Uhm, volgens mij wel. Heb je nu een sim-lock op je toestel? Als dat wel zo is, kan iig je sim van je sim-only erin. Dus als je jailbreakt haal je geen functionliteit weg.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb geen sim bij het toestel gekregen maar een iphone met een sim-only abonnement. Kan ik nu niet jailbreaken dan?
Geen sim-lock op mijn toestel dus het zit wel prima dan. Dank u. Straks eens kijken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Uhm, volgens mij wel. Heb je nu een sim-lock op je toestel? Als dat wel zo is, kan iig je sim van je sim-only erin. Dus als je jailbreakt haal je geen functionliteit weg.
Je kun niet upgraden naar 3.1.3 en dan jailbreaken met spirit om hem sim-lock vrij te maken.
sjappiequote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gebruik nog helemaal niets sjappie, ik was adhv de TT even aan het googlen.
Laten we het anders vragen, met welke provider bel je nu?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen sim-lock op mijn toestel dus het zit wel prima dan. Dank u. Straks eens kijken.
Terugbrengen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:57 schreef Suuz_ het volgende:
Verdomme, krijg vandaag mijn nieuwe Iphone (oude was stuk en kreeg nieuw toestel van verzekering)
Heb ik m eindelijk weer helemaal in oude staat terug...blijkt de vergrendelknop niet te werken!!!!!
Iemand enig idee wat ik hiermee moet? Kan ik dit zelf oplossen?
Welk lockscreentheme is dat?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:09 schreef Jo0Lz het volgende:
Verder...
Lapo:
Ik heb ook eindelijk mijn iPhone jailbroken. Was al 1 keer eerder, maar toen kwam direct een week daarna een nieuwe versie van het OS uit, en heb ik die geinstalleerd...
Wat leuk zeg, dat customizen. Heb nu haptic toetsen, die vibreren bij aanslag... (Jeuj...)
En ook een zeer leuk lock screen. Moet er nog wat mee prutsen, maar wel erg mooi om te zien.
[ afbeelding ]
ziet er goed uitquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:09 schreef Jo0Lz het volgende:
Verder...
Lapo:
Ik heb ook eindelijk mijn iPhone jailbroken. Was al 1 keer eerder, maar toen kwam direct een week daarna een nieuwe versie van het OS uit, en heb ik die geinstalleerd...
Wat leuk zeg, dat customizen. Heb nu haptic toetsen, die vibreren bij aanslag... (Jeuj...)
En ook een zeer leuk lock screen. Moet er nog wat mee prutsen, maar wel erg mooi om te zien.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |