abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81122464
Beste Fokkers,

Vorige week heeft mijn vrouw schoenen gekocht (red rag) voor mijn kleine man. Na een dag de schoenen aangehad te hebben klaagde hij over pijn aan zijn voet.

Nadat we de zooltjes eruit haalde kwamen we tot onze schrik dit tegen:

Gisteren zijn we naar de schoenen winkel terug gegaan . Deze willen ons geen nieuw paar geven, want er is al op gelopen.... Ze zouden ze wel gaan reparen.

Ik mag toch verwachten dat als er een dergelijk productiefout gemaakt is ik toch recht heb op een nieuw paar?
Het zijn schoenen van 95 euro, dus je mag toch wat kwaliteit verwachten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Five_Horizons op 07-05-2010 12:12:10 ]
  vrijdag 7 mei 2010 @ 10:42:32 #2
250657 MissKriel
miauuw ^.^!
pi_81122565
Jeetje,,!!
Zijn hele voetje had naar de klote kunnen zijn...(of is dit al het geval)
Meteen terug met die schoenen en gooien mag hoor!
Zon fout maak je toch niet, die schoenen worden toch nagekeken of hoe zit dat?
pi_81122575
sodeju das niet niks zeg!

Ik zou mijn geld terug eisen want in reparatie zou ik geen vertrouwen hebben plus het feit dat je kind die schoenen blijft asocieren met pijn en ze vast en zeker niet meer aan zal willen ook niet na reparatie.Dit is werkelijk ongelofelijk, schoenen van 95 euro die er zo uitzien!

Even flink stampij maken in de winkel, liefst met andere klanten erbij maar hou het netjes!
Succes.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 10:43:06 #4
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_81122586
Volgens mij moet je de winkelier wel de mogelijkheid geven het probleem op te lossen voordat je gelijk een nieuw paar kan eisen.
  Moderator vrijdag 7 mei 2010 @ 10:43:09 #5
155227 crew  Guppy
dus
pi_81122589
Ik zou zeggen dat je recht hebt op een nieuw paar, maar volgens mij werkt het zo niet en moet je de winkelier in alle redelijkheid de mogelijkheid geven om het product te repareren...

Maar voor schoenen van 95 euro is dat wel belachelijk. Tegen dat tijd dat het gerepareerd is, is je kindje er alweer uitgegroeid
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 7 mei 2010 @ 10:43:54 #6
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_81122616
Je hebt recht op een goed product.

Als je geen goed product hebt dan moet je de winkel in de gelegenheid stellen dit binnen 'redelijke' termijn te regelen. Dan kan de winkel dan doen door het product te repareren of de vervangen voor een zelfde product. (Hoeft dus niet hagelnieuw te zijn).
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_81122629
Je hebt geen recht op een nieuw exemplaar, al zou ik als ik de winkel was die wel meegeven.
pi_81122642
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 10:43 schreef BasEnAad het volgende:
Volgens mij moet je de winkelier wel de mogelijkheid geven het probleem op te lossen voordat je gelijk een nieuw paar kan eisen.
Dit dus.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  Moderator vrijdag 7 mei 2010 @ 10:45:06 #9
155227 crew  Guppy
dus
pi_81122651
Nou ja, je hebt pas recht op een nieuw paar wanneer het oude niet te repareren valt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_81122674
Het is gelukkig net niet door het zooltje heen gegaan:

Ik was gisteren in staat om met de gehele winkel inboedel te gooien...., maar daar heb je niets aan. Ik wil dit gewoon opgelost hebben.

Voor mij staan er 2 opties open of een nieuw paar of mijn geld terug. Iemand enig idee waar ik in dit soort gevallen recht op heb?
pi_81122686
Edit

Niet gezien dat het onder de zool zat.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_81122700
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 10:45 schreef afterburner het volgende:

[ afbeelding ]

Ik was gisteren in staat om met de gehele winkel inboedel te gooien...., maar daar heb je niets aan. Ik wil dit gewoon opgelost hebben.

Voor mij staan er 2 opties open of een nieuw paar of mijn geld terug. Iemand enig idee waar ik in dit soort gevallen recht op heb?
Volgens mij staat in elke reactie ongeveer waar je recht op hebt.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 10:46:38 #13
250657 MissKriel
miauuw ^.^!
pi_81122701
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 10:42 schreef missyB het volgende:
sodeju das niet niks zeg!

Ik zou mijn geld terug eisen want in reparatie zou ik geen vertrouwen hebben plus het feit dat je kind die schoenen blijft asocieren met pijn en ze vast en zeker niet meer aan zal willen ook niet na reparatie.Dit is werkelijk ongelofelijk, schoenen van 95 euro die er zo uitzien!

Even flink stampij maken in de winkel, liefst met andere klanten erbij maar hou het netjes!
Succes.
Inderdaad,want waarschijnlijk knippen ze die krammen er wel af maar al gaat hij er op lopen komen ze weer een stukje naar boven.
pi_81122706
Heeft hij in die kraam gestaan mischien?

Ik zou een stapje verder gaan...de fabrikant aanschrijven ... Die is allengs gevoeliger voor dit soort zaken
(Ooit zoiets gehad met een stuk glas in mijn muesly en zowel de melk producent als de muesly fab aangeschreven daar ik geen enkel idee had waar het stuk glas vandaan kwam (heb ik ze ook allebei geschreven)

Maar als de kleine zelf op die kraam heeft gestaan heb je "geen poot " om op te staan
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_81122722
edit: was een reactie op kapt-ruigbaard
pi_81122737
Bedankt voor de reacties!
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 10:43 schreef Snarf het volgende:
Je hebt recht op een goed product.

Als je geen goed product hebt dan moet je de winkel in de gelegenheid stellen dit binnen 'redelijke' termijn te regelen. Dan kan de winkel dan doen door het product te repareren of de vervangen voor een zelfde product. (Hoeft dus niet hagelnieuw te zijn).
Waar kan ik dit soort "regels" vinden?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 10:47:58 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81122746
quote:

Je gaat voorbij aan de optie die vooraan hoort te staan:
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 10:43 schreef BasEnAad het volgende:
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 10:48:09 #18
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_81122752
Je moet de winkelier de kans geven om het voor je op te lossen. Dat krammetje kan er waarschijnlijk zo worden uitgetrokken; probleem opgelost.
But till then tramps like us baby we were born to run
  vrijdag 7 mei 2010 @ 10:48:33 #19
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_81122770
Geld terugeisen kan niet. Alhoewel het eisen wel kan

De winkel moet je een deugdelijk product leveren. Dat kunnen ze doen door het te repareren (binnen een redelijke termijn= ca. 4-5 werkdagen) of door een vervangend paar schoenen. Kunnen ze dit mogen ze je een waardebon geven of het geld.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_81122785
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 10:47 schreef afterburner het volgende:
[..]

www.consuwijzer.nl onder andere.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 10:49:06 #21
65960 sanger
pi_81122789
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 10:47 schreef afterburner het volgende:
[..]

Consuwijzer
  Moderator vrijdag 7 mei 2010 @ 10:49:41 #22
155227 crew  Guppy
dus
pi_81122810
Bij de Consumentenbond als ik me niet vergis. En wellicht ook in de algemene voorwaarden van de schoenenwinkel
pi_81122823
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 10:48 schreef sanger het volgende:
Kunnen ze dit mogen ze je een waardebon geven of het geld.
Die waardebon hoef je niet te accepteren.
pi_81122835
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 10:48 schreef sanger het volgende:
Geld terugeisen kan niet. Alhoewel het eisen wel kan

De winkel moet je een deugdelijk product leveren. Dat kunnen ze doen door het te repareren (binnen een redelijke termijn= ca. 4-5 werkdagen) of door een vervangend paar schoenen. Kunnen ze dit mogen ze je een waardebon geven of het geld.
4-5 werkdagen is absoluut geen redelijke termijn voor een winkel, als ze het niet op kunnen lossen hoef je ook geen waardebon te accepteren. De koop wordt dan ontbonden en jij krijgt je geld terug.
pi_81122854
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 10:46 schreef desiredbard het volgende:
Heeft hij in die kraam gestaan mischien?

Ik zou een stapje verder gaan...de fabrikant aanschrijven ... Die is allengs gevoeliger voor dit soort zaken
(Ooit zoiets gehad met een stuk glas in mijn muesly en zowel de melk producent als de muesly fab aangeschreven daar ik geen enkel idee had waar het stuk glas vandaan kwam (heb ik ze ook allebei geschreven)

Maar als de kleine zelf op die kraam heeft gestaan heb je "geen poot " om op te staan
Nee hij is niet in een kraam gaan staan:

Heb idd al een mail naar de fabrikant gestuurd, maar nog geen reactie ontvangen.

Jullie zijn sneller met reageren dan ik kan type
pi_81122917
Ik neem trouwens aan dat je 'kram' of 'krammen' bedoelt? (misschien ben je Vlaams?)
pi_81122983
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 10:52 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik neem trouwens aan dat je 'kram' of 'krammen' bedoelt? (misschien ben je Vlaams?)
euh ja, zeer slecht in taal.... sorry
pi_81123017
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 10:54 schreef afterburner het volgende:

[..]

euh ja, zeer slecht in taal.... sorry
Maakt mij verder niet uit, maar ik kreeg het beeld van een kereltje die op de markt liep en ineens een marktkraam in z'n schoen had zitten, niet uit m'n hoofd
  vrijdag 7 mei 2010 @ 10:57:01 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81123046
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 10:56 schreef Five_Horizons het volgende:
Maakt mij verder niet uit, maar ik kreeg het beeld van een kereltje die op de markt liep en ineens een marktkraam in z'n schoen had zitten, niet uit m'n hoofd
pi_81123113
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 10:56 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

vrijdag 7 mei 2010 @ 10:59:47 #31
65960 sanger
pi_81123151
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 10:50 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Die waardebon hoef je niet te accepteren.
Wel als dat in hun AV staat
  vrijdag 7 mei 2010 @ 11:00:03 #32
65960 sanger
pi_81123158
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 10:50 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

4-5 werkdagen is absoluut geen redelijke termijn voor een winkel, als ze het niet op kunnen lossen hoef je ook geen waardebon te accepteren. De koop wordt dan ontbonden en jij krijgt je geld terug.
Hoezo is dat geen redelijke termijn?
pi_81123203
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:00 schreef sanger het volgende:

[..]

Hoezo is dat geen redelijke termijn?
Omdat zoiets over het algemeen teruggestuurd word naar een fabrikant die het repareert. Alleen al met verzenden en verwerken ben je dan die 5 dagen kwijt.
pi_81123262
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 10:44 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dit dus.
Klopt, maar ik neem aan dat je voor ¤ 95 toch wel een zekere kwaliteit mag verwachten, en daarbij ook nog een stuk begrip van de verkopende partij, aangezien het om een klein weerloos persoontje gaat....

Maar, heel goed dat je de winkel noemt... ik ben van mening dat de winkel wel iets socialer had mogen handelen, zeker gezien het feit dat het niet om een B-merk schoen gaat.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_81123275
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 10:59 schreef sanger het volgende:

[..]

Neuh: als de koop ontbonden wordt, wordt de situatie weer hersteld alsof er geen koop is geweest.
pi_81123286
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 10:59 schreef sanger het volgende:

[..]

Hun AV staat niet boven de wet.
pi_81123306
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:02 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Klopt, maar ik neem aan dat je voor ¤ 95 toch wel een zekere kwaliteit mag verwachten, en daarbij ook nog een stuk begrip van de verkopende partij, aangezien het om een klein weerloos persoontje gaat....

Maar, heel goed dat je de winkel noemt... ik ben van mening dat de winkel wel iets socialer had mogen handelen, zeker gezien het feit dat het niet om een B-merk schoen gaat.
De prijs is niet relevant, aangezien je van alle producten 'kwaliteit' mag verwachten. Ik vind het van de winkelier ook niet handig om niet gewoon een nieuw paar weg te geven, maar hij hoéft het niet.
pi_81123319
quote:
Brengt u een product terug en krijgt u een tegoedbon? Dan hoeft u dat niet altijd te accepteren.
Wanneer hoeft u een tegoedbon niet te accepteren?

U hoeft een tegoedbon niet te accepteren als uw product te snel kapot is gegaan. En als dit niet uw schuld is. U hebt namelijk recht op een goed product. U hebt dan recht op een gratis reparatie of een nieuw product. En soms krijgt u uw geld terug. Hebt u de tegoedbon al aangenomen? Dan kunt u er later moeilijker op terugkomen.
Wanneer kunt u uw geld terugeisen?

* Als u de verkoper de mogelijkheid hebt gegeven om het product te repareren of een nieuw product te geven.
* Als de verkoper het product niet kan of wil repareren binnen een bepaalde tijd. Of als hij geen nieuw product wil geven.
* Als u het product al een paar keer hebt laten repareren. En het doet het nog steeds niet.
* Als het probleem ernstig is. Een probleem is ernstig als u met een product niet kunt doen wat u er mee zou moeten kunnen doen. Bijvoorbeeld als u met uw fiets niet kunt fietsen omdat het wiel krom is.
Bron
  vrijdag 7 mei 2010 @ 11:13:34 #39
65960 sanger
pi_81123634
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:01 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Omdat zoiets over het algemeen teruggestuurd word naar een fabrikant die het repareert. Alleen al met verzenden en verwerken ben je dan die 5 dagen kwijt.
Ik vermoed dat het gewoon naar de schoenmaker om de hoek gaat
pi_81123641
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:04 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

De prijs is niet relevant, aangezien je van alle producten 'kwaliteit' mag verwachten. Ik vind het van de winkelier ook niet handig om niet gewoon een nieuw paar weg te geven, maar hij hoéft het niet.
Daar had ik je al gelijk gegeven, maar ik ben wel van mening dat er een verschil in behandeling zit bij een schoen van 5 Euro of van 95 Euro. Die 95 Euro leg je namelijk ook neer voor een merk, waar je zekere verwachtingen bij hebt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 mei 2010 @ 11:15:15 #41
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_81123695
Overigens zou ik bij eenzelfde paar schoenen eerst maar eens goed kijken of daar ook niet van die krammetjes in zitten.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_81123756
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:13 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Daar had ik je al gelijk gegeven, maar ik ben wel van mening dat er een verschil in behandeling zit bij een schoen van 5 Euro of van 95 Euro. Die 95 Euro leg je namelijk ook neer voor een merk, waar je zekere verwachtingen bij hebt.
Mja, ik zou sowieso niet zoveel geld neerleggen voor een paar schoenen waar ze binnen een half jaar alweer uitgegroeid zijn.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 11:18:10 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81123802
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:13 schreef AlphaOmega het volgende:

Ik vind dat je bij elke aankoop een goede behandeling dient te krijgen, onafhankelijk van hoeveel geld je bij die winkelier spendeert.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 11:30:19 #44
65960 sanger
pi_81124263
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik vind dat je bij elke aankoop een goede behandeling dient te krijgen, onafhankelijk van hoeveel geld je bij die winkelier spendeert.
Ik ook, maar dan nog heb je andere verwachtingen bij een duurder product dan bij een goedkoop product.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 11:31:57 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81124327
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:30 schreef sanger het volgende:
Ik ook, maar dan nog heb je andere verwachtingen bij een duurder product dan bij een goedkoop product.
Dat is waar, maar dat betreft meer de levensduur en kwaliteit van de gebruikte materialen. Maar ook bij goedkope schoenen mag je verwachten dat er geen krammetjes door de zool komen.
  Moderator vrijdag 7 mei 2010 @ 11:37:36 #46
155227 crew  Guppy
dus
pi_81124578
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:17 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Mja, ik zou sowieso niet zoveel geld neerleggen voor een paar schoenen waar ze binnen een half jaar alweer uitgegroeid zijn.
Nou zie ik het merk van de schoenen niet, maar ik kan me zo voorstellen dat je voor dat geld heul stevige, goede schoenen hebt, die sommige kinderen ook echt nodig hebben in de groei. Ik had dat vroeger wel nodig in ieder geval.

Van zo'n merk/verkoper zou je toch meer verwachten.
pi_81125899
Domme winkelier, hij krijgt nu heel veel slechte reclame en is jou als klant kwijt.
Nette service verlenen, zeker als de fout absoluut niet bij klant ligt moet regel 1 bij winkeliers zijn.
Dit betaald zich beter terug als welke folder dan ook.
pi_81126129
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ben ik ook met je eens, maar die ¤ 95 was uitgegeven bij een schoenenzaak, en bij zo'n bedrag ga ik altijd maar uit van een zekere merkschoen....
pi_81126183
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:14 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Ben ik ook met je eens, maar die ¤ 95 was uitgegeven bij een schoenenzaak, en bij zo'n bedrag ga ik altijd maar uit van een zekere merkschoen....
Maar wat wil je hier nu eigenlijk mee zeggen? (de vraag is immers waar TS recht op heeft)
pi_81126307
Heeft misschien iemand enig idee wat de functie is van die kram?

Het lijkt mij om de onderzool te bevestigen aan de bovenkant van de schoen. Als je die er dan simpelweg uitknipt/trekt, heb je een schoen die niet meer zo sterk is als dat de bedoeling is.

Ze zijn mij als goed betalende klant nu iig kwijt, mijn vrouw en onze tweeling kochten daar minstens twee keer per jaar schoenen in deze prijsklasse.

Ik wil gewoon goede schoenen voor ze en heb er het geld wel voor over. Een van de 2 heeft dergelijke schoenen nodig..., daar is het geen luxe maar noodzaak.
pi_81126379
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:19 schreef afterburner het volgende:

Het lijkt mij om de onderzool te bevestigen aan de bovenkant van de schoen. Als je die er dan simpelweg uitknipt/trekt, heb je een schoen die niet meer zo sterk is als dat de bedoeling is.
Je weet toch niet hoe het gerepareerd wordt?
pi_81126441
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:19 schreef afterburner het volgende:

Ze zijn mij als goed betalende klant nu iig kwijt, mijn vrouw en onze tweeling kochten daar minstens twee keer per jaar schoenen in deze prijsklasse.

Ik wil gewoon goede schoenen voor ze en heb er het geld wel voor over. Een van de 2 heeft dergelijke schoenen nodig..., daar is het geen luxe maar noodzaak.
Het is inderdaad niet de meest klantvriendelijke oplossing, maar wel een oplossing die mag volgens de wet. Nu alleen hopen dat ze het zsm oplossen voor je.
pi_81126933
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:15 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Maar wat wil je hier nu eigenlijk mee zeggen? (de vraag is immers waar TS recht op heeft)
Ja, klopt. Ik had gewoon meer van de verkopende partij verwacht... en ben dus, dacht dat al wel duidelijk was, van mening dat TS onder andere recht heeft op een beetje een coulantere houding van de winkel...
pi_81126977
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:33 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Ja, klopt. Ik had gewoon meer van de verkopende partij verwacht... en ben dus, dacht dat al wel duidelijk was, van mening dat TS onder andere recht heeft op een beetje een coulantere houding van de winkel...
Mja, dat heeft TS niet.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 12:39:37 #55
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_81127162
welk merk schoenen zijn het?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_81127275
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:39 schreef Maanvis het volgende:
welk merk schoenen zijn het?
RED RAG (stond ook in OP)
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 7 mei 2010 @ 12:44:51 #57
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_81127400
Ben benieuwd of de winkelier met een deugdelijke oplossing komt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 12:45:47 #58
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_81127435
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:41 schreef afterburner het volgende:

[..]

RED RAG (stond ook in OP)
thanks, ik las er overheen, ik zal het in gedachten houden als ik of vrienden/kennissen ooit van zulke kinderschoenen willen gaan kopen.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 7 mei 2010 @ 12:46:03 #59
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_81127445
quote:

[ afbeelding ]

is dit trouwens de onderkant van de binnenzool?
Puur voor mijn beeldvorming......
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_81127542
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:46 schreef Nizno het volgende:

[..]

Volgens mij is dit de bovenkant.... (plaatje is vrij duidelijk, volgens mij)

Ik had dat plaatje niet gezien; ik dacht dat dit ging om het plaatje in de OP

[ Bericht 7% gewijzigd door Five_Horizons op 07-05-2010 12:56:00 ]
pi_81127570
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:34 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Mja, dat heeft TS niet.
Nee, heb de winkelnaam al genoteerd in mijn zwarte boekje. Ik zal de zaak in mijn leven verder mijden...
pi_81127766
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:46 schreef Nizno het volgende:

[..]

Ja dat is de onderkant van de binnenzool.

Aan de bovenkant zie je twee kleine puntjes maar kreeg dat niet goed op de foto. Het nietje/kram was er nog net niet doorheen gegaan.
pi_81127842
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:48 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Nee, heb de winkelnaam al genoteerd in mijn zwarte boekje. Ik zal de zaak in mijn leven verder mijden...
Doe je dat met elke winkel waar een klacht over is? Want als dat zo is wens ik je veel succes met überhaupt nog ergens producten kopen.
pi_81127950
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:55 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Doe je dat met elke winkel waar een klacht over is? Want als dat zo is wens ik je veel succes met überhaupt nog ergens producten kopen.
Als ik de klacht gegrond vind, wel, en in deze situatie vind ik het een trieste houding van de winkel. Verder beoordeel ik zelf of iets gegrond is.

En dank voor het succes, ik red me wel... geen probleem.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 7 mei 2010 @ 13:15:57 #65
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_81128804
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:53 schreef afterburner het volgende:

[..]

Ja dat is de onderkant van de binnenzool.

Aan de bovenkant zie je twee kleine puntjes maar kreeg dat niet goed op de foto. Het nietje/kram was er nog net niet doorheen gegaan.
Ahaa, dan is mijn beeld van de schoen wat duidelijker. Vond het ook al raar dat er een touwtje zou zitten op de bovenkant binnenzool
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:18:04 #66
65960 sanger
pi_81128906
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:45 schreef Maanvis het volgende:

[..]

thanks, ik las er overheen, ik zal het in gedachten houden als ik of vrienden/kennissen ooit van zulke kinderschoenen willen gaan kopen.
Omdat er 1x een slecht product tussenzit Heb je enig idee hoeveel foutproductie er gemiddeld genomen plaatsvindt? Dat zou betekenen dat je geen enkel merk meer kunt kopen
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 7 mei 2010 @ 13:22:56 #67
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_81129134
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:18 schreef sanger het volgende:

[..]

Omdat er 1x een slecht product tussenzit Heb je enig idee hoeveel foutproductie er gemiddeld genomen plaatsvindt? Dat zou betekenen dat je geen enkel merk meer kunt kopen
je kan in elk geval controleren in de winkel als je dat merk koopt of je iets ziet op de binnenzool.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:33:19 #68
65960 sanger
pi_81129651
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:22 schreef Nizno het volgende:

[..]

je kan in elk geval controleren in de winkel als je dat merk koopt of je iets ziet op de binnenzool.
Is dat niet redelijk gebruikelijk? Ik kijk de schoenen voor mijn zoon goed na voordat ik ze koop (en ja, ik kijk ook onder de zoon en voel of ik niets raars voel e.d. Ik heb zelf ook een hekel aan niet lekker zittende schoenen ).
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 7 mei 2010 @ 13:40:21 #69
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_81130049
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:33 schreef sanger het volgende:

[..]

Is dat niet redelijk gebruikelijk? Ik kijk de schoenen voor mijn zoon goed na voordat ik ze koop (en ja, ik kijk ook onder de zoon en voel of ik niets raars voel e.d. Ik heb zelf ook een hekel aan niet lekker zittende schoenen ).
Jij kijkt onder je zoon?

En ja ik weet dat ik het zelf ook doe, zowel voor schoenen voor mezelf als voor een ander..... Maar goed dit soort puntjes kun je over het hoofd zien als je het niet weet.
Dus een extra zoolcontrole kan nooit kwaad.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:42:36 #70
65960 sanger
pi_81130164
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:40 schreef Nizno het volgende:

[..]

Jij kijkt onder je zoon?

Ja daar kijk ik, want daar ziten de schoenen
quote:
En ja ik weet dat ik het zelf ook doe, zowel voor schoenen voor mezelf als voor een ander..... Maar goed dit soort puntjes kun je over het hoofd zien als je het niet weet.
Dus een extra zoolcontrole kan nooit kwaad.
Ik snap dat het geen kwaad kan, maar dan zou je niet alleen bij schoenen moeten controleren. Dat bedoelde ik meer Je houdt geen leven over als je alles moet controleren waar een keer een slecht/verkeerd product van is afgeleverd
pi_81130597
Als dat bij mijn schoenen zou gebeuren zou ik mijn vertrouwen in heel die serie schoenen opzeggen.
Benieuwd hoe de winkel hier nu verder mee omgaat.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:03:01 #72
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_81131272
Bij de fabricage van al dit soort schoenen wordt gebruik gemaakt van krammetjes; als de schoen dan helemaal klaar is worden de krammetjes er weer uit gehaald.
Dat dat hier niet gebeurd is heeft te maken met een slechte na-controle.
pi_81132423
Nou na heel wat belletjes en mailtjes is er nu een oplossing.

De eigenaar van Zwart Modeschoenen, Dhr. Zwart is persoonlijk de schoenen op komen halen (en dat terwijl ik ruim 30km verderop werk).

Hij brengt de schoenen nu naar het productie bedrijf en die zal de kram eruit halen. Ook zal hij er nieuwe zooltjes indoen. Morgen is hij in mijn woonplaats en zal de schoenen komen brengen.

Als mijn zoontje er niet meer op wil lopen, neemt hij de schoenen terug en krijg ik mijn geld terug.

Al met al, vind ik dit toch wel erg netjes van Dhr. Zwart.

Zoals iemand hier al aangaf worden de krammen gebruikt in het productie proces om te zorgen dat alles op de juiste plek blijft zitten als het geheel gelijmt en gestikt is moeten de krammen eruit gehaald worden. Ze zijn dus vergeten ze eruit te halen... (eind controlle laat dus te wensen over).
  Moderator vrijdag 7 mei 2010 @ 14:38:00 #74
155227 crew  Guppy
dus
pi_81133080
Nou, dat is dan toch wel weer erg netjes opgelost Pluim voor de winkel (mag ook wel gezegd worden)
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 7 mei 2010 @ 14:45:02 #75
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_81133425
Super oplossing.
En goed dat je ze ook eerst de kans geeft om te repareren. Daarna eens kijken hoe je zoon de schoenen vindt. Want ja, hij zal er wel een 'trauma' van hebben dus er is een kans dat hij er niet meer op wil lopen.
pi_81133577
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:26 schreef afterburner het volgende:

De eigenaar van Zwart Modeschoenen, Dhr. Zwart is persoonlijk de schoenen op komen halen (en dat terwijl ik ruim 30km verderop werk).

Hij brengt de schoenen nu naar het productie bedrijf en die zal de kram eruit halen. Ook zal hij er nieuwe zooltjes indoen. Morgen is hij in mijn woonplaats en zal de schoenen komen brengen.

Als mijn zoontje er niet meer op wil lopen, neemt hij de schoenen terug en krijg ik mijn geld terug.

Zoals iemand hier al aangaf worden de krammen gebruikt in het productie proces om te zorgen dat alles op de juiste plek blijft zitten als het geheel gelijmt en gestikt is moeten de krammen eruit gehaald worden. Ze zijn dus vergeten ze eruit te halen... (eind controlle laat dus te wensen over).
Heel erg netjes
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_81133685
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:26 schreef afterburner het volgende:

Daarom eind al goed al goed. Kan iedereen dit bedrijf weer van zijn zwarte lijst afhalen.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:59:01 #78
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_81134176
Keurige oplossing dus!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 15:06:50 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81134605
Zwart Modeschoenen weet wat service is!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 15:33:46 #80
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_81136307
Eind goed, al goed.
Laat dit een les zijn voor alle mensen die dit lezen en in een winkel werken. Als je problemen goed oplost krijg je gratis reclame op das internet!
Een gedicht over Maanvis
pi_81137418
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:33 schreef Maanvis het volgende:
Eind goed, al goed.
Laat dit een les zijn voor alle mensen die dit lezen en in een winkel werken. Als je problemen goed oplost krijg je gratis reclame op das internet!
Ik zal er aan denken de volgende keer.
pi_81139326
Fijn dat het is opgelost. Ik kijk wel altijd onder het zooltje gelukkig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')