quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:28 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Zo...
[ afbeelding ]
Heeft Toky gemaakt. Die had blijkbaar wat inside information of een vooruitziende blik
Tot straksquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:35 schreef Kally het volgende:
Ik ga maar liggen denk ik, wil vanavond wel topfit zijn![]()
Dag schattekes
Tot strakjes! Met wijnquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:35 schreef Kally het volgende:
Ik ga maar liggen denk ik, wil vanavond wel topfit zijn![]()
Dag schattekes
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben mijnaan het overhalen lekker in de stad te gaan eten
weer geen XFA dus
![]()
Gelijk heb je dan tochquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
laatste vakantie-avondje vanavonden morgen FOK!meet hier thuis, zondag familiedag, dus even gezellig weg saampjes
nouja dan moet het maar...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
laatste vakantie-avondje vanavonden morgen FOK!meet hier thuis, zondag familiedag, dus even gezellig weg saampjes
ik ben altijd toe aan vakantiequote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gelijk heb je dan toch
Fok!meet?![]()
(je bent na dit weekend zo te horen weer toe aan vakantie)
jummie! ik moet nog iets eten btw.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben altijd toe aan vakantie![]()
en ja, FOK! meetCUL, Potluck dinner
Oeh, tofquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben altijd toe aan vakantie![]()
en ja, FOK! meetCUL, Potluck dinner
moet je NU iets eten? Of bedoel je voor vanavond?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:44 schreef Marlalala het volgende:
[..]
jummie! ik moet nog iets eten btw.
Maar heb geen idee wat
in totaal 8 mensen inclusief mijn vriend en ikquote:
Nu en vanavond...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
moet je NU iets eten? Of bedoel je voor vanavond?
[..]
Toch een applausje voor jou, je kon ook hier blijven sc'en.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:22 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh dacht dat er 'grrr aapje' stond! Grrrrr©
Nou netjes hoor 45 minuten! Na 30 minuten stond ik te hijgen als een nou ja... [aapje?] en toen vllog ik naar de badkamer. Mijn condizie mag ook wel wat beter....
Haha nou dat klinkt alsof ik echt een sc-junk ben....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Toch een applausje voor jou, je kon ook hier blijven sc'en.
haha ik zal wel moeten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
euh.. wil je er boodschappen voor doen? of niet?
Dat zijn we hier allemaal, er is geen ontkomen aan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:47 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha nou dat klinkt alsof ik echt een sc-junk ben....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |