Ja, dat heb ik net opgeschrevenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:49 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je bent Petrov vergeten. Die heeft ook 5 plaatsen straf.
Ah, ok. Dat had ik niet door.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik net opgeschrevenAlleen plaats ik het niet meteen
Dus volgende update komt die. Ik las het namelijk net nadat ik het opgeslagen had dat je het hier neergezet had
En bij mij zijn ze net opgehouden met boren.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:54 schreef Sally het volgende:
VerdorieZe zijn hier in het gebouw aan het boren. BBC is al zacht, maar nu moet ik 'm nog harder zetten
Hou's op!
Jij blij.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:55 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En bij mij zijn ze net opgehouden met boren.
Doen ze altijd al.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:08 schreef Sally het volgende:
In de voorbeschouwing hoorde ik een Brit zeggen: "Christian Kli-en"
Het is eerder opvallend dat de auto zonder updates sneller is. Belooft ook niet veel goeds voor Williams.quote:
Zolang die wagen niet stuk gaat en er verder niks geks gaat gebeuren winnen ze deze race met 2 vingers in de neus. Niet normaal hoe snel die hier zijn.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:41 schreef Fir3fly het volgende:
Die Red Bulls zijn echt niet te stoppen. Ongelooflijk.
Het geeft ze vleugels...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:41 schreef Fir3fly het volgende:
Die Red Bulls zijn echt niet te stoppen. Ongelooflijk.
Dat denk ik ook. Ik hoop alleen dat Vettel Webber voor kan blijven.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zolang die wagen niet stuk gaat en er verder niks geks gaat gebeuren winnen ze deze race met 2 vingers in de neus. Niet normaal hoe snel die hier zijn.
Idem hier.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik hoop alleen dat Vettel Webber voor kan blijven.
Kans acht ik ook niet groot. McLaren is op dit circuit voorlopig sneller. Helaas.quote:En ik hoop dat een Ferrari het podium gaat halen maar die kans is wel heel erg klein.
Valt nog mee hoor, de race pace van Ferrari lijkt beter (als de FP enige indicatie geeft).quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:47 schreef ElmarO het volgende:
Kans acht ik ook niet groot. McLaren is op dit circuit voorlopig sneller. Helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |