Dat Andrew de moeder van Carlos overreden heeftquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
Misschien een hele domme vraag en ben ik t vergeten, maar wat was het geheim van Bree, dat ze aan Gaby wou vertellen? Kan zijn dat ik een black out heb gehad hoor
Ahja! Dat was tquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat Andrew de moeder van Carlos overreden heeft.
Ik vind 'em eigenlijk wel lachenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
Desperate Housewives season 6 cover
Ziet er nogal gaar uit
Ja was helemaal aan het eind van de serie. Bekentenis van een verpleegster.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:44 schreef emss het volgende:
Wat was er ook alweer met een verwisseld kind? Stond dat in een spoiler voor het nieuwe seizoen, of is dat echt in de serie aan bod geweest met een voice-over oid? Kan me niet meer herinneren.
Dat is altijd de vraag ja. Maar in interviews ook ; en in andere foto's, lijken ze allemaal zo goed met elkaar overweg te kunnen. Lijkt me een van de leukste sets eigenlijk van de huidige series. Ze twitteren ook bijna allemaal, elkaar bijna elk dag wel paar berichtjes. Wel grappigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:54 schreef Catwoman1986 het volgende:
Of het is gewoon even lief doen voor de foto
Oeh, heb je links naar hun twitters?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat is altijd de vraag ja. Maar in interviews ook ; en in andere foto's, lijken ze allemaal zo goed met elkaar overweg te kunnen. Lijkt me een van de leukste sets eigenlijk van de huidige series. Ze twitteren ook bijna allemaal, elkaar bijna elk dag wel paar berichtjes. Wel grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |