quote:Op maandag 10 mei 2010 16:01 schreef _Flash_ het volgende:
Had hem zaterdag binnen. En net ¤ 1500 overgemaakt.
Aii, je bent wel sneller met uitbetalen dan de belastingdienst haha!quote:Op maandag 10 mei 2010 16:01 schreef _Flash_ het volgende:
Had hem zaterdag binnen. En net ¤ 1500 overgemaakt.
Jep. Had trouwens wel nog een anderhalve maand rente kunnen trekken. Maar ben het liefst zo snel mogelijk van 'schulden' af :-)quote:Op maandag 10 mei 2010 16:18 schreef anahari het volgende:
[..]
Aii, je bent wel sneller met uitbetalen dan de belastingdienst haha!
Vandaag of zaterdag ontvangen?quote:Op maandag 10 mei 2010 15:16 schreef Tiez10 het volgende:
Ik heb de brief met diezelfde dagtekening inmiddels binnen.
Gewoon geduld hebbenquote:Op maandag 10 mei 2010 17:30 schreef eugene20 het volgende:
he mensen.
ik heb vandaag gebeld met de bd en ze zijden dat die in behandeling is maar wat bedoeld ze daar mee.? want ik vroeg het aan haar ze zij dat ze daar niks over kon zeggen.? is er dan al een brief onderweg of moet ik nog even geduld hebben.
Ik denk dat ik vollopig nog wel even gedult moet hebben. maar heb ook nog aangiftes van 2008/2007-2006 gedaan krijg ik die eerder binnen of geld daar ook een termijn van 3maanden voor.> en je krijgt eerst toch altijd de voorlopige aanslag.quote:
de voorlopige aanslag tracht de BD te verwerken binnen 3 maanden.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:00 schreef eugene20 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vollopig nog wel even gedult moet hebben. maar heb ook nog aangiftes van 2008/2007-2006 gedaan krijg ik die eerder binnen of geld daar ook een termijn van 3maanden voor.> en je krijgt eerst toch altijd de voorlopige aanslag.
Volgens mij niet, want dat gaat om heel andere afdelingen en het lijkt me vrij sterk dat de afdeling inkomstenbelasting nagaat of je eventueel nog onterecht openstaande bedragen hebt op andere gebieden.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:01 schreef josyss het volgende:Weten jullie miss of de niet betaalde motorrijtuigenbelasting word verrekend met het nog niet aangekomen hoopje belasting centjes........ a 1740 euri
![]()
He ik heb nu ook aangifte gedaan voor de vorige jaren..quote:Op maandag 10 mei 2010 21:42 schreef javert25 het volgende:
Ik heb op 3 januari 2010 de aangifte gedaan maar nog geen aanslag ontvangen.
Krijg wel te horen dat de aangifte in behandeling is genomen einde maart maar ze beroepen zich op voor 1 april voor 1 juli bericht dus wacht het keurig af. Denk niet dat het aan regio kantoor ligt anders want ik val onder regio Rotterdam Rijnmond en mij is verteld dat het volstrekte willekeur is.
Wel vorig jaar in 2009 aangifte gedaan over 2007 en 2008 binnen 2.5 week bericht en het geld op mijn rekening. Er is nog een wijziging over 2007 verzonden afgelopen week dus ben benieuwd of die er nu eerder is dan de aanslag van 2009
Best vreemd inderdaadquote:Op maandag 10 mei 2010 23:44 schreef eugene20 het volgende:
[..]
He ik heb nu ook aangifte gedaan voor de vorige jaren..
maar krijg je dan eerst wel gewoon een voorlopige of gelijk de definitive aanslag..?
en het lecht idd niet aan de regio het gaat gewoon om de bd die bepaalt welke aangifte het eerst behandeld word want of je nu je aangifte in januari doet of eind maart dat haalt weinig uit.
best raar eigelijk.
dat zijn nog eens berichtenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:17 schreef Ludootje het volgende:
Brief van 2008 had dagtekening 8 mei en van 2007 11 mei, dus met een beetje mazzel staat het morgen op mijn rekening...
Nee, nog niet (was op een zaterdag en kreeg de brief maandag de 3e volgens mij). '07, '08 en '09 ingediend op 11 april.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:46 schreef javert25 het volgende:
[..]
dat zijn nog eens berichten
die van 8 mei had je die al wel ontvangen als ik zo brutaal mag zijn
wanneer had je die ingediend/
Pics or did not happen!quote:
hahaa ik heb nog wel een laptop voor je als je wil kopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |