de datsun...quote:Op maandag 13 december 2010 16:53 schreef Q-Festival het volgende:
He mensen ik had een vraag ik speel zelf ook fm3
maar een maat van mij heeft een nissan sky-line die aardig trekt op de dragstip.
ik wil hem nu dus verslaan
naar een aantal pogingen met een porshce en ferrari
vroeg ik me nou af welke auto is het snelste in acceleratie?
na tunen uiteraard.
I`ll waith for ansewrs
De Datsun 510. En dat is geen gelul.quote:Op maandag 13 december 2010 16:53 schreef Q-Festival het volgende:
He mensen ik had een vraag ik speel zelf ook fm3
maar een maat van mij heeft een nissan sky-line die aardig trekt op de dragstip.
ik wil hem nu dus verslaan
naar een aantal pogingen met een porshce en ferrari
vroeg ik me nou af welke auto is het snelste in acceleratie?
na tunen uiteraard.
I`ll waith for ansewrs
Met Desunoto die lagt als de pestquote:Op maandag 13 december 2010 16:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Of tikkertje spelen op Benchmark, mooie tijden
moonwalk car!quote:Op maandag 13 december 2010 16:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Met Desunoto die lagt als de pest
De rookworst racerquote:Op maandag 13 december 2010 16:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De Datsun 510. En dat is geen gelul.
Matrix-wagen!quote:Op maandag 13 december 2010 16:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Met Desunoto die lagt als de pest
Heuj, niks tegen de DragQueen hequote:Op maandag 13 december 2010 16:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jouw auto was ook echt wel lelijk!
quote:Op maandag 13 december 2010 16:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heuj, niks tegen de DragQueen he
Ik moet je eerlijk zeggen dat de lol er bij mij een beetje af is qua racen... zit nog steeds in dat 6e seizoen met die R1-races de hele tijd... gister 1 gedaan, zit nu op 9/13 maar het komt mijn neus uit, een kwartier met die R1-wagens rijden...quote:Op maandag 13 december 2010 16:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik krijg bijna zin om de lelijkst mogelijke auto te maken
Ja het wordt gewoon een sleur, ik heb toch het idee dat ik het minder heb met GT5, alleen wel jammer dat die niet zo tof is in customizen..quote:Op maandag 13 december 2010 17:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen dat de lol er bij mij een beetje af is qua racen... zit nog steeds in dat 6e seizoen met die R1-races de hele tijd... gister 1 gedaan, zit nu op 9/13 maar het komt mijn neus uit, een kwartier met die R1-wagens rijden...
Ik speelde van het weekend GT5 bij een vriend van me, maar ik viel van mijn stoel ongeveer toen ik een keer botstequote:Op maandag 13 december 2010 17:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja het wordt gewoon een sleur, ik heb toch het idee dat ik het minder heb met GT5, alleen wel jammer dat die niet zo tof is in customizen..
Die moet je zkr downloaden from store board?quote:Op maandag 13 december 2010 16:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De Datsun 510. En dat is geen gelul.
kopen op storeboard? Hoeveel kost ie?quote:Op maandag 13 december 2010 17:28 schreef -_Tommy_- het volgende:
Nee, kopen en dan tunen als een idioot!
GT5quote:Op maandag 13 december 2010 17:29 schreef 08gnoT. het volgende:
Elke keer dat ik op dit topic klik in myAT, wil ik spontaan een PS3 met GT5 kopen. Wat een prachtige beelden
Wacht nog even de carpack af die morgen uit gaat komenquote:Op maandag 13 december 2010 21:35 schreef Catch_me het volgende:
Wat is de beste/leukste carpack om te kopen? Heb precies genoeg voor 1 pack namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |