SBS zondagreeks meetingquote:
Weet niet meerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:28 schreef peter070 het volgende:
[..]
Welke dagtekening had jij op je brief staan?
Hier wordt een heel topic aangegeven van mensen die hebben gebeld naar de BD, welke zelf aangeven dat het rondom de dagtekening op je rekening zal staan en jij beweerd nu iets totaal anders?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:19 schreef ser2010 het volgende:
WAHAHAHAHAHAHA laat hij nog zijn internet bankieren zien ook whahahahaha cool man dat je het al ontvangen hebt!!
Ik heb zelf wel zaterdag de brief gehad met dagtekening 15 mei maar niks ontvangen hoor... Dus zal het wel medio juli op mijn rekening hebben want de dagrekening staat los van het storten dat gaat in een batch mee.
Wat mij opviel is dat sommigen heel snel geld kregen maar geen brief en de gene die een brief kregen nog altijd wachten
op het geld hahahahaa
![]()
Beterrr! Hoop dat k ook snel krijg dan, wnr had je de brief in de bus. Zeker ook ING zoals hierboven of niet?quote:
Rabobankquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:09 schreef anahari het volgende:
[..]
Beterrr! Hoop dat k ook snel krijg dan, wnr had je de brief in de bus. Zeker ook ING zoals hierboven of niet?
Nee dat zeg ik niet het is niet vanzelfsprekend dat ze uitbetalen aan de hand van de dagtekening. Kan ook mee in de batch van juni (natuurlijk daarna dient geldt de rente regeling). Je zult merken dat veel mensen hun centjes nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet zullen ontvangen en mensen die het later hebben ingevuld het wel ontvangen zelfs zullen er mensen zijn die zonder brief het geld al lang hebben (zoals mijn vriendin).... Ik geloof niet dat de BD een garantie geeft dat het op de dagtekening op je rekening staat! check het maar na!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:32 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Hier wordt een heel topic aangegeven van mensen die hebben gebeld naar de BD, welke zelf aangeven dat het rondom de dagtekening op je rekening zal staan en jij beweerd nu iets totaal anders?
het is wel vanzelfsprekend dat ze uitbetalen op basis van dagtekening. Neem dat gewoon maar aan van een oud BD medewerker.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:20 schreef ser2010 het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet het is niet vanzelfsprekend dat ze uitbetalen aan de hand van de dagtekening. Kan ook mee in de batch van juni (natuurlijk daarna dient geldt de rente regeling). Je zult merken dat veel mensen hun centjes nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet zullen ontvangen en mensen die het later hebben ingevuld het wel ontvangen zelfs zullen er mensen zijn die zonder brief het geld al lang hebben (zoals mijn vriendin).... Ik geloof niet dat de BD een garantie geeft dat het op de dagtekening op je rekening staat! check het maar na!
Bij mij vriendin zijn ze al een maand te laat dus het kan wel even duren helaas.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:34 schreef Lief17 het volgende:
Ik wil ook....![]()
Ja ik weet het, geduld is een schone zaak... maar ik ben nou eenmaal niet zo'n geduldig typje... dus...
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:36 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Bij mij vriendin zijn ze al een maand te laat dus het kan wel even duren helaas.
Een garantie niet nee, maar ze streven er naar. Ik denk dat je er van uit kan gaan dat mits dagtekening 15 mei het om en nabij de 15e komt. However, ik heb nog niets gezien van geld of brief, dus dat is minder.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:20 schreef ser2010 het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet het is niet vanzelfsprekend dat ze uitbetalen aan de hand van de dagtekening. Kan ook mee in de batch van juni (natuurlijk daarna dient geldt de rente regeling). Je zult merken dat veel mensen hun centjes nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet zullen ontvangen en mensen die het later hebben ingevuld het wel ontvangen zelfs zullen er mensen zijn die zonder brief het geld al lang hebben (zoals mijn vriendin).... Ik geloof niet dat de BD een garantie geeft dat het op de dagtekening op je rekening staat! check het maar na!
Mss is het tijd om rekeningnr te checken dan:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:36 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Bij mij vriendin zijn ze al een maand te laat dus het kan wel even duren helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |