Aii, je bent wel sneller met uitbetalen dan de belastingdienst haha!quote:Op maandag 10 mei 2010 16:01 schreef _Flash_ het volgende:
Had hem zaterdag binnen. En net ¤ 1500 overgemaakt.
Jep. Had trouwens wel nog een anderhalve maand rente kunnen trekken. Maar ben het liefst zo snel mogelijk van 'schulden' af :-)quote:Op maandag 10 mei 2010 16:18 schreef anahari het volgende:
[..]
Aii, je bent wel sneller met uitbetalen dan de belastingdienst haha!
Vandaag of zaterdag ontvangen?quote:Op maandag 10 mei 2010 15:16 schreef Tiez10 het volgende:
Ik heb de brief met diezelfde dagtekening inmiddels binnen.
Gewoon geduld hebbenquote:Op maandag 10 mei 2010 17:30 schreef eugene20 het volgende:
he mensen.
ik heb vandaag gebeld met de bd en ze zijden dat die in behandeling is maar wat bedoeld ze daar mee.? want ik vroeg het aan haar ze zij dat ze daar niks over kon zeggen.? is er dan al een brief onderweg of moet ik nog even geduld hebben.
Ik denk dat ik vollopig nog wel even gedult moet hebben. maar heb ook nog aangiftes van 2008/2007-2006 gedaan krijg ik die eerder binnen of geld daar ook een termijn van 3maanden voor.> en je krijgt eerst toch altijd de voorlopige aanslag.quote:
de voorlopige aanslag tracht de BD te verwerken binnen 3 maanden.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:00 schreef eugene20 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vollopig nog wel even gedult moet hebben. maar heb ook nog aangiftes van 2008/2007-2006 gedaan krijg ik die eerder binnen of geld daar ook een termijn van 3maanden voor.> en je krijgt eerst toch altijd de voorlopige aanslag.
Volgens mij niet, want dat gaat om heel andere afdelingen en het lijkt me vrij sterk dat de afdeling inkomstenbelasting nagaat of je eventueel nog onterecht openstaande bedragen hebt op andere gebieden.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:01 schreef josyss het volgende:Weten jullie miss of de niet betaalde motorrijtuigenbelasting word verrekend met het nog niet aangekomen hoopje belasting centjes........ a 1740 euri
![]()
He ik heb nu ook aangifte gedaan voor de vorige jaren..quote:Op maandag 10 mei 2010 21:42 schreef javert25 het volgende:
Ik heb op 3 januari 2010 de aangifte gedaan maar nog geen aanslag ontvangen.
Krijg wel te horen dat de aangifte in behandeling is genomen einde maart maar ze beroepen zich op voor 1 april voor 1 juli bericht dus wacht het keurig af. Denk niet dat het aan regio kantoor ligt anders want ik val onder regio Rotterdam Rijnmond en mij is verteld dat het volstrekte willekeur is.
Wel vorig jaar in 2009 aangifte gedaan over 2007 en 2008 binnen 2.5 week bericht en het geld op mijn rekening. Er is nog een wijziging over 2007 verzonden afgelopen week dus ben benieuwd of die er nu eerder is dan de aanslag van 2009
Best vreemd inderdaadquote:Op maandag 10 mei 2010 23:44 schreef eugene20 het volgende:
[..]
He ik heb nu ook aangifte gedaan voor de vorige jaren..
maar krijg je dan eerst wel gewoon een voorlopige of gelijk de definitive aanslag..?
en het lecht idd niet aan de regio het gaat gewoon om de bd die bepaalt welke aangifte het eerst behandeld word want of je nu je aangifte in januari doet of eind maart dat haalt weinig uit.
best raar eigelijk.
dat zijn nog eens berichtenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:17 schreef Ludootje het volgende:
Brief van 2008 had dagtekening 8 mei en van 2007 11 mei, dus met een beetje mazzel staat het morgen op mijn rekening...
Nee, nog niet (was op een zaterdag en kreeg de brief maandag de 3e volgens mij). '07, '08 en '09 ingediend op 11 april.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:46 schreef javert25 het volgende:
[..]
dat zijn nog eens berichten
die van 8 mei had je die al wel ontvangen als ik zo brutaal mag zijn
wanneer had je die ingediend/
Pics or did not happen!quote:
hahaa ik heb nog wel een laptop voor je als je wil kopenquote:
SBS zondagreeks meetingquote:
Weet niet meerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:28 schreef peter070 het volgende:
[..]
Welke dagtekening had jij op je brief staan?
Hier wordt een heel topic aangegeven van mensen die hebben gebeld naar de BD, welke zelf aangeven dat het rondom de dagtekening op je rekening zal staan en jij beweerd nu iets totaal anders?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:19 schreef ser2010 het volgende:
WAHAHAHAHAHAHA laat hij nog zijn internet bankieren zien ook whahahahaha cool man dat je het al ontvangen hebt!!
Ik heb zelf wel zaterdag de brief gehad met dagtekening 15 mei maar niks ontvangen hoor... Dus zal het wel medio juli op mijn rekening hebben want de dagrekening staat los van het storten dat gaat in een batch mee.
Wat mij opviel is dat sommigen heel snel geld kregen maar geen brief en de gene die een brief kregen nog altijd wachten
op het geld hahahahaa
![]()
Beterrr! Hoop dat k ook snel krijg dan, wnr had je de brief in de bus. Zeker ook ING zoals hierboven of niet?quote:
Rabobankquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:09 schreef anahari het volgende:
[..]
Beterrr! Hoop dat k ook snel krijg dan, wnr had je de brief in de bus. Zeker ook ING zoals hierboven of niet?
Nee dat zeg ik niet het is niet vanzelfsprekend dat ze uitbetalen aan de hand van de dagtekening. Kan ook mee in de batch van juni (natuurlijk daarna dient geldt de rente regeling). Je zult merken dat veel mensen hun centjes nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet zullen ontvangen en mensen die het later hebben ingevuld het wel ontvangen zelfs zullen er mensen zijn die zonder brief het geld al lang hebben (zoals mijn vriendin).... Ik geloof niet dat de BD een garantie geeft dat het op de dagtekening op je rekening staat! check het maar na!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:32 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Hier wordt een heel topic aangegeven van mensen die hebben gebeld naar de BD, welke zelf aangeven dat het rondom de dagtekening op je rekening zal staan en jij beweerd nu iets totaal anders?
het is wel vanzelfsprekend dat ze uitbetalen op basis van dagtekening. Neem dat gewoon maar aan van een oud BD medewerker.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:20 schreef ser2010 het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet het is niet vanzelfsprekend dat ze uitbetalen aan de hand van de dagtekening. Kan ook mee in de batch van juni (natuurlijk daarna dient geldt de rente regeling). Je zult merken dat veel mensen hun centjes nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet zullen ontvangen en mensen die het later hebben ingevuld het wel ontvangen zelfs zullen er mensen zijn die zonder brief het geld al lang hebben (zoals mijn vriendin).... Ik geloof niet dat de BD een garantie geeft dat het op de dagtekening op je rekening staat! check het maar na!
Bij mij vriendin zijn ze al een maand te laat dus het kan wel even duren helaas.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:34 schreef Lief17 het volgende:
Ik wil ook....![]()
Ja ik weet het, geduld is een schone zaak... maar ik ben nou eenmaal niet zo'n geduldig typje... dus...
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:36 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Bij mij vriendin zijn ze al een maand te laat dus het kan wel even duren helaas.
Een garantie niet nee, maar ze streven er naar. Ik denk dat je er van uit kan gaan dat mits dagtekening 15 mei het om en nabij de 15e komt. However, ik heb nog niets gezien van geld of brief, dus dat is minder.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:20 schreef ser2010 het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet het is niet vanzelfsprekend dat ze uitbetalen aan de hand van de dagtekening. Kan ook mee in de batch van juni (natuurlijk daarna dient geldt de rente regeling). Je zult merken dat veel mensen hun centjes nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet zullen ontvangen en mensen die het later hebben ingevuld het wel ontvangen zelfs zullen er mensen zijn die zonder brief het geld al lang hebben (zoals mijn vriendin).... Ik geloof niet dat de BD een garantie geeft dat het op de dagtekening op je rekening staat! check het maar na!
Mss is het tijd om rekeningnr te checken dan:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:36 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Bij mij vriendin zijn ze al een maand te laat dus het kan wel even duren helaas.
Idd...ik heb ook ABN Amro, en heb het ook nog niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:18 schreef -Sum- het volgende:
van de mensen die al een brief hebben gehad EN het geld, is het bij de Rabobank en de ING verwerkt
ik heb ABN Amro, ben benieuwd
Hier Rabo, nog niets..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:18 schreef -Sum- het volgende:
van de mensen die al een brief hebben gehad EN het geld, is het bij de Rabobank en de ING verwerkt
ik heb ABN Amro, ben benieuwd
Je bent fiscaal partner en krijgt daardoor 'gezamelijk' vermogen.. Dus inderdaad heb je een belastingvrije voet die omhoog gaat.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:23 schreef silliegirl het volgende:
Hier nog geen geld hoor.
Is even wat anders, ik zit is een beetje te lezen over fiscaal partnerschap (ik zou daar vanaf dit jaar, dus 2010) eventueel voor kunnen kiezen. Als ik het goed begrijp kan je dan je heffingvrij vermogen "verschuiven", dus als ik 50.000 euro bezit en mijn vriend 0, dan heb je samen een heffingsvrij vermogen van 40.000 ipv 20.000 p.p. Klopt dat? Dan is dat namelijk nog best aantrekkelijk..
Lees topic.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:48 schreef Apfel. het volgende:
Brief is binnen met dagtekening 15 mei. Betekend dat zei dan op 15 mei het geld overmaken?
de post in friesland loopt kennelijk 2 daqen achter, had de brief met die dagtekening vandaag...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:34 schreef DutchieBre het volgende:
Ik ook zoals velen, afgelopen zaterdag een brief gehad met dagtekening 15 mei, ook nog niets gezien op mijn Rabo rekening ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |