quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:42 schreef Stiggie het volgende:
Mooie Top 5. Wat een gave namen staan r toch op het veld dit jaar
quote:
quote:Het is de 40e keer dat een Spaanse GP officieel meetelt voor het Wereldkampioenschap F1.
De race gaat over 66 ronden en dus als er in ronde 49 iets gebeurt kan de race afgevlagd worden omdat hij dan over de 75% verreden afstand is. Het circuito de Catalunya is het vijfde circuit in Spanje waar de Spaanse GP verreden is( Valencia is de GP van Europa en telt dus niet mee) de andere vier zijn: Pedrables, Jarama, Montjuich Park en Jerez.
De overwinning van Schumacher in 1996, toen hij van de derde plek vertrok , is de enige race op Barcelona die gewonnen werd vanaf een plek lager dan de eerste startrij. De laatste 9 Spaanse Gp's zijn allemaal gewonnen vanaf Pole position!! De heren rijders kennen dit feit ook er dus zal de kwalificatie gruwelijk gaan worden.
Het is overigens voor Ferrari de 800e start als motorleverancier in F1. Als constructeur staan ze op 798 starts en dat komt omdat ze in 1960 tijdens de GP van de USA en in 1966 tijdens de Britse GP zelf niet als constructeur meereden maar er wel twee motoren in prive Ferrari's gebruikt werden.
Na de eerste meters van In Barcelona zijn een paar dingen duidelijk: RedBull is qua snelheid nog steeds het te kloppen team, Schumacher voelt zich duidelik beter thuis in zijn 'nieuwe' chassis en McLaren laat waarschijnlijk nog niet het achterste van de tong zien. Tevens was Bruno Senna na VT1 maar 0,8 sneller dan de snelste GP2 auto,........Jarno Trullie toonde zich tevreden met de vooruitgang van Lotus en leken ook de beide Saubers weer wat prestatievermogen te hebben gevonden.
grtz
Olav
Ik heb niks gezien dus weet niet of 'ie weer iets geflikt heeft dit weekend, maar gelijk heb je sowieso. En als 'ie weer iets geflikt heeft, heb je nog meer gelijk!quote:
Ik zou me kapot lachen inderdaad, maar dat zie ik niet gebeuren. Zo wel, dan is hij koning en kus ik je voetenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ook! Het zou helemaal een giller zijn als Schumi dit jaar nog WC wordt en dat Ferrari het voorcontract met Kubica verscheurd en Schumi voor belachelijk veel geld terughaalt naar Ferrari!!
Je zou je toch de penis uit de pantalon lachen
Het schijnt van wel. Gazetto del la huppakee (geen idee, een of andere italiaanse krant) denkt het te weten en dan zou inderdaad Massa weggaan. Ik moet het nog zien. Aan de andere kant, ze hebben Kimi ook gewoon buiten gezet 1 jaar nadat hij WC is geworden, dus Massa kunnen ze er ook wel uitflikkeren.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:48 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou me kapot lachen inderdaad, maar dat zie ik niet gebeuren. Zo wel, dan is hij koning en kus ik je voeten. Ik heb alleen iets gemist over een voorcontract met Kubica? Gaat Massa er dan uit volgend jaar?
Ik ben al een aantal weken amper in het geruchtencircuit te vinden, dus...
.
Hoezo? Het is net om 11:00 begonnenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:53 schreef vosss het volgende:
Godverdomme! Ik ben het hele weekend telkens een uur te laat met inschakelen
Daar kon hij volgens mij niet echt iets aan doen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:20 schreef Schunckelstar het volgende:
petrov rijd nog effe zijn wagen plat
geen idee, heb hem alleen maar zien glijdenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar kon hij volgens mij niet echt iets aan doen.
Remmen op het rechte stuk en hij verliest hem gewoon
Gladde kerbs...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar kon hij volgens mij niet echt iets aan doen.
Remmen op het rechte stuk en hij verliest hem gewoon
Kwam Petrov op de kerbs? Volgens mij niet?quote:
Ohquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Kwam Petrov op de kerbs? Volgens mij niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |