abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81621750
Volgens mij woonde maar een van de twee gezinnen op de Lane. En die dochter van Katherine is ook nog een optie. Want die woonden er ookal toen Susan net Julie had.
pi_81621829
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:22 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij woonde maar een van de twee gezinnen op de Lane. En die dochter van Katherine is ook nog een optie. Want die woonden er ookal toen Susan net Julie had.
maar die is al eens verwisseld
  woensdag 19 mei 2010 @ 13:25:07 #103
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_81621888
quote:

Ja das ook een goeie!! En daarbij komt, Katherine heeft rood haar en Julie ook... Suzan heeft bruin haar en Dylan ook
pi_81622353
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:24 schreef Maartel het volgende:

[..]

maar die is al eens verwisseld
Bovendien komt Katherine voorlopig niet terug want haar pilot gaat uitgezonden worden . Nouja, het kan wel, maar dan alleen over de dochter. Verklaart wel waarom dan maar een gezin op de Lane woont.
pi_81635737
Mega-excited over de nieuwe WL-bewoonster ! Dit wordt de tofste ooit .

Ik wist bij de finale gelijk dat het om een babywissel ging, waarom weet ik niet. Mijn gedachten gingen ook gelijk naar Julie en Zach, omdat Paul dus weer terugkomt. Maar als Zach ergens anders geboren is kan dat dus niet.
MJ en Lily (?) lijkt me inderdaad logischer, behalve dan dat het om een meisje en een jongen gaat. Ik ben iig wel benieuwd, leuke lijn! En dat Paul terugkomt vind ik ook wel interessant. Zijn vertrek uit de straat is me alleen een beetje ontgaan, hoe dat ook alweer precies in elkaar zat.

Ik hoop ook dat Eddie in de show blijft. Dat de familie Bowlen exit is kan me weer niet zo deren, vond het niet de meeste interessante verhaallijn ooit.
  woensdag 19 mei 2010 @ 18:06:41 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81635948
Jullie zijn echt erg .
Niet meer actief op Fok!
pi_81635992
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:06 schreef Viking84 het volgende:
Jullie zijn echt erg .

Waarom?
pi_81643848
quote:
Dana Delany heeft een nieuwe show, dus komt komend seizoen zeker niet terug met een verhaallijn.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_81644125
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dana Delany heeft een nieuwe show, dus komt komend seizoen zeker niet terug met een verhaallijn.
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:34 schreef Tegan het volgende:

[..]

Bovendien komt Katherine voorlopig niet terug want haar pilot gaat uitgezonden worden . Nouja, het kan wel, maar dan alleen over de dochter. Verklaart wel waarom dan maar een gezin op de Lane woont.
Die dochter is gewoon volwassen dus die kan gewoon alleen terugkomen .
pi_81645419
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:52 schreef Tegan het volgende:

Die dochter is gewoon volwassen dus die kan gewoon alleen terugkomen .
Ja, maar het zou toch een hele vreemde verhaallijn zijn als moeders er niet bij betrokken wordt... zeker als dat een bekende is.

Ik denk ook niet dat er twee personages verwisseld zijn, maar gewoon één personage en dat de werkelijke zoon/dochter nieuw gaat zijn.

Maar dat denk ik alleen maar. Het zou wel redelijk ongeloofwaardig zijn dat twee vrouwen op WL op exact hetzelfde tijdstip een kind hebben gekregen. Alles kan, maar wat dat toe voegt?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_81645794
Ook maar een van de twee woonde op de Lane. Het kan wel iemand zijn die we al wel kennen. Zoals Dave's dochter dus. Grote kans dat we diegene al wel kennen, anders is het schokgehalte minder.
pi_81645896
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 21:19 schreef Tegan het volgende:
Ook maar een van de twee woonde op de Lane. Het kan wel iemand zijn die we al wel kennen. Zoals Dave's dochter dus. Grote kans dat we diegene al wel kennen, anders is het schokgehalte minder.
Sam en Andrew zou wat dat betreft wel 'juicy' wezen... Of Eddie en uhm... één helft van de tweeling?
pi_81647314
Ik denk dat de schrijvers het zelf nog niets eens weten. Vorig jaar zou eigenlijk Katherine met Mike gaan trouwen, maar Mark Cherry bedacht zich op het laatste moment en maakte er Susan van. Ik denk dat ze nu eens 1,5 gaan brainstormen ofzo.

Het zal wel weer Susan worden (MJ dus), want die is altijd betrokken bij het mysterie.
pi_81647852
Ik vraag me nog steeds af of het toeval was dat Katherine in die eerste aflevering in de kast zat

Wat betreft Susan/MJ: ik betwijfel me of die kinderlijn een vol mysterie gaat worden..
Wat mysterie betreft zou het véél interessanter zijn om een kind van Gaby/Lynette te kiezen omdat we daarvan de geboorte/voorgeschiedenis niet hebben gezien.
pi_81650852
Marc Cherry heeft iig al laten weten dat de (hysterisch geweldige) nieuwe bewoonster van WL geen onderdeel zal uitmaken van het mysterie.
pi_81650978
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 22:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Marc Cherry heeft iig al laten weten dat de (hysterisch geweldige) nieuwe bewoonster van WL geen onderdeel zal uitmaken van het mysterie.
Ik hoop dat dat een dwaalspoor is... ik hoef geen nieuwe Betty Applewhite, maar als ze eindigt als een soort overbodige Bob & Lee word ik ook niet blij
pi_81651353
Andrew en Sam, dat zou wel gaaf zijn. Had niet het idee dat het nu exit was met Sam... En verder is het onwerkelijk dat een jongen en meisje verwisseld zijn, na een geboorte is het eerste wat je hoort of het een meisje of jongetje is. Mocht je een ander geslacht mee naar huis krijgen gok ik dat je het snel merkt...
pi_81653996
Nieuw spoiler over de cast van volgend jaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_81672696
Uhm, maar Zach was toch de zoon van Mike? Of haal ik nou alles door elkaar... Paul had de verloofde van Mike vermoord, en de baby opgevoed als z'n eigen kind. Aargh... het is ook al zo lang geleden..

En Zach (Dana) was toch niet in Fairview geboren, dus een verwisseling met Julie lijkt me niet...
pi_81673605
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:12 schreef emss het volgende:
Uhm, maar Zach was toch de zoon van Mike? Of haal ik nou alles door elkaar... Paul had de verloofde van Mike vermoord, en de baby opgevoed als z'n eigen kind. Aargh... het is ook al zo lang geleden..

En Zach (Dana) was toch niet in Fairview geboren, dus een verwisseling met Julie lijkt me niet...
Klopt helemaal.
pi_81673779
Misschienj is Eddie verwisseld... en is Lynette toch z'n moeder.
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:09:32 #122
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81675368
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:34 schreef emss het volgende:
Misschienj is Eddie verwisseld... en is Lynette toch z'n moeder.
Met wie? Een tweeling zeker?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_81690319
Misschien is het wel de zoon van Edie, je weet het maar nooit!
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_81690887
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 22:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
De artikelen die ik heb gelezen zeggen juist dat ze verbonden zal zijn met Paul, die aan het einde van het 6e seizoen dus terugkeerde. En beiden horen ze wel bij het mysterie. En een van die bronnen was ook Marc Cherry.

Ben dus benieuwd
pi_82368481
Misschien een hele domme vraag en ben ik t vergeten, maar wat was het geheim van Bree, dat ze aan Gaby wou vertellen? Kan zijn dat ik een black out heb gehad hoor
  zaterdag 5 juni 2010 @ 16:26:19 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82368621
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 16:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
Misschien een hele domme vraag en ben ik t vergeten, maar wat was het geheim van Bree, dat ze aan Gaby wou vertellen? Kan zijn dat ik een black out heb gehad hoor
Dat Andrew de moeder van Carlos overreden heeft .
Niet meer actief op Fok!
pi_82369172
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 16:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat Andrew de moeder van Carlos overreden heeft .
Ahja! Dat was t Dankje!
pi_82637380
Desperate Housewives season 6 cover

Ziet er nogal gaar uit

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2010 21:08:53 ]
  donderdag 10 juni 2010 @ 21:10:31 #129
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_82637560
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 21:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
Desperate Housewives season 6 cover

Ziet er nogal gaar uit
Ik vind 'em eigenlijk wel lachen
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_82751899
Ik vind het wel wat hebben, die cover
Feauteaux
pi_83534025
Ik heb zin in een nieuwe aflevering...
pi_83534568
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:08 schreef emss het volgende:
Ik heb zin in een nieuwe aflevering...
Shake hands
pi_84736876
Net als Dexter ook voor deze: nog 1 maand en 26 dagen!!

Is er ergens nog nieuw materiaal? Het wachten duurt zooooooooooooo lang :{
Feauteaux
pi_84738229
Ehm, ik weet niet eens meer hoe het eindigde :') ohja, met die evil ex van.. naam vergeten :{ en Lynette beviel geloof ik. Maar verder :?
pi_84739629
Angie had die bom laten ontploffen waardoor die engerd uitgeschakeld werd. Gaby had haar geholpen. En euhm, Lynette is idd bevallen en Eddie is toch meegenomen door de politie.
En verder....euhm....Bree heeft haar bedrijf aan die zoon van Rex verkocht omdat hij weet dat Andrew de moeder van Carlos dood heeft gereden. En ging Bree dat niet aan Gaby vertellen?

Het is niet erg helder meer hier allemaal, daar is het ook zo irritant dat het zo lang duurt! Ik weet alleen wel dat ik de laatste aflevering een beetje een aanfluiting vond, het had spannender gemogen.
Feauteaux
pi_84934036
Owja en het einde was natuurlijk met dat er een kind verwisseld is oid.
Feauteaux
pi_84939880
Ooohja, het verwisselde kind! Jeetje, nu heb ik toch wel weer zin om het nieuwe seizoen te zien. Even opzoeken wanneer het weer begint.. Edit: 26 september!
pi_84951139
Jup, dus op zn vroegst kijken wij hem pas over 52 nachten...Dat duurt nog veeeeels te lang :P Vooral omdat alle andere toffe series dan ook pas weer beginnen.
Feauteaux
pi_85046467
Wat was er ook alweer met een verwisseld kind? Stond dat in een spoiler voor het nieuwe seizoen, of is dat echt in de serie aan bod geweest met een voice-over oid? Kan me niet meer herinneren.
pi_85048151
Blijf het raar vinden dat geen enkel van de 4 huisvrouwen genomineerd zijn voor emmy's. Ook de serie zelf niet, terwijl Desperate toch een van de leukste comedy/drama shows is.
  Moderator maandag 9 augustus 2010 @ 14:20:09 #141
9859 crew  Karina
Woman
pi_85048233
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:44 schreef emss het volgende:
Wat was er ook alweer met een verwisseld kind? Stond dat in een spoiler voor het nieuwe seizoen, of is dat echt in de serie aan bod geweest met een voice-over oid? Kan me niet meer herinneren.
Ja was helemaal aan het eind van de serie. Bekentenis van een verpleegster.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_85050376
ooooooooooooooh ja! Ik weet het weer! Dank je wel!
pi_85054872
Ik vond het einde niet zo leuk maar dat van dat kind wel, ik ben erg benieuwd om wie het gaat en wie er allemaal bij betrokken zijn!!
Feauteaux
pi_85082444
zal wel zo'n goede tijden slechte tijden twist worden wat nergens op slaat... Ik hoop het niet maar denk het wel.... maar we zullen zien volgende maand :)
O+ BlaBlub O+
pi_85097649
Ze lijken allemaal zo close daar :) Dat maakt de serie zelf ook al stukken beter ; dat ze ook off-camera goed met elkaar overweg kunnen
pi_85097930
Of het is gewoon even lief doen voor de foto ;)
Feauteaux
pi_85098013
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:54 schreef Catwoman1986 het volgende:
Of het is gewoon even lief doen voor de foto ;)
Dat is altijd de vraag ja. Maar in interviews ook ; en in andere foto's, lijken ze allemaal zo goed met elkaar overweg te kunnen. Lijkt me een van de leukste sets eigenlijk van de huidige series. Ze twitteren ook bijna allemaal, elkaar bijna elk dag wel paar berichtjes. Wel grappig
pi_85098135
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:55 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat is altijd de vraag ja. Maar in interviews ook ; en in andere foto's, lijken ze allemaal zo goed met elkaar overweg te kunnen. Lijkt me een van de leukste sets eigenlijk van de huidige series. Ze twitteren ook bijna allemaal, elkaar bijna elk dag wel paar berichtjes. Wel grappig
Oeh, heb je links naar hun twitters?
pi_85098668
http://twitter.com/MySingleMoment = Teri Hatcher
http://twitter.com/ReallyMarcia = Marcia Cross
http://twitter.com/EvaLongoria = Eva Longoria

Alleen Felicity Huffman ( Lynette ) heeft geen twitter :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')