dat je ff krom moet gaan staanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:40 schreef DeLuna het volgende:
Wat?
Zekerquote:
Mooiquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
ZekerIk heb er lang op moeten wachten maar het is eindelijk zover.
Nou mark, Luna is er al klaar voor. Nu jij nogquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
ZekerIk heb er lang op moeten wachten maar het is eindelijk zover.
hee hebben we hem ook weer. Lang geleden dat ik hier blauw zagquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nou mark, Luna is er al klaar voor. Nu jij nog
Nee, alleen voor mij.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nou mark, Luna is er al klaar voor. Nu jij nog
Maar ik heb een lichte vorm van smetvrees met zulke dingen.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar ik heb een lichte vorm van smetvrees met zulke dingen.
Ik zal ook nooit snel een deurknop van een wc-deur pakken als ik m'n handen gewassen heb.
En ik heb smetvrees met eten.quote:
kuchquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
hee hebben we hem ook weer. Lang geleden dat ik hier blauw zag
Kom je ook op verkeerde momentenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
hee hebben we hem ook weer. Lang geleden dat ik hier blauw zag
Hoe istquote:
Sommige zijn echt lelijk gewoonquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:06 schreef Hyman het volgende:
http://www.modeblog.nl/wp(...)s-Vuitton-models.jpg
Hahawat een monsters zo zonder die make-up
Ja ook welquote:
Nee, dat is waar. Meestal was je ze namelijk niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar dan was je je handen niet in een pisbak.
true, dat kan ookquote:
Te donker.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:55 schreef Schieganger het volgende:
[ afbeelding ]
kan iemand ff laten weten hoe donker deze foto is? Mijn monitor is helaas nog niet goed gecalibreerd.
|-------|quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:55 schreef Schieganger het volgende:
[ afbeelding ]
kan iemand ff laten weten hoe donker deze foto is? Mijn monitor is helaas nog niet goed gecalibreerd.
Niet donker genoeg.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:55 schreef Schieganger het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is wel vrij donker ja.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:55 schreef Schieganger het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft hier nou wèl zijn monitor gekalibreerdquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:57 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Fo' real of ben je met me aan het fucken?
Waarom zag jij de spelfout niet in de vorige TT?quote:
Juh, maar bij mij is hij dus vrij licht. Ik wil hem goed krijgen op alle soortenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wie heeft hier nou wèl zijn monitor gekalibreerdNiemand, dus care.
Maar bij mij is hij te donker ja.
thanks. Weet ik dat ook meteen.quote:
Ik wil niks meer weten over spel en grammatica foutenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom zag jij de spelfout niet in de vorige TT?Ik dacht dat hij Nederlands had gedaan
Ok, duidelijkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil niks meer weten over spel en grammatica fouten
Ieuw, bah.
Wij gaan met een kinderwagen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:57 schreef tliciouz het volgende:
En ik zou eerlijk gezegd niet weten in wat je naar je gala zou moeten brengen aangezien alles inderdaad al een keer gedaan is daar. Wij gingen in een witte limousine, heel cliché maar met een groep meiden blijft zoiets wel leukGa met een carnavals wagen
dat is volgens mij nog nooit gedaan.
Waar waren ze heen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:08 schreef Renesite het volgende:
OwOuders komen 2 dagen eerder thuis van vakantie. Iets met 'het weer was toch niet zo tof'
Haal even die gebruikte condooms van hun bed!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:08 schreef Renesite het volgende:
OwOuders komen 2 dagen eerder thuis van vakantie. Iets met 'het weer was toch niet zo tof'
Lijkt me best leuk, Nederlandsquote:
Aan de andere kant van het water. Bij jou in de buurt. Zeewoldequote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:09 schreef MarkM het volgende:
[..]
Haal even die gebruikte condooms van hun bed!
Bij mij in de buurtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aan de andere kant van het water. Bij jou in de buurt. Zeewolde
Ow, je bent Jotcha niet. Nevermindquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt? Zeewolde is Flevoland
.
Hehequote:
Ik ben volgende week nog in Oss voor een feessiequote:
Eindhovenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:11 schreef Marco001 het volgende:
sweet, zondag een taxirit vanaf Delfzijl, via Annen naar Eindhoven..
Ik denk dat ik wel met een Skoda of de Touran ofzo mag, dus op de terugweg in Duitsland even lekker blazen.
Dat is de stad van Danique jewaids.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben volgende week nog in Oss voor een feessie!
Oss. Van groningen naar Oss. Dan ben je wel ff bezigquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben volgende week nog in Oss voor een feessie!
Met de autoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oss. Van groningen naar Oss. Dan ben je wel ff bezig.
Kan je vroeg aanrijdenquote:
Dan nogquote:
Blijf daar crashen. Dus no problemo.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:15 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dan nog. En dan heb je net een hele rit achter de rug. Mag je niet drinken op het feessie omdat je nog terug moet rijden.
Nee, da's Heimenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |