Ook hier niet??quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:37 schreef iBenny het volgende:
[..]ik heb niemand kunnen vinden die mee wilde
We eisen natuurlijk wel foto's hequote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
En als ik de volgende keer weer, of Vaduz kaarten wint voor mij, dan mag jij ze hebben
Ik ga jullie wel missen vanavond... gelukkig heb ik een iphone
Van de mooie blauwe ogen van Sumeraquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
We eisen natuurlijk wel foto's he
Maar dat snapte je vast wel
Bikkelquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Luie aap van een hardloopvriend. "Wordt em niet he?" smst hij.
Tuurlijk wel, ik ben niet van suiker zeg.
Dat geloof ik nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:40 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik denk dat C_a na vanavond ook Sumerafan is![]()
waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:40 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik denk dat C_a na vanavond ook Sumerafan is![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Die klank is in de studio helemaal niet te harden.
Iets met glittersquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:43 schreef charmed_angel het volgende:
Shit wat moet ik aan vanavond
Ow en ik moet nu stoppen met drinken, ik heb begrepen va deceit dat ik 3 uur niet kan plassen
Nee een oranje deken met onze paints erop!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt???
Ik heb geen glitterkleding
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:46 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nee een oranje deken met onze paints erop!
Kek jurkje en leuke laarzen eronder?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
ga zo even mijn haar weer verven, ik heb uitgroei
Maar ik ga nu eerst even de woonkamer opruimen. Damn en dan heb ik heel de middag om te verzinnen wat ik aan moet
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je lult![]()
Waar zeggen ze datNu wordt ik zenuwachtig vaduz
ik kan me herinneren dat ik het altijd koud had in de studioquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:49 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Kek jurkje en leuke laarzen eronder?
Iets wat comfortabel genoeg is voor 3 uur zitten en iets wat tegen de hete studiolampen kan.
ik doe wel glitters in me haarquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:50 schreef Marlalala het volgende:
Of ooh het thema is 'films'
Ehmm misschien iets in die trant 'Saturday Night Fever' ohh dan toch weer glitters en pailleten
We zien je wel in de Backstage-showquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:43 schreef charmed_angel het volgende:
Shit wat moet ik aan vanavond
Ow en ik moet nu stoppen met drinken, ik heb begrepen va deceit dat ik 3 uur niet kan plassen
zonder kleren valt ook zo op hequote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou gewoon 'kleren' aantrekken.. gewoon, wat je normaal ook draagt
Succes!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Tabee allemaal. Tot straks, als ik geen benen meer over heb.
Foto?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
enige waar ik me speciaal voor kleed is mijn bruiloft over 2,5 maanden mag komende woensdag mijn jurk laten innemen!
Nee dat moeten we niet hebben.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
mijnkomt op Fok!
dus die post ik niet
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
We zien je wel in de Backstage-show
Tenminste ik neem aan dat je wel even geinterviewd wordt
ja maar ik weet dus niet welkequote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou gewoon 'kleren' aantrekken.. gewoon, wat je normaal ook draagt
als ik zo ga dan weet ik zeker dat ik geinterviewd wordtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:56 schreef Marlalala het volgende:
Ik zou zo gaan en dan verontwaardigd plaatsnemen op de publieke tribune. Hmpf![]()
[ afbeelding ]
maar na de trouwerij wel tochquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
mijnkomt op Fok!
dus die post ik niet
Nette grijze broek, leuk casual shirtje, colbertje?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar ik weet dus niet welke
Ik ben een koukleunDus eigenlijk wil ik gewoon een trui aan, maar dat staat niet bij mijn nette grijze broek denk ik
Ik denk dat andersom leuker isquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:07 schreef Marlalala het volgende:
[..]
zullen wij de volgende keer samen gaan.
Danga jij als MegaMindy en ik als glitterbal
Pics en de meeste stemmen gelden?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar ik weet dus niet welke
Ik ben een koukleunDus eigenlijk wil ik gewoon een trui aan, maar dat staat niet bij mijn nette grijze broek denk ik
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:09 schreef Joooo-pi het volgende:
Zouden er vandaag ook nog kaarten uitgedeeld worden??
I
oh, op die fiets...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk het niet
(zou alleen zo zijn als 1 van beide winnaars niet kon volgens mij)
Haha ja en daarom is het zo juist zo leuk!quote:
Klopt... de kleuren zijn ook andersquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:14 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha ja en daarom is het zo juist zo leuk!
Klopt het trouwens dat het Google zoekresultatenscherm verandert is?
Irritant die kolom aan de linkerkant
*Is erg visueel ingesteld*quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kwestie van wennen
Over een paar maanden hoor je er niemand meer over
Oh ik ..Google het wel evenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik had hier egens gezien hoe je dat op kunt lossen, maar kan het even niet zo snel terug vinden.
Super! Thanksquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:25 schreef Symphonic het volgende:
ah: Stylish #1 Weg met die mislukte Google versie!
Ik probeer ook gewoon te wennen. Als het na een a twee weken nog niet bevalt, dan de tweaks proberenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kwestie van wennen
Over een paar maanden hoor je er niemand meer over
Serieus, ik heb het niet. Al mijn cache geleegd en wel?quote:
Da's raar...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Serieus, ik heb het niet. Al mijn cache geleegd en wel?
Ik heb het ook het ene moment wel en het andere moment weer niet, maar volgens mij heb ik het nu al een tijdje en is het nu bij mij definitiefquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Serieus, ik heb het niet. Al mijn cache geleegd en wel?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:44 schreef Rauzer het volgende:
Goeiemorgen. Ga jij nu vanavond naar XFA benny?
Wel opvallen vanavond he?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom geeft verbouwen zoveel troep, na 2 keer gedweild te hebben nog steeds een witte vloer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier vanavond!, met wie ga je
Ohja, goedemorgen![]()
Oh nou super!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, en Marlalaalalalaaaa Ik heb weer een mail van CheAlles is goedgekeurd en het word overgemaakt! binnen 4 werkdagen staat het op m'n rekening!
0.1, van bed --> WC --> computerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:57 schreef Marlalala het volgende:
[..]
D. hoeveel kilometers heb je er al opzitten vandaag?
Vandaag rustig aan gedaanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:57 schreef Marlalala het volgende:
[..]
D. hoeveel kilometers heb je er al opzitten vandaag?
Oeeeh netjes! Je hebt me wel gemotiveerd.quote:
Een aanslag?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:01 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oeeeh netjes! Je hebt me wel gemotiveerd.
Ik ga zo nog even hardlopen.
Daarna huis opruimen, poeheee er is hier een bom ontploft!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het een beetje jammer van 'mquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:02 schreef Rauzer het volgende:
Vertonghen al gehoord c_a? Hij heeft dezelfde ziekte als jij
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |