Jawel er zijn nog genoeg mensen die het spelen.quote:Op zondag 28 november 2010 13:12 schreef Rauw. het volgende:
Word er tegenwoordig nog online gespeeld?
Gezien ik ook eraan zit te denken een Xbox360 aan te schaffen (min of meer speciaal voor Forza)
Er staat een gepland voor 2011, maar dat kan altijd nog veranderen natuurlijk.quote:Op zondag 28 november 2010 15:25 schreef Rauw. het volgende:
Staat er ook al een Forza 4 in het vooruitzicht eigenlijk?
http://www.fanatec.de/html/index.php?id=250&lang=enquote:Op maandag 29 november 2010 00:38 schreef 08gnoT. het volgende:
Dat laatste vraag ik me ook af ja, en vooral wat een betaalbare goede is
Ik heb nog een Wireless Xbox 360 wheel voor 60 euro hier liggenquote:Op maandag 29 november 2010 00:38 schreef 08gnoT. het volgende:
Dat laatste vraag ik me ook af ja, en vooral wat een betaalbare goede is
Die is nergens meer te koopquote:Op maandag 29 november 2010 09:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb nog een Wireless Xbox 360 wheel voor 60 euro hier liggen
vind zon ding wel leuk, maar als het duurder is dan 100 euro is het net iets teveel voor een impulsaankoopquote:Op donderdag 2 december 2010 14:29 schreef Waffle het volgende:
Fanatec PWTS wordt ook niet gemaakt. Als het goed is zijn ze bezig met een nieuw xbox only stuurtje.
Mooi!quote:Op donderdag 2 december 2010 20:49 schreef Desunoto het volgende:
Laatste DLC als het goed is:
December 14: Forza Motorsport 3 Community Choice Classics Pack , 400 Microsoft Points
Deze auto's zouden erin moeten zitten:
http://jalopnik.com/54593(...)rs-are-here/gallery/
zitten wel leuke auto's in jammer dat ik wat uitgekeken ben op Forzaquote:Op donderdag 2 december 2010 20:49 schreef Desunoto het volgende:
Laatste DLC als het goed is:
December 14: Forza Motorsport 3 Community Choice Classics Pack , 400 Microsoft Points
Deze auto's zouden erin moeten zitten:
http://jalopnik.com/54593(...)rs-are-here/gallery/
We kunnen wel weer een keer een dragrace houdenquote:Op maandag 13 december 2010 16:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
zitten wel leuke auto's in jammer dat ik wat uitgekeken ben op ForzaAlle circuits al zovaak geraced...
Mwoah ik weet niet GT5 rijd ook wel heel lekker...quote:Op maandag 13 december 2010 16:48 schreef -_Tommy_- het volgende:
heb m'n ps3 met GT5, maar ik vind de wagens in Forza beter rijden en beter aanvoelen...
Zouden we eigenlijk een keer moeten doenquote:Op maandag 13 december 2010 16:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
We kunnen wel weer een keer een dragrace houdenRookworstracer vs. Dragqueen
ik mis bepaalde dingen, zoals dat je geen neutraal heb in je versnellingsbak, dat je niet naar de reverse moet schakelen, bepaalde view mogelijkheden, al met al vind ik het gewoon tegenvallen...quote:Op maandag 13 december 2010 16:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mwoah ik weet niet GT5 rijd ook wel heel lekker...
Of tikkertje spelen op Benchmark, mooie tijdenquote:Op maandag 13 december 2010 16:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zouden we eigenlijk een keer moeten doen
de datsun...quote:Op maandag 13 december 2010 16:53 schreef Q-Festival het volgende:
He mensen ik had een vraag ik speel zelf ook fm3
maar een maat van mij heeft een nissan sky-line die aardig trekt op de dragstip.
ik wil hem nu dus verslaan
naar een aantal pogingen met een porshce en ferrari
vroeg ik me nou af welke auto is het snelste in acceleratie?
na tunen uiteraard.
I`ll waith for ansewrs
De Datsun 510. En dat is geen gelul.quote:Op maandag 13 december 2010 16:53 schreef Q-Festival het volgende:
He mensen ik had een vraag ik speel zelf ook fm3
maar een maat van mij heeft een nissan sky-line die aardig trekt op de dragstip.
ik wil hem nu dus verslaan
naar een aantal pogingen met een porshce en ferrari
vroeg ik me nou af welke auto is het snelste in acceleratie?
na tunen uiteraard.
I`ll waith for ansewrs
Met Desunoto die lagt als de pestquote:Op maandag 13 december 2010 16:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Of tikkertje spelen op Benchmark, mooie tijden
moonwalk car!quote:Op maandag 13 december 2010 16:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Met Desunoto die lagt als de pest
De rookworst racerquote:Op maandag 13 december 2010 16:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De Datsun 510. En dat is geen gelul.
Matrix-wagen!quote:Op maandag 13 december 2010 16:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Heuj, niks tegen de DragQueen hequote:Op maandag 13 december 2010 16:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jouw auto was ook echt wel lelijk!
quote:Op maandag 13 december 2010 16:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heuj, niks tegen de DragQueen he
Ik moet je eerlijk zeggen dat de lol er bij mij een beetje af is qua racen... zit nog steeds in dat 6e seizoen met die R1-races de hele tijd... gister 1 gedaan, zit nu op 9/13 maar het komt mijn neus uit, een kwartier met die R1-wagens rijden...quote:Op maandag 13 december 2010 16:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik krijg bijna zin om de lelijkst mogelijke auto te maken
Ja het wordt gewoon een sleur, ik heb toch het idee dat ik het minder heb met GT5, alleen wel jammer dat die niet zo tof is in customizen..quote:Op maandag 13 december 2010 17:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen dat de lol er bij mij een beetje af is qua racen... zit nog steeds in dat 6e seizoen met die R1-races de hele tijd... gister 1 gedaan, zit nu op 9/13 maar het komt mijn neus uit, een kwartier met die R1-wagens rijden...
Ik speelde van het weekend GT5 bij een vriend van me, maar ik viel van mijn stoel ongeveer toen ik een keer botstequote:Op maandag 13 december 2010 17:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja het wordt gewoon een sleur, ik heb toch het idee dat ik het minder heb met GT5, alleen wel jammer dat die niet zo tof is in customizen..
Die moet je zkr downloaden from store board?quote:Op maandag 13 december 2010 16:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De Datsun 510. En dat is geen gelul.
kopen op storeboard? Hoeveel kost ie?quote:Op maandag 13 december 2010 17:28 schreef -_Tommy_- het volgende:
Nee, kopen en dan tunen als een idioot!
GT5quote:Op maandag 13 december 2010 17:29 schreef 08gnoT. het volgende:
Elke keer dat ik op dit topic klik in myAT, wil ik spontaan een PS3 met GT5 kopen. Wat een prachtige beelden
Wacht nog even de carpack af die morgen uit gaat komenquote:Op maandag 13 december 2010 21:35 schreef Catch_me het volgende:
Wat is de beste/leukste carpack om te kopen? Heb precies genoeg voor 1 pack namelijk
Gruwelijk!quote:Op woensdag 15 december 2010 03:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hij is te downloaden.
Eigen pic
Sierra:![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Een keertje laggen en ik sta meteen in het geheugen gegrift.quote:Op maandag 13 december 2010 16:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Als ik tijd heb zal ik het gaan doenquote:Op woensdag 15 december 2010 11:05 schreef Desunoto het volgende:
Ik daag jullie uit om 2:17.291 met de Mercedes 190E op Twin Ring Motegi te verbeteren. Geen upgrades of zo.
Tijd gezet in die endurance race uit de event list. Leuk wagentje om te rijden.
Kut, wat een faal, gewoon het verkeerde topicquote:Op maandag 13 december 2010 22:20 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
GT5![]()
Tegenvaller 1e klasse. Na 6 jaar ontwikkeling komen met een spel waar nog zoveel mis mee is![]()
En mooi? Ja de photomode
het betekent juist dat de voorligger aan de kant moet.quote:Op maandag 20 december 2010 21:56 schreef Desunoto het volgende:
Die AMC Javelin tunen naar B500 en dan meedoen in die speciale Turn 10 lobby voor muscle cars is best een succes. Heb ook een Corvette en een Ford Mustang Boss in B500 maar de AMC is net wat sneller.
Ik dacht trouwens dat ze faalden met de BMW 2002 Turbo omdat op de voorbumper de tekst gespiegeld stond, maar het blijkt gewoon in het echt ook zo te zijn:
[ afbeelding ]
..the fuck?Is dat omdat het ding zo langzaam is en daarom alleen in de achteruitkijkspiegel van de anderen verschijnt of zo?
![]()
In het spel best een leuk autootje wel...
Precies andersom, zoals Glijdt al zeiquote:Op maandag 20 december 2010 21:56 schreef Desunoto het volgende:
..the fuck?Is dat omdat het ding zo langzaam is en daarom alleen in de achteruitkijkspiegel van de anderen verschijnt of zo?
![]()
Ohhh laat maar hangen dan zeg .. geldklopperij.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:34 schreef Desunoto het volgende:
Dat zijn drie auto's (Mercedes SLS, Lexus L-FA en een of andere Koenigsegg) die je alleen kan unlocken als je de nieuwe editie van F3 koopt of een code wint op de F3 forums. Best wel onzin. Ik wil ze ook gewoon kunnen kopen als DLC voor 150 punten of zo.
Die is er... Cycled Production lobby heet het geloof ik.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ohhh laat maar hangen dan zeg .. geldklopperij.
Ik mis de lobby waarbij Turn10 de standaard auto toewijst waar iedereen in moet rijden.. dat was tof en eerlijk.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die is er... Cycled Production lobby heet het geloof ik.
Jij hebt ook een tijd niet meer gespeeldquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:26 schreef Bastard het volgende:
[..]Ik zag hem niet meer staan hoor.. turn10 new staat er voor in de plaats dacht ik.
Jawel, afgelopen weekend nogquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij hebt ook een tijd niet meer gespeeld
Hij staat bij "circuit" bovenaan. In dat lijstje met R1, R2, R3, etc.
Afsnijden over het gras geeft straftijd hequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:46 schreef Glijdt_licht het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Hbeb overigens de code gewonnen ergens in oktober![]()
Ik zit nog met 3 wielen op het asfaltquote:Op woensdag 22 december 2010 07:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Afsnijden over het gras geeft straftijd he
In Forza3 nietquote:Op woensdag 22 december 2010 12:35 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik zit nog met 3 wielen op het asfalt. Zolang je maar met minimaal twee wielen op het asfalt zit ben je legit bezig
Hangt een beetje van t circuit af jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |