Liever niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:04 schreef Trystar het volgende:
Regen aub voor morgen.
quote:De kwalificatie voor de Grand Prix van Spanje is gewonnen in de laatste seconden door Mark Webber. Red Bull Racing-teamgenoot Sebastian Vettel staat daar iets meer dan een tiende achter, Lewis Hamilton en Fernado Alonso pakten de tweede startij.
Opvallend, gezien het feit dat ze toch zo'n mooie, slimme, nieuwe F-duct hadden?quote:
Betaalt Philip Morris dan ook miljoenen aan de kerbstones?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:17 schreef leroytje het volgende:
Beter verwijderen ze de curbstones ook!
Zie je dat niet zeikers tegen Ferrari. Net goed zo goed rood/witte Marlboro reclame!
Schandalig
Dat vond ik ook zo'n onzinquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:17 schreef leroytje het volgende:
Zie je dat niet zeikers tegen Ferrari. Net goed zo goed rood/witte Marlboro reclame!
Schandalig
Dus als jij de curbstones ziet:quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:17 schreef leroytje het volgende:
Schandalig
Hoe erg kun je het punt missen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:22 schreef Trystar het volgende:
[..]
Dus als jij de curbstones ziet:
Rood/wit = Marlboro => ik moet roken
Bij sommige mensen moet je posts gewoon twee keer lezen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:29 schreef Trystar het volgende:
[..]
ErgDe zin liep voor mij niet logisch genoeg om het in een keer te begrijpen
Precies!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Bij sommige mensen moet je posts gewoon twee keer lezen.
Inderdaad, die hebben door die controverse toch een partij zendtijd gekregen. Het heeft dus eerder in hun voordeel gewerkt. Lekker slim dus van die wetenschappers.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat vond ik ook zo'n onzin. Alsof niet iedereen weet waar het voor staat.
En eigenlijk heeft het Phillip Morris alleen maar goed gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |