quote:Ik moet nog steeds Season 6 afronden, maar ik trek die races eigenlijk niet meerOp zaterdag 23 oktober 2010 20:45 schreef Bastard het volgende:
Ik heb het uitgespeeld 1000/1000 , heb bijna alle carpacks, veel geld verdiend... maar is even klaar ermee, ga niet de volgende editie doen.
Gewoon te laat.
quote:Het word op den duur een beetje eentonig jaOp zondag 24 oktober 2010 09:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds Season 6 afronden, maar ik trek die races eigenlijk niet meer18 rondes in een R1, en ik heb zo'n hekel aan die apparaten.. ooit wil ik het nog wel afronden, in ieder geval voordat Forza 4 uitkomt
quote:R3 en R2 zijn nog wel aardig om mee te rijden vind ik, maar ik heb gewoon niks met die R1-wagens...Op zondag 24 oktober 2010 09:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het word op den duur een beetje eentonig ja
Maar toch, alleen de R2 vond ik echt niet leuk.. met name die Amerikanen.
quote:Ik moet zeggen als ik overga van F1 naar Forza zijn ze nog best goed te doen die R1 bakkenOp zondag 24 oktober 2010 09:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
R3 en R2 zijn nog wel aardig om mee te rijden vind ik, maar ik heb gewoon niks met die R1-wagens...
Ik zit nu ongeveer op de helft van de events denk ik, maar het begint me gewoon een beetje tegen te staan... Het enige waar ik nog echt plezier uit haal is het rijden met D-C-B-A-klasses
Maar goed, nog 4 races in Season 6, dan is dat ook weer over
quote:Dat is ook serieus een van de grootste twijfelpunten of ik F1 ga kopenOp zondag 24 oktober 2010 12:14 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ik moet zeggen als ik overga van F1 naar Forza zijn ze nog best goed te doen die R1 bakken
quote:Hij heeft zo zijn voor- , nadelen. hij is lang niet zo uitgebreid als Forza, maar heeft wel echt ijzersterke gameplay..Op zondag 24 oktober 2010 12:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is ook serieus een van de grootste twijfelpunten of ik F1 ga kopen
quote:Een van de grote voordelen is dat je maar 1 soort auto in dat hele spel hebt: de Formule 1 wagen. Er zitten maar minimale verschillenen tussen de besturing van de auto's, terwijl in Forza Motorsport 3 er veel grotere verschillen zitten tussen R1 klasse auto's.Op zondag 24 oktober 2010 12:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is ook serieus een van de grootste twijfelpunten of ik F1 ga kopen
quote:Klopt, dat heb ik ook gehoordOp zondag 24 oktober 2010 12:29 schreef Xblister het volgende:
[..]
Hij heeft zo zijn voor- , nadelen. hij is lang niet zo uitgebreid als Forza, maar heeft wel echt ijzersterke gameplay..
quote:Heb grid zelf nooit gespeeld, maar het rijd gewoon lekker en realistisch.. alleen weinig optisch buiten het racen om..Op zondag 24 oktober 2010 12:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, dat heb ik ook gehoordMaar is het racen zelf vergelijkbaar met bijvoorbeeld Grid?
quote:Dit geluid hoor je echt overal op het net. Maar het is dan ook naaierij van je fanbase eerste klas.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:06 schreef Desunoto het volgende:
Turn 10 mag echt de tering krijgen als ze die extra auto's niet als losse DLC aanbieden.
Mercedes SLS, Lexus LFA, Jaguar D-Type, PORSCHE 550A SPYDER... twee van de gaafste auto's van de afgelopen paar jaar en twee ontzettend mooie klassiekers. Waarom geven ze dit niet eerder uit?! En waarom met die ultimate edition rotzooi?
Ze hebben laatst ook pas wekelijkse speciale multiplayer lobbies gemaakt. Bijvoorbeeld de DTM lobby die er nu is. Iedereen wilde dit al vanaf het begin en nu de Forza 3 community langzaam aan het doodbloeden is, komen ze er pas mee!
Ik heb het echt gehad met Turn 10.
quote:Dat kan jaOp donderdag 28 oktober 2010 05:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
Kun je de races van de R1 niet hiren, en dan toch de gouden medailles opstrijken voor de laatste achievements. (Jaar 6 en alles goud)...
Of tellen ze niet als je niet zelf rijdt.. Ik heb nml een tering hekel aan R1 en R2..
Verder morgen de LFA, SLS en Koenigsegg in mn inbox
quote:Ik verwacht dat die nog wel verkocht gaat worden.
Jawel er zijn nog genoeg mensen die het spelen.quote:Op zondag 28 november 2010 13:12 schreef Rauw. het volgende:
Word er tegenwoordig nog online gespeeld?
Gezien ik ook eraan zit te denken een Xbox360 aan te schaffen (min of meer speciaal voor Forza)
Er staat een gepland voor 2011, maar dat kan altijd nog veranderen natuurlijk.quote:Op zondag 28 november 2010 15:25 schreef Rauw. het volgende:
Staat er ook al een Forza 4 in het vooruitzicht eigenlijk?
http://www.fanatec.de/html/index.php?id=250&lang=enquote:Op maandag 29 november 2010 00:38 schreef 08gnoT. het volgende:
Dat laatste vraag ik me ook af ja, en vooral wat een betaalbare goede is
Ik heb nog een Wireless Xbox 360 wheel voor 60 euro hier liggenquote:Op maandag 29 november 2010 00:38 schreef 08gnoT. het volgende:
Dat laatste vraag ik me ook af ja, en vooral wat een betaalbare goede is
Die is nergens meer te koopquote:Op maandag 29 november 2010 09:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb nog een Wireless Xbox 360 wheel voor 60 euro hier liggen
vind zon ding wel leuk, maar als het duurder is dan 100 euro is het net iets teveel voor een impulsaankoopquote:Op donderdag 2 december 2010 14:29 schreef Waffle het volgende:
Fanatec PWTS wordt ook niet gemaakt. Als het goed is zijn ze bezig met een nieuw xbox only stuurtje.
Mooi!quote:Op donderdag 2 december 2010 20:49 schreef Desunoto het volgende:
Laatste DLC als het goed is:
December 14: Forza Motorsport 3 Community Choice Classics Pack , 400 Microsoft Points
Deze auto's zouden erin moeten zitten:
http://jalopnik.com/54593(...)rs-are-here/gallery/
zitten wel leuke auto's in jammer dat ik wat uitgekeken ben op Forzaquote:Op donderdag 2 december 2010 20:49 schreef Desunoto het volgende:
Laatste DLC als het goed is:
December 14: Forza Motorsport 3 Community Choice Classics Pack , 400 Microsoft Points
Deze auto's zouden erin moeten zitten:
http://jalopnik.com/54593(...)rs-are-here/gallery/
We kunnen wel weer een keer een dragrace houdenquote:Op maandag 13 december 2010 16:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
zitten wel leuke auto's in jammer dat ik wat uitgekeken ben op ForzaAlle circuits al zovaak geraced...
Mwoah ik weet niet GT5 rijd ook wel heel lekker...quote:Op maandag 13 december 2010 16:48 schreef -_Tommy_- het volgende:
heb m'n ps3 met GT5, maar ik vind de wagens in Forza beter rijden en beter aanvoelen...
Zouden we eigenlijk een keer moeten doenquote:Op maandag 13 december 2010 16:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
We kunnen wel weer een keer een dragrace houdenRookworstracer vs. Dragqueen
ik mis bepaalde dingen, zoals dat je geen neutraal heb in je versnellingsbak, dat je niet naar de reverse moet schakelen, bepaalde view mogelijkheden, al met al vind ik het gewoon tegenvallen...quote:Op maandag 13 december 2010 16:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mwoah ik weet niet GT5 rijd ook wel heel lekker...
Of tikkertje spelen op Benchmark, mooie tijdenquote:Op maandag 13 december 2010 16:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zouden we eigenlijk een keer moeten doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |