Zie je ze al zitten op de redactie? "Zo Jan, eens even kijken wat de jeugd van het woord kanker vindt!". Van uitgerekend alle users en pareltjes haalt dit topic de krantquote:Maar toch ligt het minder overzichtelijk. ‘Kanker’ is een algemeen scheldwoord geworden, zoals vroeger ‘tering’. Wie wil schelden wil intimideren, en ‘kanker’ ontwikkelde zich tot een veelgebruikt steekwoord. Het bekt goed en het laat zich lekker combineren. Acties ertegen, zoals ook op de Hyvespagina ‘Stop met kanker schelden’, lijken op de campagnes van de Bond tegen het vloeken. Sympathiek, maar juist de mensen voor wie ze bedoeld zijn, zien het probleem niet. "Ook al krijg ik later kanker, dan nog zal ik ermee schelden", luidt een post op forum.fok.nl.
Het NRC gaat Timur achternaquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:27 schreef standaard_broodrooster het volgende:
ook echt fok citeren, wat een klapkankerjostis
quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:28 schreef Dastan het volgende:
Allemachtig.Echt weer zo'n baggertopic aanhalen.
Kranten worden gemaakt door de papieren generatie, die snappen al dat nieuwerwetse internetgedoe niet...quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:29 schreef Chowi het volgende:
Ja, want FOK! is zo waarheidsgetrouw hè. Mensen zeggen hier echt exact wat ze denken. Niemand werpt een schijnvertoning op.
Hoe dom is die redactie eigenlijk?
Ik heb echt een piemel van 24cm Chowi.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:29 schreef Chowi het volgende:
Ja, want FOK! is zo waarheidsgetrouw hè. Mensen zeggen hier echt exact wat ze denken. Niemand werpt een schijnvertoning op.
Hoe dom is die redactie eigenlijk?
tsssss mijn e-penis is drie keer jouw lichaamslengte, minimaal.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb echt een piemel van 24cm Chowi.
Ik heb het natuurlijk niet over mijn e-penis.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
tsssss mijn e-penis is drie keer jouw lichaamslengte, minimaal.
kan dat slechter worden dan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:32 schreef duke-forever het volgende:
Het beeld dat de rest van nederland nu van fok krijgt
Even de gem. userschets op fok!:quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:38 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
kan dat slechter worden dan?
nu niet meerquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:38 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
kan dat slechter worden dan?
En zelfkennisquote:
Ha-ha.quote:
Je vergeet:quote:- Inkomen: minimaal 5000euro NETTO per maand
- Lengte (e)penis: 44 cm+
- Educatie: Allemaal Drs.
- Etc.
Gaarne mijn leven een beetje prive houden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:08 schreef fdzwarxxier het volgende:
[..]
Je vergeet:
"Allemaal toevallig een technische opleiding gehad als je over redeneren begint"
"Ik ga naar Amerika 100.000 euro per jaar verdienen"
"IQ is altijd boven de 130"
Wat snap jij niet aan 'etc.' ?quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:08 schreef fdzwarxxier het volgende:
[..]
Je vergeet:
"Allemaal toevallig een technische opleiding gehad als je over redeneren begint"
Amerikaquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:08 schreef fdzwarxxier het volgende:
[..]
Je vergeet:
Et cetera is een Latijnse uitdrukking dat betekent "en andere dingen", of "enzovoorts". Het is rechtstreeks overgenomen uit de Latijnse uitdrukking die letterlijk betekent "en van zulke dingen" en is een transliteratie van het Griekse "και έτερα" (ke etera, en de anderen).quote:
Ik vind het aan de lage kant allemaal, underachievers!quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:08 schreef fdzwarxxier het volgende:
[..]
Je vergeet:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |