abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81173472
quote:
Als Schumacher dan sneller is met deze bak dan Rosberg was met de oude bak, dan is dit dus de snelst mogelijke auto en is het Rosbergs probleem als hij langzamer is in de snelst mogelijke Mercedes.
Dat dus. Schumi is back
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_81173811
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:38 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat dus. Schumi is back
Rosberg heeft die update(s) niet, lees ik net:
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:34 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Deze recente aanpassing is niet gedaan op Rosberg z'n auto, hij rijdt met zijn "oude" chassis.

Verder is dit het éérste weekend van het jaar dat Schumi sneller is dan zijn teamgenoot.
Het kan ook nog een wat minder weekend van Rosberg zijn, of het circuit ligt hem niet.
Ook heeft Schumi veel ervaring op dit circuit (geldt voor alle klassieke circuits)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_81173877
Ik weet dat Rosberg ze niet heeft. Misschien wil hij ze ook wel gewoon niet.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_81173954
Tja, na de updates vorig jaar was Barrichello ook ineens sneller dan Button. Dat zal ook echt niet bewust gedaan zijn. Schumacher heeft input gegeven, had duidelijk problemen en heeft nu een aangepast chassis. Rosberg zal dat ongetwijfeld ook gedaan hebben en daar zal ook best naar geluisterd worden, maar was sowieso al snel met het chassis wat hij al had.

En wie weet knalt Rosberg dadelijk weer gewoon onder de tijden van Schumacher.
pi_81173989
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:51 schreef vosss het volgende:
Ik weet dat Rosberg ze niet heeft. Misschien wil hij ze ook wel gewoon niet.
Lijkt me ook logisch.
Rosberg ging als een speer in die auto, Schumi had het probleem.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:57:01 #131
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_81174030
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:08 schreef ElmarO het volgende:

[..]

wat een amateuristische bende is het daar ook zeg
blablablablablablablablablablablablablabla
  zaterdag 8 mei 2010 @ 13:03:12 #132
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_81174197
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:16 schreef Weltschmerz het volgende:
F1 is geen kwestie van een coureur zijn rijstijl goed uit de verf laten komen, het is een kwestie van de snelst mogelijke auto bouwen en daar moet de coureur dan maar het beste uithalen.
Hier ben ik het niet mee eens. In miijn ogen is een bolide sneller als deze om een coureur heen gebouwd is, omdat de coureur dan geen aanpassingen hoeft te doen aan rijstijl. Aanpassingen doen betekent compromissen, en dus snelheidsverlies. Ook het vertrouwen van een coureur speelt hierin mee.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_81174358
Bijna voorbeschouwing

BBC One staat al op (13:15 uur begint het), colaatje voor mijn neus, als lunch had ik frietjes uit de oven en die zijn al op, Live Timing al gestart, GPUpdate en autosport.com ook al klaar voor het livecommentaar (al gebruik ik vrijwel alleen LT zelf), al binnen op irc-chat in #f1, nieuwsbericht voor op FOK!sport staat al klaar...

Wat ben ik vergeten?

zaterdag 8 mei 2010 @ 13:11:08 #134
269465 Stiggie
Plankgas
pi_81174436
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:08 schreef Sally het volgende:
Bijna voorbeschouwing

BBC One staat al op (13:15 uur begint het), colaatje voor mijn neus, als lunch had ik frietjes uit de oven en die zijn al op, Live Timing al gestart, GPUpdate en autosport.com ook al klaar voor het livecommentaar (al gebruik ik vrijwel alleen LT zelf), al binnen op irc-chat in #f1, nieuwsbericht voor op FOK!sport staat al klaar...

Wat ben ik vergeten?

Dat de kwalificatie zelf pas over 50min begint
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  zaterdag 8 mei 2010 @ 13:12:57 #135
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_81174498
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:11 schreef Stiggie het volgende:

[..]

Voorbeschouwing van de BBC wil ik ook niet missen
Calm down, please!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 13:15:41 #136
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_81174582
Ik heb Digitenne (en dus geen BBC ).
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_81174635
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:11 schreef Stiggie het volgende:

[..]

Duh, er staat toch "Bijna voorbeschouwing "
  zaterdag 8 mei 2010 @ 13:18:21 #138
269465 Stiggie
Plankgas
pi_81174672
haha ja maar omdat je de friet al op hebt live timing al aan

*zet bbc aan*
pi_81174797
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:18 schreef Stiggie het volgende:
haha ja maar omdat je de friet al op hebt live timing al aan

*zet bbc aan*
Nu ja, eerdere races (en kwali's) die ik versloeg waren vroeger. Maar het is altijd handig als je allerlei sites al klaar hebt staan. En wrs heb ik geen tijd om nog te lunchen als het om 14 uur begint omdat je echt de hele tijd zit te typen of dingen zit te bekijken op LT en andere sites met commentaar, zeker als iemand van de baan schiet ofzo. Dan wil je de reden weten en hoe ernstig enzo. Ik heb dan zelfs niet veel tijd om echt tv te kijken

Dus ik dacht dat het slim zou zijn als ik al gegeten *had* En daar was gewoon tijd voor
  zaterdag 8 mei 2010 @ 13:21:55 #140
269465 Stiggie
Plankgas
pi_81174799
13.15 nederlandse tijd start de voorbeschouwing? of engelse tijd?
pi_81174836
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:03 schreef sanger het volgende:

[..]

Hier ben ik het niet mee eens. In miijn ogen is een bolide sneller als deze om een coureur heen gebouwd is, omdat de coureur dan geen aanpassingen hoeft te doen aan rijstijl. Aanpassingen doen betekent compromissen, en dus snelheidsverlies. Ook het vertrouwen van een coureur speelt hierin mee.
Maar het gaat er niet om de coureur goed uit de verf te laten komen, het gaat erom een auto te bouwen die zo snel mogelijk over de finish komt. Als de snelheid in de auto zit, dan is het aan de coureur om die eruit te halen, als het niet bij zijn rijstijl past dan is dat het probleem van de coureur, maar je hebt er twee en als die een verschillende rijstijl hebben, dan is degene die het best is met de snelste auto van dat team de beste.

Die onderstuurde Mercedes was op dat moment de snelstmogelijke auto die ze daar konden bouwen. Dus als Schumacher daar niks mee kon vanwege zijn rijstijl dan was dat Schumachers probleem. Alleen als de combinatie Schumachers rijstijl + nieuwe auto sneller is dan de combinatie Rosbergs rijstijl + oude auto, dan is het ineens weer Rosbergs probleem. De snelheid zit in de auto want Schumacher laat het zien, dan moet Rosberg zich maar aanpassen aan de op dat moment snelste Mercedes.

Je kunt wel een auto om Rosberg gaan heen bouwen, die Rosberg relatief het beste ligt en waarin hij sneller is dan Schumacher, maar als die auto te traag is tov de rest van het veld, dan is die auto niet de norm van de coureur. De norm voor de coureur is de snelste auto.

Neem de Benetton van Schumacher in de jaren 90. Gerhard Berger vond hem 'undrivable', een zenuwachtig monster dat je voortdurend in de rug aanvalt. Herbert, destijds een groot talent, kon er ook niks mee. Schumacher wel. Dan kun je wel een auto bouwen waar ook Herbert wat mee kan, waardoor die niet meer 2 seconden hoeft toe te geven op Schumacher, maar als Schumacher dan in die auto verliest tov de rest van het veld, wordt die Benetton geen wereldkampioen. De snelste auto bepaalt de beste rijstijl.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_81174852
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:21 schreef Stiggie het volgende:
13.15 nederlandse tijd start de voorbeschouwing? of engelse tijd?
Nederlandse. De kwali is om 14:00 uur

Maar ze zijn nog aan het zeveren over die verkiezingen. Edit: ook niet op BBC Two...
Jake kwam nog even tussendoor daarstraks aan het eind van dat Football-programma, dat ze er om kwart over 12 zouden zijn (Engelse tijd, dus).

pi_81174899
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:12 schreef Googolplexian het volgende:
Voorbeschouwing van de BBC wil ik ook niet missen
Lijkt wel te gebeuren, zit naar allemaal politiek te kijken
Where facts are few, experts are many.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 13:27:28 #144
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_81174996
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:24 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Mjah
Calm down, please!
pi_81175016
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:24 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Ik quote mezelf: Jake kwam nog even tussendoor daarstraks aan het eind van dat Football-programma, dat ze er om kwart over 12 zouden zijn (Engelse tijd, dus).

!!!

pi_81175033
1345 pas hoorde ik gister bij de vrije trainingen via BBC Radio 5 live.
pi_81175074
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:29 schreef Trystar het volgende:
1345 pas hoorde ik gister bij de vrije trainingen via BBC Radio 5 live.
"A quarter past twelve" is toch echt kwart over 12 bij mij
  zaterdag 8 mei 2010 @ 13:30:48 #148
269465 Stiggie
Plankgas
pi_81175087
Zitten we dan met zn alle

Nog een kwartiertje I guess.. kwartiertje voorbeschouwing
  zaterdag 8 mei 2010 @ 13:31:22 #149
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_81175103
1212: Now, complicated TV-viewing scenario this afternoon on account of this election thing. Jake and the team will begin on the Red Button at 1215 BST then hotfoot it to BBC One at 1245 BST. It will all be seamlessly simulcast on the website for UK users *crosses fingers*.

>>>

From Tevezgate on 606: "There COULD be eight drivers starting with grid penalties... is that a record for the most drivers possibly starting with a penalty?"

1224: So good news for the mighty Adrian Sutil there, but nothing yet from Renault. Vitaly Petrov ploughed into the barriers during this morning's practice, doing some serious damage to his car.

Force India on Twitter: "Adrian's problem has been traced to an issue with an electrical hardware part. It has been changed and he's good to go for qualifying."

BBC pundit Eddie Jordan: "I saw Michael Schumacher arrive at the Barcelona paddock this morning and he certainly had an extra little spring in his step which, if we all know Michael, means he has something up his sleeve. Schumacher was fifth in third practice ahead of his team-mate Nico Rosberg. The team have made some changes to the Mercedes to make it more to Schumacher's liking and it remains to be seen what difference they'll make in qualifying. It'll also be interesting to see where Nico comes into the frame as he has been one of the big surprises in the first four races."
Calm down, please!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 13:31:36 #150
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_81175112
Feyenoord!!! * Barça
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')