Serieus, ik heb het niet. Al mijn cache geleegd en wel?quote:
Da's raar...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Serieus, ik heb het niet. Al mijn cache geleegd en wel?
Ik heb het ook het ene moment wel en het andere moment weer niet, maar volgens mij heb ik het nu al een tijdje en is het nu bij mij definitiefquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Serieus, ik heb het niet. Al mijn cache geleegd en wel?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:44 schreef Rauzer het volgende:
Goeiemorgen. Ga jij nu vanavond naar XFA benny?
Wel opvallen vanavond he?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom geeft verbouwen zoveel troep, na 2 keer gedweild te hebben nog steeds een witte vloer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier vanavond!, met wie ga je
Ohja, goedemorgen![]()
Oh nou super!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, en Marlalaalalalaaaa Ik heb weer een mail van CheAlles is goedgekeurd en het word overgemaakt! binnen 4 werkdagen staat het op m'n rekening!
0.1, van bed --> WC --> computerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:57 schreef Marlalala het volgende:
[..]
D. hoeveel kilometers heb je er al opzitten vandaag?
Vandaag rustig aan gedaanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:57 schreef Marlalala het volgende:
[..]
D. hoeveel kilometers heb je er al opzitten vandaag?
Oeeeh netjes! Je hebt me wel gemotiveerd.quote:
Een aanslag?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:01 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oeeeh netjes! Je hebt me wel gemotiveerd.
Ik ga zo nog even hardlopen.
Daarna huis opruimen, poeheee er is hier een bom ontploft!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het een beetje jammer van 'mquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:02 schreef Rauzer het volgende:
Vertonghen al gehoord c_a? Hij heeft dezelfde ziekte als jij
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |