Dat dus. Schumi is backquote:Als Schumacher dan sneller is met deze bak dan Rosberg was met de oude bak, dan is dit dus de snelst mogelijke auto en is het Rosbergs probleem als hij langzamer is in de snelst mogelijke Mercedes.
Rosberg heeft die update(s) niet, lees ik net:quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Deze recente aanpassing is niet gedaan op Rosberg z'n auto, hij rijdt met zijn "oude" chassis.
Verder is dit het éérste weekend van het jaar dat Schumi sneller is dan zijn teamgenoot.
Het kan ook nog een wat minder weekend van Rosberg zijn, of het circuit ligt hem niet.
Ook heeft Schumi veel ervaring op dit circuit (geldt voor alle klassieke circuits)
Lijkt me ook logisch.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:51 schreef vosss het volgende:
Ik weet dat Rosberg ze niet heeft. Misschien wil hij ze ook wel gewoon niet.
Hier ben ik het niet mee eens. In miijn ogen is een bolide sneller als deze om een coureur heen gebouwd is, omdat de coureur dan geen aanpassingen hoeft te doen aan rijstijl. Aanpassingen doen betekent compromissen, en dus snelheidsverlies. Ook het vertrouwen van een coureur speelt hierin mee.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:16 schreef Weltschmerz het volgende:
F1 is geen kwestie van een coureur zijn rijstijl goed uit de verf laten komen, het is een kwestie van de snelst mogelijke auto bouwen en daar moet de coureur dan maar het beste uithalen.
Dat de kwalificatie zelf pas over 50min begintquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:08 schreef Sally het volgende:
Bijna voorbeschouwing![]()
BBC One staat al op (13:15 uur begint het), colaatje voor mijn neus, als lunch had ik frietjes uit de oven en die zijn al op, Live Timing al gestart, GPUpdate en autosport.com ook al klaar voor het livecommentaar (al gebruik ik vrijwel alleen LT zelf), al binnen op irc-chat in #f1, nieuwsbericht voor op FOK!sport staat al klaar...
Wat ben ik vergeten?
Voorbeschouwing van de BBC wil ik ook niet missenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:11 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Dat de kwalificatie zelf pas over 50min begint
Duh, er staat toch "Bijna voorbeschouwingquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:11 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Dat de kwalificatie zelf pas over 50min begint
Nu ja, eerdere races (en kwali's) die ik versloeg waren vroeger. Maar het is altijd handig als je allerlei sites al klaar hebt staan. En wrs heb ik geen tijd om nog te lunchen als het om 14 uur begint omdat je echt de hele tijd zit te typen of dingen zit te bekijken op LT en andere sites met commentaar, zeker als iemand van de baan schiet ofzo. Dan wil je de reden weten en hoe ernstig enzo. Ik heb dan zelfs niet veel tijd om echt tv te kijkenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:18 schreef Stiggie het volgende:
haha ja maar omdat je de friet al op hebt live timing al aan![]()
*zet bbc aan*
Maar het gaat er niet om de coureur goed uit de verf te laten komen, het gaat erom een auto te bouwen die zo snel mogelijk over de finish komt. Als de snelheid in de auto zit, dan is het aan de coureur om die eruit te halen, als het niet bij zijn rijstijl past dan is dat het probleem van de coureur, maar je hebt er twee en als die een verschillende rijstijl hebben, dan is degene die het best is met de snelste auto van dat team de beste.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:03 schreef sanger het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens. In miijn ogen is een bolide sneller als deze om een coureur heen gebouwd is, omdat de coureur dan geen aanpassingen hoeft te doen aan rijstijl. Aanpassingen doen betekent compromissen, en dus snelheidsverlies. Ook het vertrouwen van een coureur speelt hierin mee.
Nederlandse. De kwali is om 14:00 uurquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:21 schreef Stiggie het volgende:
13.15 nederlandse tijd start de voorbeschouwing? of engelse tijd?
Lijkt wel te gebeuren, zit naar allemaal politiek te kijkenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:12 schreef Googolplexian het volgende:
Voorbeschouwing van de BBC wil ik ook niet missen
Mjahquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:24 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Lijkt wel te gebeuren, zit naar allemaal politiek te kijken
Ik quote mezelf: Jake kwam nog even tussendoor daarstraks aan het eind van dat Football-programma, dat ze er om kwart over 12 zouden zijn (Engelse tijd, dus).quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:24 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Lijkt wel te gebeuren, zit naar allemaal politiek te kijken
"A quarter past twelve" is toch echt kwart over 12 bij mijquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:29 schreef Trystar het volgende:
1345 pas hoorde ik gister bij de vrije trainingen via BBC Radio 5 live.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |