Ik heb een app Documents. weet niet of dat een legale is of een JB app. Excell bestanden kan ik gewoon openen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:33 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, Apple moet gewoon eens wat gebruiksvriendelijker worden
Zo zou ik ook graag Excelfiles op mijn telefoon zetten, en gewoon MP3's in een mapje willen kunnen gooien, en...
Volgens mij is Apple juist heel gebruiksvriendelijk door die beperkingen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:33 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, Apple moet gewoon eens wat gebruiksvriendelijker worden
Zo zou ik ook graag Excelfiles op mijn telefoon zetten, en gewoon MP3's in een mapje willen kunnen gooien, en...
True, maar alleen op z'n eigen manier.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:39 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Volgens mij is Apple juist heel gebruiksvriendelijk door die beperkingen.
Iedere malloot kan een iPhone bedienen en alles doen waar die voor bedoeld is.
Dat ie beperkingen heeft is gebruiksvriendelijk?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:39 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Volgens mij is Apple juist heel gebruiksvriendelijk door die beperkingen.
Als een zeer ingewikkeld apparaat beperkingen heeft is die gebruiks vriendelijker dan wanneer alles kan.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:30 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ie beperkingen heeft is gebruiksvriendelijk?
Gemakkelijk wellicht, vriendelijk niet
Gebruiksvriendelijk is dat ie alles kan wat een beetje telefoon kan, en dat het nauwelijks tot geen moeite kost.
Als mijn MP3 een functie had 'instellen/toevoegen als ringtone' dan is dat makkelijk, niet onoverzichtelijk.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:33 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Als een zeer ingewikkeld apparaat beperkingen heeft is die gebruiks vriendelijker dan wanneer alles kan.
Zo gauw een apparaat alle mogelijke opties ten volle benut wordt het een onoverzichtelijk apparaat waar het niet makkelijk is om dingen te installeren e.d.
Nog 100 andere van die wensen toevoegen en je hebt een onoverzichtelijk apparaat.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:38 schreef D. het volgende:
[..]
Als mijn MP3 een functie had 'instellen/toevoegen als ringtone' dan is dat makkelijk, niet onoverzichtelijk.
ok, maar een mp3 tje als ringtone lijkt me een erg basic iets. misschien iets voor OS 5, net zoals met het knippen en plakken verhaalquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:43 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Nog 100 andere van die wensen toevoegen en je hebt een onoverzichtelijk apparaat.
Er zijn blijkbaar keuzes gemaakt om het apparaat makkelijk te kunnen bedienen. Daardoor misschien wat minder functies dan je zou willen, maar ook weer andere functies die verdomd prettig zijn. Een perfect apparaat waar alles op zit wat elke klant wil is toch niet te maken.
Wel met JB. Hoe het precies heet weet ik niet,maar sleutelwoorden zijn white- en blacklist.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:45 schreef fransbreda het volgende:
Bestaat er een app waarmee je inkomende oproepen van specifieke mensen kunt blokkeren terwijl je wel bereikbaar blijft voor anderen?
Via youtube opzoeken hoe je installous op je foon krijgt en/of de zoekfuncite in cydia gebruiken voor sbsettings enzo.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:48 schreef kreuk050 het volgende:
Dan weet je vast wel het antwoord op mijn vraag Skv.
Die zin erboven heb je niet gelezen?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:54 schreef kreuk050 het volgende:
Beetje lezen...niet zo bijdehand he, heb het hele topic doorgelezen vriend.
Neuh, ping voor de iPhone is gewoon een soort van slechte ripoff. Whatsapp is de shitquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:32 schreef Agiath het volgende:
Oh, ik lees net dat hij dan ook Whatsapp moet hebben, ik dacht dat het ook wel kon via Ping.
Laatste twee weken niks nieuwsquote:Is er eigenlijk al ietsje meer bekend over de nieuwe iphone?
Blijkbaarquote:of is alles nog in stilzijgen gehuld.
Klopt, maar als er geen geruchten/roddels zijn...quote:Meestal worden er toch wel wat roddels of geruchten op blogs bekend?
Klopt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:48 schreef kreuk050 het volgende:
Dan weet je vast wel het antwoord op mijn vraag Skv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |