Je weet toch niet hoe het gerepareerd wordt?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:19 schreef afterburner het volgende:
Heeft misschien iemand enig idee wat de functie is van die kram?
Het lijkt mij om de onderzool te bevestigen aan de bovenkant van de schoen. Als je die er dan simpelweg uitknipt/trekt, heb je een schoen die niet meer zo sterk is als dat de bedoeling is.
Het is inderdaad niet de meest klantvriendelijke oplossing, maar wel een oplossing die mag volgens de wet. Nu alleen hopen dat ze het zsm oplossen voor je.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:19 schreef afterburner het volgende:
Heeft misschien iemand enig idee wat de functie is van die kram?
Het lijkt mij om de onderzool te bevestigen aan de bovenkant van de schoen. Als je die er dan simpelweg uitknipt/trekt, heb je een schoen die niet meer zo sterk is als dat de bedoeling is.
Ze zijn mij als goed betalende klant nu iig kwijt, mijn vrouw en onze tweeling kochten daar minstens twee keer per jaar schoenen in deze prijsklasse.
Ik wil gewoon goede schoenen voor ze en heb er het geld wel voor over. Een van de 2 heeft dergelijke schoenen nodig..., daar is het geen luxe maar noodzaak.
Ja, klopt. Ik had gewoon meer van de verkopende partij verwacht... en ben dus, dacht dat al wel duidelijk was, van mening dat TS onder andere recht heeft op een beetje een coulantere houding van de winkel...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:15 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Maar wat wil je hier nu eigenlijk mee zeggen?(de vraag is immers waar TS recht op heeft)
Mja, dat heeft TS niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:33 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik had gewoon meer van de verkopende partij verwacht... en ben dus, dacht dat al wel duidelijk was, van mening dat TS onder andere recht heeft op een beetje een coulantere houding van de winkel...
thanks, ik las er overheen, ik zal het in gedachten houden als ik of vrienden/kennissen ooit van zulke kinderschoenen willen gaan kopen.quote:
is dit trouwens de onderkant van de binnenzool?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:45 schreef afterburner het volgende:
Het is gelukkig net niet door het zooltje heen gegaan:
[ afbeelding ]
Ik was gisteren in staat om met de gehele winkel inboedel te gooien...., maar daar heb je niets aan. Ik wil dit gewoon opgelost hebben.
Voor mij staan er 2 opties open of een nieuw paar of mijn geld terug. Iemand enig idee waar ik in dit soort gevallen recht op heb?
Volgens mij is dit de bovenkant.... (plaatje is vrij duidelijk, volgens mij)quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
is dit trouwens de onderkant van de binnenzool?
Puur voor mijn beeldvorming......
Nee, heb de winkelnaam al genoteerd in mijn zwarte boekje. Ik zal de zaak in mijn leven verder mijden...quote:
Ja dat is de onderkant van de binnenzool.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
is dit trouwens de onderkant van de binnenzool?
Puur voor mijn beeldvorming......
Doe je dat met elke winkel waar een klacht over is? Want als dat zo is wens ik je veel succes met überhaupt nog ergens producten kopen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:48 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Nee, heb de winkelnaam al genoteerd in mijn zwarte boekje. Ik zal de zaak in mijn leven verder mijden...
Als ik de klacht gegrond vind, wel, en in deze situatie vind ik het een trieste houding van de winkel. Verder beoordeel ik zelf of iets gegrond is.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:55 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Doe je dat met elke winkel waar een klacht over is? Want als dat zo is wens ik je veel succes met überhaupt nog ergens producten kopen.
Ahaa, dan is mijn beeld van de schoen wat duidelijker. Vond het ook al raar dat er een touwtje zou zitten op de bovenkant binnenzoolquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:53 schreef afterburner het volgende:
[..]
Ja dat is de onderkant van de binnenzool.
Aan de bovenkant zie je twee kleine puntjes maar kreeg dat niet goed op de foto. Het nietje/kram was er nog net niet doorheen gegaan.
Omdat er 1x een slecht product tussenzitquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
thanks, ik las er overheen, ik zal het in gedachten houden als ik of vrienden/kennissen ooit van zulke kinderschoenen willen gaan kopen.
je kan in elk geval controleren in de winkel als je dat merk koopt of je iets ziet op de binnenzool.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:18 schreef sanger het volgende:
[..]
Omdat er 1x een slecht product tussenzitHeb je enig idee hoeveel foutproductie er gemiddeld genomen plaatsvindt? Dat zou betekenen dat je geen enkel merk meer kunt kopen
Is dat niet redelijk gebruikelijk? Ik kijk de schoenen voor mijn zoon goed na voordat ik ze koop (en ja, ik kijk ook onder de zoon en voel of ik niets raars voel e.d. Ik heb zelf ook een hekel aan niet lekker zittende schoenenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan in elk geval controleren in de winkel als je dat merk koopt of je iets ziet op de binnenzool.
Jij kijkt onder je zoon?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:33 schreef sanger het volgende:
[..]
Is dat niet redelijk gebruikelijk? Ik kijk de schoenen voor mijn zoon goed na voordat ik ze koop (en ja, ik kijk ook onder de zoon en voel of ik niets raars voel e.d. Ik heb zelf ook een hekel aan niet lekker zittende schoenen).
quote:
Ik snap dat het geen kwaad kan, maar dan zou je niet alleen bij schoenen moeten controleren. Dat bedoelde ik meerquote:En ja ik weet dat ik het zelf ook doe, zowel voor schoenen voor mezelf als voor een ander..... Maar goed dit soort puntjes kun je over het hoofd zien als je het niet weet.
Dus een extra zoolcontrole kan nooit kwaad.
Heel erg netjesquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:26 schreef afterburner het volgende:
Nou na heel wat belletjes en mailtjes is er nu een oplossing.
De eigenaar van Zwart Modeschoenen, Dhr. Zwart is persoonlijk de schoenen op komen halen (en dat terwijl ik ruim 30km verderop werk).
Hij brengt de schoenen nu naar het productie bedrijf en die zal de kram eruit halen. Ook zal hij er nieuwe zooltjes indoen. Morgen is hij in mijn woonplaats en zal de schoenen komen brengen.
Als mijn zoontje er niet meer op wil lopen, neemt hij de schoenen terug en krijg ik mijn geld terug.
Al met al, vind ik dit toch wel erg netjes van Dhr. Zwart.
Zoals iemand hier al aangaf worden de krammen gebruikt in het productie proces om te zorgen dat alles op de juiste plek blijft zitten als het geheel gelijmt en gestikt is moeten de krammen eruit gehaald worden. Ze zijn dus vergeten ze eruit te halen... (eind controlle laat dus te wensen over).
Daarom eind al goed al goed. Kan iedereen dit bedrijf weer van zijn zwarte lijst afhalen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:26 schreef afterburner het volgende:
Nou na heel wat belletjes en mailtjes is er nu een oplossing.
De eigenaar van Zwart Modeschoenen, Dhr. Zwart is persoonlijk de schoenen op komen halen (en dat terwijl ik ruim 30km verderop werk).
Hij brengt de schoenen nu naar het productie bedrijf en die zal de kram eruit halen. Ook zal hij er nieuwe zooltjes indoen. Morgen is hij in mijn woonplaats en zal de schoenen komen brengen.
Als mijn zoontje er niet meer op wil lopen, neemt hij de schoenen terug en krijg ik mijn geld terug.
Al met al, vind ik dit toch wel erg netjes van Dhr. Zwart.
Zoals iemand hier al aangaf worden de krammen gebruikt in het productie proces om te zorgen dat alles op de juiste plek blijft zitten als het geheel gelijmt en gestikt is moeten de krammen eruit gehaald worden. Ze zijn dus vergeten ze eruit te halen... (eind controlle laat dus te wensen over).
Ik zal er aan denken de volgende keer.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:33 schreef Maanvis het volgende:
Eind goed, al goed.
Laat dit een les zijn voor alle mensen die dit lezen en in een winkel werken. Als je problemen goed oplost krijg je gratis reclame op das internet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |