) gegaan en heb daar op synchroniseren gedrukt. Ik heb nergens op muziek synchroniseren gedrukt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:43 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dan zet je het muziek synchroniseren toch uit
Dat ding is zo dom dat die alleen maar doet wat jij zegt. Dus zolang jij zegt dat die de hele bibliotheek moet kopieren, doet die dat.
Je kunt het in ieder geval ook uitzetten.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Uhh. Ik heb het nooit aangezet. Plus dat ik gewoon op mijn iPhone in iTunes naar het tabje 'movies' ( of hoe dat ook heet, weet ik niet uit mijn hoofd ) gegaan en heb daar op synchroniseren gedrukt. Ik heb nergens op muziek synchroniseren gedrukt.
Hoe zit dat dan met 500 GB (quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:52 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Je kunt het in ieder geval ook uitzetten.
Tabblad 'muziek' vinkje bij "Muziek synchroniseren" uitzetten.
Irritant hé, Itunes..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Mooi. Even doen.
Daar zat ik me ook al over te verwonderen, jailbreak je iPhone dan gewoon niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:17 schreef Skv het volgende:
Betaal gewoon voor je apps in plaats van te janken dat je gratis gedownloade zooi niet goed werkt.
Als je wacht tot het balkje vol begint te lopen, dus niet als je de schuine streepjes ziet staan maar even wacht tot hij begint te lopen, op het kruisje rechts klikken, dan slaat 'ie dat over.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom gaat mijn iPhone élke keer als ik wat wil synchroniseren een reservekopie maken en duurt dit fucking lang.
Tussen gecrackte apps en jailbreaken zit een groot verschil hoor.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Daar zat ik me ook al over te verwonderen, jailbreak je iPhone dan gewoon niet.
Het is beide gewoon mogelijk via Jailbreakquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:02 schreef Terpentin07 het volgende:
Misschien waag ik ook de overstap op de iphone.Heb met de 3gs van mijn moeder gespeeld en het lijkt me echt leuk. Maar even een vraagje, wat stoort jullie het meest aan de iphone.Dat met flash weet ik al en zou het niet als zo een groot probleem zien.Maar klopt het dat je geen bestanden via bluetooth kan versturen en je mp3's als beltoon/wekker kan instellen?
MP3 als beltoon gaat wel. Wekker weet ik even niet.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:02 schreef Terpentin07 het volgende:
Misschien waag ik ook de overstap op de iphone.Heb met de 3gs van mijn moeder gespeeld en het lijkt me echt leuk. Maar even een vraagje, wat stoort jullie het meest aan de iphone.Dat met flash weet ik al en zou het niet als zo een groot probleem zien.Maar klopt het dat je geen bestanden via bluetooth kan versturen en je mp3's als beltoon/wekker kan instellen?
Yes.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:20 schreef D. het volgende:
MP3 als ringtone gaat?
Gewoon de MP3's zoals ze in je iTunes staan?
Nee. Google maar. Is 5 minuten werk om van een MP3 een ringtone te maken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:20 schreef D. het volgende:
MP3 als ringtone gaat?
Gewoon de MP3's zoals ze in je iTunes staan?
Je hebt gelijk. Maar het gaat wel.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee. Google maar. Is 5 minuten werk om van een MP3 een ringtone te maken.
Hoe?quote:
quote:
quote:
Da's dus niet de bedoelingquote:Google maar. Is 5 minuten werk om van een MP3 een ringtone te maken.
Niet dus.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:23 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe?
Ik zie bij de iPod functie nergens een 'voeg toe aan beltoon', en bij beltoon nergens een 'voeg nieuwe beltoon toe'
Ik wil van mijn MP3 geen ringtone maken, ik wil mijn MP3 als ringtone gebruiken.quote:
Dan moet je maar bij Nokia blijvenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil van mijn MP3 geen ringtone maken, ik wil mijn MP3 als ringtone gebruiken.
Bij mijn Nokia ging dat ook in 2 sec.
Als dat 5 minuten duurt en ik heb 5000 potentiele ringtone kandidaten schiet dat niet op
Nee, Apple moet gewoon eens wat gebruiksvriendelijker wordenquote:
Ik heb een app Documents. weet niet of dat een legale is of een JB app. Excell bestanden kan ik gewoon openen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:33 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, Apple moet gewoon eens wat gebruiksvriendelijker worden
Zo zou ik ook graag Excelfiles op mijn telefoon zetten, en gewoon MP3's in een mapje willen kunnen gooien, en...
Volgens mij is Apple juist heel gebruiksvriendelijk door die beperkingen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:33 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, Apple moet gewoon eens wat gebruiksvriendelijker worden
Zo zou ik ook graag Excelfiles op mijn telefoon zetten, en gewoon MP3's in een mapje willen kunnen gooien, en...
True, maar alleen op z'n eigen manier.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:39 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Volgens mij is Apple juist heel gebruiksvriendelijk door die beperkingen.
Iedere malloot kan een iPhone bedienen en alles doen waar die voor bedoeld is.
Dat ie beperkingen heeft is gebruiksvriendelijk?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:39 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Volgens mij is Apple juist heel gebruiksvriendelijk door die beperkingen.
Als een zeer ingewikkeld apparaat beperkingen heeft is die gebruiks vriendelijker dan wanneer alles kan.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:30 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ie beperkingen heeft is gebruiksvriendelijk?
Gemakkelijk wellicht, vriendelijk niet
Gebruiksvriendelijk is dat ie alles kan wat een beetje telefoon kan, en dat het nauwelijks tot geen moeite kost.
Als mijn MP3 een functie had 'instellen/toevoegen als ringtone' dan is dat makkelijk, niet onoverzichtelijk.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:33 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Als een zeer ingewikkeld apparaat beperkingen heeft is die gebruiks vriendelijker dan wanneer alles kan.
Zo gauw een apparaat alle mogelijke opties ten volle benut wordt het een onoverzichtelijk apparaat waar het niet makkelijk is om dingen te installeren e.d.
Nog 100 andere van die wensen toevoegen en je hebt een onoverzichtelijk apparaat.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:38 schreef D. het volgende:
[..]
Als mijn MP3 een functie had 'instellen/toevoegen als ringtone' dan is dat makkelijk, niet onoverzichtelijk.
ok, maar een mp3 tje als ringtone lijkt me een erg basic iets. misschien iets voor OS 5, net zoals met het knippen en plakken verhaalquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:43 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Nog 100 andere van die wensen toevoegen en je hebt een onoverzichtelijk apparaat.
Er zijn blijkbaar keuzes gemaakt om het apparaat makkelijk te kunnen bedienen. Daardoor misschien wat minder functies dan je zou willen, maar ook weer andere functies die verdomd prettig zijn. Een perfect apparaat waar alles op zit wat elke klant wil is toch niet te maken.
Wel met JB. Hoe het precies heet weet ik niet,maar sleutelwoorden zijn white- en blacklist.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:45 schreef fransbreda het volgende:
Bestaat er een app waarmee je inkomende oproepen van specifieke mensen kunt blokkeren terwijl je wel bereikbaar blijft voor anderen?
Via youtube opzoeken hoe je installous op je foon krijgt en/of de zoekfuncite in cydia gebruiken voor sbsettings enzo.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:48 schreef kreuk050 het volgende:
Dan weet je vast wel het antwoord op mijn vraag Skv.
Die zin erboven heb je niet gelezen?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:54 schreef kreuk050 het volgende:
Beetje lezen...niet zo bijdehand he, heb het hele topic doorgelezen vriend.
Neuh, ping voor de iPhone is gewoon een soort van slechte ripoff. Whatsapp is de shitquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:32 schreef Agiath het volgende:
Oh, ik lees net dat hij dan ook Whatsapp moet hebben, ik dacht dat het ook wel kon via Ping.
Laatste twee weken niks nieuwsquote:Is er eigenlijk al ietsje meer bekend over de nieuwe iphone?
Blijkbaarquote:of is alles nog in stilzijgen gehuld.
Klopt, maar als er geen geruchten/roddels zijn...quote:Meestal worden er toch wel wat roddels of geruchten op blogs bekend?
Klopt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:48 schreef kreuk050 het volgende:
Dan weet je vast wel het antwoord op mijn vraag Skv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |