abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81126379
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:19 schreef afterburner het volgende:
Heeft misschien iemand enig idee wat de functie is van die kram?

Het lijkt mij om de onderzool te bevestigen aan de bovenkant van de schoen. Als je die er dan simpelweg uitknipt/trekt, heb je een schoen die niet meer zo sterk is als dat de bedoeling is.
Je weet toch niet hoe het gerepareerd wordt?
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_81126441
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:19 schreef afterburner het volgende:
Heeft misschien iemand enig idee wat de functie is van die kram?

Het lijkt mij om de onderzool te bevestigen aan de bovenkant van de schoen. Als je die er dan simpelweg uitknipt/trekt, heb je een schoen die niet meer zo sterk is als dat de bedoeling is.

Ze zijn mij als goed betalende klant nu iig kwijt, mijn vrouw en onze tweeling kochten daar minstens twee keer per jaar schoenen in deze prijsklasse.

Ik wil gewoon goede schoenen voor ze en heb er het geld wel voor over. Een van de 2 heeft dergelijke schoenen nodig..., daar is het geen luxe maar noodzaak.
Het is inderdaad niet de meest klantvriendelijke oplossing, maar wel een oplossing die mag volgens de wet. Nu alleen hopen dat ze het zsm oplossen voor je.
pi_81126933
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:15 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Maar wat wil je hier nu eigenlijk mee zeggen? (de vraag is immers waar TS recht op heeft)
Ja, klopt. Ik had gewoon meer van de verkopende partij verwacht... en ben dus, dacht dat al wel duidelijk was, van mening dat TS onder andere recht heeft op een beetje een coulantere houding van de winkel...
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_81126977
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:33 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Ja, klopt. Ik had gewoon meer van de verkopende partij verwacht... en ben dus, dacht dat al wel duidelijk was, van mening dat TS onder andere recht heeft op een beetje een coulantere houding van de winkel...
Mja, dat heeft TS niet.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 12:39:37 #55
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_81127162
welk merk schoenen zijn het?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_81127275
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:39 schreef Maanvis het volgende:
welk merk schoenen zijn het?
RED RAG (stond ook in OP)
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 7 mei 2010 @ 12:44:51 #57
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_81127400
Ben benieuwd of de winkelier met een deugdelijke oplossing komt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 12:45:47 #58
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_81127435
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:41 schreef afterburner het volgende:

[..]

RED RAG (stond ook in OP)
thanks, ik las er overheen, ik zal het in gedachten houden als ik of vrienden/kennissen ooit van zulke kinderschoenen willen gaan kopen.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 7 mei 2010 @ 12:46:03 #59
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_81127445
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 10:45 schreef afterburner het volgende:
Het is gelukkig net niet door het zooltje heen gegaan:

[ afbeelding ]

Ik was gisteren in staat om met de gehele winkel inboedel te gooien...., maar daar heb je niets aan. Ik wil dit gewoon opgelost hebben.

Voor mij staan er 2 opties open of een nieuw paar of mijn geld terug. Iemand enig idee waar ik in dit soort gevallen recht op heb?
is dit trouwens de onderkant van de binnenzool?
Puur voor mijn beeldvorming......
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_81127542
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:46 schreef Nizno het volgende:

[..]

Volgens mij is dit de bovenkant.... (plaatje is vrij duidelijk, volgens mij)

Ik had dat plaatje niet gezien; ik dacht dat dit ging om het plaatje in de OP

[ Bericht 7% gewijzigd door Five_Horizons op 07-05-2010 12:56:00 ]
pi_81127570
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:34 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Mja, dat heeft TS niet.
Nee, heb de winkelnaam al genoteerd in mijn zwarte boekje. Ik zal de zaak in mijn leven verder mijden...
pi_81127766
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:46 schreef Nizno het volgende:

[..]

Ja dat is de onderkant van de binnenzool.

Aan de bovenkant zie je twee kleine puntjes maar kreeg dat niet goed op de foto. Het nietje/kram was er nog net niet doorheen gegaan.
pi_81127842
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:48 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Nee, heb de winkelnaam al genoteerd in mijn zwarte boekje. Ik zal de zaak in mijn leven verder mijden...
Doe je dat met elke winkel waar een klacht over is? Want als dat zo is wens ik je veel succes met überhaupt nog ergens producten kopen.
pi_81127950
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:55 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Doe je dat met elke winkel waar een klacht over is? Want als dat zo is wens ik je veel succes met überhaupt nog ergens producten kopen.
Als ik de klacht gegrond vind, wel, en in deze situatie vind ik het een trieste houding van de winkel. Verder beoordeel ik zelf of iets gegrond is.

En dank voor het succes, ik red me wel... geen probleem.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 7 mei 2010 @ 13:15:57 #65
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_81128804
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:53 schreef afterburner het volgende:

[..]

Ja dat is de onderkant van de binnenzool.

Aan de bovenkant zie je twee kleine puntjes maar kreeg dat niet goed op de foto. Het nietje/kram was er nog net niet doorheen gegaan.
Ahaa, dan is mijn beeld van de schoen wat duidelijker. Vond het ook al raar dat er een touwtje zou zitten op de bovenkant binnenzool
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:18:04 #66
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_81128906
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:45 schreef Maanvis het volgende:

[..]

thanks, ik las er overheen, ik zal het in gedachten houden als ik of vrienden/kennissen ooit van zulke kinderschoenen willen gaan kopen.
Omdat er 1x een slecht product tussenzit Heb je enig idee hoeveel foutproductie er gemiddeld genomen plaatsvindt? Dat zou betekenen dat je geen enkel merk meer kunt kopen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 7 mei 2010 @ 13:22:56 #67
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_81129134
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:18 schreef sanger het volgende:

[..]

Omdat er 1x een slecht product tussenzit Heb je enig idee hoeveel foutproductie er gemiddeld genomen plaatsvindt? Dat zou betekenen dat je geen enkel merk meer kunt kopen
je kan in elk geval controleren in de winkel als je dat merk koopt of je iets ziet op de binnenzool.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:33:19 #68
65960 sanger
pi_81129651
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:22 schreef Nizno het volgende:

[..]

je kan in elk geval controleren in de winkel als je dat merk koopt of je iets ziet op de binnenzool.
Is dat niet redelijk gebruikelijk? Ik kijk de schoenen voor mijn zoon goed na voordat ik ze koop (en ja, ik kijk ook onder de zoon en voel of ik niets raars voel e.d. Ik heb zelf ook een hekel aan niet lekker zittende schoenen ).
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 7 mei 2010 @ 13:40:21 #69
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_81130049
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:33 schreef sanger het volgende:

[..]

Is dat niet redelijk gebruikelijk? Ik kijk de schoenen voor mijn zoon goed na voordat ik ze koop (en ja, ik kijk ook onder de zoon en voel of ik niets raars voel e.d. Ik heb zelf ook een hekel aan niet lekker zittende schoenen ).
Jij kijkt onder je zoon?

En ja ik weet dat ik het zelf ook doe, zowel voor schoenen voor mezelf als voor een ander..... Maar goed dit soort puntjes kun je over het hoofd zien als je het niet weet.
Dus een extra zoolcontrole kan nooit kwaad.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:42:36 #70
65960 sanger
pi_81130164
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:40 schreef Nizno het volgende:

[..]

Jij kijkt onder je zoon?

Ja daar kijk ik, want daar ziten de schoenen
quote:
En ja ik weet dat ik het zelf ook doe, zowel voor schoenen voor mezelf als voor een ander..... Maar goed dit soort puntjes kun je over het hoofd zien als je het niet weet.
Dus een extra zoolcontrole kan nooit kwaad.
Ik snap dat het geen kwaad kan, maar dan zou je niet alleen bij schoenen moeten controleren. Dat bedoelde ik meer Je houdt geen leven over als je alles moet controleren waar een keer een slecht/verkeerd product van is afgeleverd
pi_81130597
Als dat bij mijn schoenen zou gebeuren zou ik mijn vertrouwen in heel die serie schoenen opzeggen.
Benieuwd hoe de winkel hier nu verder mee omgaat.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:03:01 #72
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_81131272
Bij de fabricage van al dit soort schoenen wordt gebruik gemaakt van krammetjes; als de schoen dan helemaal klaar is worden de krammetjes er weer uit gehaald.
Dat dat hier niet gebeurd is heeft te maken met een slechte na-controle.
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_81132423
Nou na heel wat belletjes en mailtjes is er nu een oplossing.

De eigenaar van Zwart Modeschoenen, Dhr. Zwart is persoonlijk de schoenen op komen halen (en dat terwijl ik ruim 30km verderop werk).

Hij brengt de schoenen nu naar het productie bedrijf en die zal de kram eruit halen. Ook zal hij er nieuwe zooltjes indoen. Morgen is hij in mijn woonplaats en zal de schoenen komen brengen.

Als mijn zoontje er niet meer op wil lopen, neemt hij de schoenen terug en krijg ik mijn geld terug.

Al met al, vind ik dit toch wel erg netjes van Dhr. Zwart.

Zoals iemand hier al aangaf worden de krammen gebruikt in het productie proces om te zorgen dat alles op de juiste plek blijft zitten als het geheel gelijmt en gestikt is moeten de krammen eruit gehaald worden. Ze zijn dus vergeten ze eruit te halen... (eind controlle laat dus te wensen over).
  Moderator vrijdag 7 mei 2010 @ 14:38:00 #74
155227 crew  Guppy
dus
pi_81133080
Nou, dat is dan toch wel weer erg netjes opgelost Pluim voor de winkel (mag ook wel gezegd worden)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 7 mei 2010 @ 14:45:02 #75
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_81133425
Super oplossing.
En goed dat je ze ook eerst de kans geeft om te repareren. Daarna eens kijken hoe je zoon de schoenen vindt. Want ja, hij zal er wel een 'trauma' van hebben dus er is een kans dat hij er niet meer op wil lopen.
pi_81133577
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:26 schreef afterburner het volgende:

De eigenaar van Zwart Modeschoenen, Dhr. Zwart is persoonlijk de schoenen op komen halen (en dat terwijl ik ruim 30km verderop werk).

Hij brengt de schoenen nu naar het productie bedrijf en die zal de kram eruit halen. Ook zal hij er nieuwe zooltjes indoen. Morgen is hij in mijn woonplaats en zal de schoenen komen brengen.

Als mijn zoontje er niet meer op wil lopen, neemt hij de schoenen terug en krijg ik mijn geld terug.

Zoals iemand hier al aangaf worden de krammen gebruikt in het productie proces om te zorgen dat alles op de juiste plek blijft zitten als het geheel gelijmt en gestikt is moeten de krammen eruit gehaald worden. Ze zijn dus vergeten ze eruit te halen... (eind controlle laat dus te wensen over).
Heel erg netjes
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_81133685
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:26 schreef afterburner het volgende:

Daarom eind al goed al goed. Kan iedereen dit bedrijf weer van zijn zwarte lijst afhalen.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:59:01 #78
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_81134176
Keurige oplossing dus!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 15:06:50 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81134605
Zwart Modeschoenen weet wat service is!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 15:33:46 #80
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_81136307
Eind goed, al goed.
Laat dit een les zijn voor alle mensen die dit lezen en in een winkel werken. Als je problemen goed oplost krijg je gratis reclame op das internet!
Een gedicht over Maanvis
pi_81137418
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:33 schreef Maanvis het volgende:
Eind goed, al goed.
Laat dit een les zijn voor alle mensen die dit lezen en in een winkel werken. Als je problemen goed oplost krijg je gratis reclame op das internet!
Ik zal er aan denken de volgende keer.
pi_81139326
Fijn dat het is opgelost. Ik kijk wel altijd onder het zooltje gelukkig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')