Dat snap ikquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:06 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nja, ik niet hoor, ik zit gewoon op mijn werk
Nee, heb gisteren hele stapel weggewerkt en vanochtend, zoals ik zei, een mooi succesje voor de baas geboekt, dus mag nu tussendoor wel ff SC'en van mezelfquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat snap ik
Is niet zo heel druk blijkbaar?
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:14 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, heb gisteren hele stapel weggewerkt en vanochtend, zoals ik zei, een mooi succesje voor de baas geboekt, dus mag nu tussendoor wel ff SC'en van mezelf
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga folders klaarzetten...(m'n moeder heeft zo'n afhaalpunt, en dat moeten wij voor die koters klaarzetten, en het zijn er best veel...en anders gaat ze klagen; dan ben je de hele dag thuis, en dan vreet je nog niks uit)
je hebt het er maar druk meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deuren schilderen, folders klaarzetten....Juin uit Eigen Tuin!
Aboutaleb verziekt Rotterdamquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:23 schreef iBenny het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_rotterdam_zuid.html
De Albert Heijn gister in Rotterdam![]()
Jawelquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:33 schreef charmed_angel het volgende:
http://twitpic.com/1lqc37
staat deze paars bij mijn lichtgrijze broek?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:02 schreef Rauzer het volgende:
Vertonghen al gehoord c_a? Hij heeft dezelfde ziekte als jij
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
belachelijk.quote:
Ik heb nog geen deur geschilderdquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je hebt het er maar druk mee
Deuren schilderen, folders klaarzetten....
schandalig inderdaad! Mijn haar zit nu in de verf, straks uitspoelen en bij mijn ouders gaan douchenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen deur geschilderdschandalig...ach, morgen maar
Precies, ben het er ook wel mee eensquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
belachelijk.
Ben het ook wel eens met deze reactie in het ad
Maar toen Ulrich van Gobbel op de Coolsingel het al om bekende "wie niet springt die is een J..." zong was de wereld te klein. Nou KNVB, de Feyenoord supporters mochten niets roepen, en deze belg doet het wel. wat voor sanctie??? ik denk een aai over de bol! en verder die hele grote doofpot in.
En ze willen zo graag respect daar in A'dam uit heel NL en op deze manier gaat dat nooit lukken natuurlijk, wat een held die Vertonghen sjezus zeg, hij heeft al zo'n arrogante kop en is de kaartennaaier bij uitstek in NL, ze zijn zo blij met hn gekregen prijsje van de KNVB ach guttegut......
Tevens ben ik ook van mening dat je als Prof het goede voorbeeld moet geven. En dan heb ik het ook over van Gobbel
Maar, ik ben wel d'r folders aan het klaarzettenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
schandalig inderdaad! Mijn haar zit nu in de verf, straks uitspoelen en bij mijn ouders gaan douchenEN me klaarmaken voor de liveshow
Jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:33 schreef charmed_angel het volgende:
http://twitpic.com/1lqc37
staat deze paars bij mijn lichtgrijze broek?
ok thx dan doe ik dat aanquote:
Je bent toch de hele avond binnenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok thx dan doe ik dat aan![]()
Alleen is wel een dun truitje, dus ik denk dat ik me zomerjas maar meeneem.
Alleen is best wel koud buiten
Nog een kek vestje erbij?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok thx dan doe ik dat aan![]()
Alleen is wel een dun truitje, dus ik denk dat ik me zomerjas maar meeneem.
Alleen is best wel koud buiten
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:10 schreef iBenny het volgende:
er zijn al 2 liedjes bekend voor vanavond
Die van Dony en BadBoyz
ik ga al richting 5 uur naar de studio. Dus moet ook nog even buiten wachtenquote:
BadBoyzquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DonySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga al richting 5 uur naar de studio. Dus moet ook nog even buiten wachten
En misschien willen we nog wel foto's scoren na de liveshows
Ik rol me trui wel op, en die doe ik in me tas
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
BadBoyzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DonysaaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt het er maar druk meequote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even me verf uit me haar spoelen, daarna WEER naar de Gamma, dan boodschappen doen, douchen, aankleden, mijn haar doen, opmaken en richting studio 22
THX iBenny
Vadouche! Ja douchen is heerlijk en als je tegelijkertijd de douche schrobt ben je helemaal goed bezig!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Terug! Lekker heuvelachtig gebied opgezocht, wel grrrrrrrr (als Marlalala mag grommen mag ik het ook) dat m'n luchtwegen verre van vrij zijn. Belemmerend. Wel superleuk bijgekletst met een goede vriend.
Ohh we kijken naar je uit! Heel veel plezier! En oh, vergeet de ogen van Sumera niet!:*quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even me verf uit me haar spoelen, daarna WEER naar de Gamma, dan boodschappen doen, douchen, aankleden, mijn haar doen, opmaken en richting studio 22
THX iBenny
Oh 'A Brand New Day ' vind ik juist een nummer waarop je wel moet bewegen.quote:
Douche schrobben is er bij ingeschoten, leuke tip voor de volgende keer!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:15 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Vadouche! Ja douchen is heerlijk en als je tegelijkertijd de douche schrobt ben je helemaal goed bezig!![]()
Ho elang heb je gerend? Nou rennen en bijkletsen, je hebt in iig condizie!
over grrrr© moeten we het nog maar even hebben
Daar heeft mijn broer ooit nog op gestijldanst bij Stuiif 's inquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:18 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh 'A Brand New Day ' vind ik juist een nummer waarop je wel moet bewegen.
Op Bevrijdingspop moesten we allemaal meezingen en dansen
Kally!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:18 schreef Kally het volgende:
![]()
En Naar XF kijken vanaaf en ons rot zoeken naar c_a, neemt ze wel een spandoek mee zodat we weten waar ze zit?
Hey schattekequote:
Precies... Ik vraag me dan ook af hoe die dat dan gaat doenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:18 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh 'A Brand New Day ' vind ik juist een nummer waarop je wel moet bewegen.
Op Bevrijdingspop moesten we allemaal meezingen en dansen
Oh dacht dat er 'grrr aapje' stond! Grrrrr©quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Douche schrobben is er bij ingeschoten, leuke tip voor de volgende keer!
Ik heb zo'n drie kwartier gelopen. (iets van 7 kilometer denk ik) Het is hier best wel een mekka voor hardlopers, zoveel mooie loop-opties! Bijkletsen was met name in het begin en na afloop. Met een theetje erbij in zijn huis.![]()
De condizie moet nog veel beter, al dat feesten helpt niet mee.
ik hoor het wel, zal alvast m'n advocaat polsen
* iBenny geeft een asprientje aanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:22 schreef Kally het volgende:
Ik ga zo ff uurtje plat, heb een knallende koppijn
Beterschap Kally!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:22 schreef Kally het volgende:
Ik ga zo ff uurtje plat, heb een knallende koppijn
Dank je lieverdquote:
O dat is van te weinig slaap, gaat straks wel stuk beterquote:
Zo...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies... Ik vraag me dan ook af hoe die dat dan gaat doen
Hey zangvogeltjequote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:28 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Zo...
[ afbeelding ]
Heeft Toky gemaakt. Die had blijkbaar wat inside information of een vooruitziende blik
Tot straksquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:35 schreef Kally het volgende:
Ik ga maar liggen denk ik, wil vanavond wel topfit zijn![]()
Dag schattekes
Tot strakjes! Met wijnquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:35 schreef Kally het volgende:
Ik ga maar liggen denk ik, wil vanavond wel topfit zijn![]()
Dag schattekes
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben mijnaan het overhalen lekker in de stad te gaan eten
weer geen XFA dus
![]()
Gelijk heb je dan tochquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
laatste vakantie-avondje vanavonden morgen FOK!meet hier thuis, zondag familiedag, dus even gezellig weg saampjes
nouja dan moet het maar...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
laatste vakantie-avondje vanavonden morgen FOK!meet hier thuis, zondag familiedag, dus even gezellig weg saampjes
ik ben altijd toe aan vakantiequote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gelijk heb je dan toch
Fok!meet?![]()
(je bent na dit weekend zo te horen weer toe aan vakantie)
jummie! ik moet nog iets eten btw.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben altijd toe aan vakantie![]()
en ja, FOK! meetCUL, Potluck dinner
Oeh, tofquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben altijd toe aan vakantie![]()
en ja, FOK! meetCUL, Potluck dinner
moet je NU iets eten? Of bedoel je voor vanavond?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:44 schreef Marlalala het volgende:
[..]
jummie! ik moet nog iets eten btw.
Maar heb geen idee wat
in totaal 8 mensen inclusief mijn vriend en ikquote:
Nu en vanavond...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
moet je NU iets eten? Of bedoel je voor vanavond?
[..]
Toch een applausje voor jou, je kon ook hier blijven sc'en.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:22 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh dacht dat er 'grrr aapje' stond! Grrrrr©
Nou netjes hoor 45 minuten! Na 30 minuten stond ik te hijgen als een nou ja... [aapje?] en toen vllog ik naar de badkamer. Mijn condizie mag ook wel wat beter....
Haha nou dat klinkt alsof ik echt een sc-junk ben....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Toch een applausje voor jou, je kon ook hier blijven sc'en.
haha ik zal wel moeten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
euh.. wil je er boodschappen voor doen? of niet?
Dat zijn we hier allemaal, er is geen ontkomen aan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:47 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha nou dat klinkt alsof ik echt een sc-junk ben....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |