abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81125058
Tja, over slechte smaak valt niet te twisten.

Jij geeft als reden dat je de Audi mooier vindt omdat je weinig BMW gereden heeft, klink als BS toch. Uiterlijk heeft niks met techniek en rijgedrag te maken (want daar valt uberhaupt niet over te discussiėren ) maar gewoon of je de auto mooi vindt of niet. Als jij de 3-serie coupe minder mooi vindt dan de A5 dan kan dat voor jou een punt zijn om de A5 te kopen en dat is ook niet meer dan logisch....

En, ik wil je verder ook niet overhalen om een 335i te kopen hoor maarrrr:

Facts don't care about your feelings
  vrijdag 7 mei 2010 @ 11:58:06 #77
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_81125453
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:48 schreef YoshiBignose het volgende:
Jij geeft als reden dat je de Audi mooier vindt omdat je weinig BMW gereden heeft, klink als BS toch. Uiterlijk heeft niks met techniek en rijgedrag te maken (want daar valt uberhaupt niet over te discussiėren ) maar gewoon of je de auto mooi vindt of niet.
Uiterlijk heeft niets met techniek te maken, daar zijn we het wel over eens ja. Dat jij de reden die ik noem bullshit vindt dat mag, het is hoe ik het ervaar. Je krijgt in mijn beleving meer met een merk door wat verschillende modellen en motortypes te rijden, los van het uiterlijk wat je aanspreekt of niet.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_81125894
Ik heb een zwak voor de 335d blok, ga kijken of ik er goedkoop eentje kan fixxen
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_81126671
Diesel? Why?
pi_81127268
6 cilinder 24v Twin TurboDiesel, weet jij wat voor gigantische koppel je daar uit kunt halen, wat voor vermogen

EN dan NOG zuinig rijden met 1 op 13 op Diesel..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 12:42:23 #81
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_81127302
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:48 schreef YoshiBignose het volgende:
Tja, over slechte smaak valt niet te twisten.

Jij geeft als reden dat je de Audi mooier vindt omdat je weinig BMW gereden heeft, klink als BS toch. Uiterlijk heeft niks met techniek en rijgedrag te maken (want daar valt uberhaupt niet over te discussiėren ) maar gewoon of je de auto mooi vindt of niet. Als jij de 3-serie coupe minder mooi vindt dan de A5 dan kan dat voor jou een punt zijn om de A5 te kopen en dat is ook niet meer dan logisch....

En, ik wil je verder ook niet overhalen om een 335i te kopen hoor maarrrr:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey dat is de wagen van een Tweaker
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_81127497
Jaaaa, vindt ie vast niet erg dat ik ze hier even show het zijn mooie foto's.
pi_81128234
Femme heeft ook nog een waanzinnige Z4 Alpina en nog een of andere Alpina stationwagon.
pi_81128731
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:41 schreef Turquaz52 het volgende:
6 cilinder 24v Twin TurboDiesel, weet jij wat voor gigantische koppel je daar uit kunt halen, wat voor vermogen

EN dan NOG zuinig rijden met 1 op 13 op Diesel..
welk blok bedoel je exact en waar wil je dat inleggen?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:24:22 #85
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_81129207
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:04 schreef k_man het volgende:
Femme heeft ook nog een waanzinnige Z4 Alpina en nog een of andere Alpina stationwagon.
Holy !
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_81129338
Ja een Alpina B10 (E39).

vrijdag 7 mei 2010 @ 13:29:46 #87
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_81129476
Die 330i heeft 'ie net weggedaan

(ik ben meer tweaker dan fok!ker en volg daar het BMW topic natuurlijk ook)
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_81129533
Heeft hij deze B10 nou ook weggedaan? Ik las er laatst wat over maar ben vergeten
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:32:18 #89
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_81129611
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:26 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja een Alpina B10 (E39).

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dat model had ik net even liever gehad dan de E34 die ik straks krijg... Mooie auto en bijzonder zo'n Alpina B10. Zijn er niet echt veel van in NL denk ik?
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_81129820
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:32 schreef jackson het volgende:

[..]

Dat model had ik net even liever gehad dan de E34 die ik straks krijg... Mooie auto en bijzonder zo'n Alpina B10. Zijn er niet echt veel van in NL denk ik?
Zijn er inderdaad niet veel van. Wel cool ook dat typenummer enzo weggehaald is van de achterkant. Alleen kenners zullen denk ik zien dat het een Alpina is. Maar hij gaat wel harddddd! Een echte wolf in schapenkleren
pi_81131408
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:47 schreef YoshiBignose het volgende:
Jaaaa, vindt ie vast niet erg dat ik ze hier even show het zijn mooie foto's.
Nee hoor, je doet maar Doe ik deze er nog even bij:

D0H!?!?!?!?!
pi_81131626
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:05 schreef zneek het volgende:

[..]

Nee hoor, je doet maar Doe ik deze er nog even bij:
Haha daar is de master
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:15:50 #93
39793 Moody
el moody
pi_81131906
Ja precies wat ik zeg, ik twijfel nog tussen beide auto's, daarom vroeg ik naar ervaringen met de 330i/335i. Dat je het niet over Audi als vergelijkingsmateriaal mag hebben, zegt wellicht iets over de BMW-rijder?
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_81135005
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:15 schreef Moody het volgende:
Ja precies wat ik zeg, ik twijfel nog tussen beide auto's, daarom vroeg ik naar ervaringen met de 330i/335i. Dat je het niet over Audi als vergelijkingsmateriaal mag hebben, zegt wellicht iets over de BMW-rijder?
je weet het leuk te brengen, wat jij wilt
  vrijdag 7 mei 2010 @ 15:23:06 #95
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_81135654
goddamn, gister bij deze cabrio gaan kijken: http://www.speurders.nl/o(...)ml?q=e30+325i+cabrio

Ziet er heel netjes uit toch?

Raad nog eens!

Verkoper zei aan de foon dat ie alleen de handrem nog moest stellen en 1 elec. raam werkte niet, verder had ie er altijd heel veel geld in gestoken etc etc.
Komen we daar aan, ligt de hele voorkant in puin zijscherm was geraakt, voorbumper stond scheef, voorspoiler was helemaal gescheurd, mistlampen waren verdwenen, zaten nu grote gaten
Overal waren de rubbers gescheurd waardoor water in de deuren en achterkant liepen, deuren waren ook aardig krokant, achterkant heb ik nog niet eens gekeken, wist wel genoeg...
Hemel van hardttop ging helemaal los ( vocht natuurlijk... )
Motorkap embleem was weggewerkt, maar volgens mij probeerde het embleem weer te ontsnappen want het kwam helemaal omhoog.
Velgen waren ook hier en daar af het bladeren...
En ik kan nog wel eff doorgaan, maar vind het wel goed geweest!

En dan 4500 euro ervoor durven vragen
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_81137045
Zonde Tim. Het is mij al opgevallen dat ' een beetje werk' betekent dat een auto rijp is voor de sloop. Maar als ik die advertentie zie ben ik inderdaad meteen verliefd. En dan hoor ik wat je daar treft. Belachelijk
  vrijdag 7 mei 2010 @ 15:54:50 #97
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_81137372
Van Femme

===================
Ik heb de B10 in 2006 een verjongingskuur laten ondergaan. Jammer dat er dan foto's worden geplaatst van voor de behandeling .

Zo is ie mooier:

En tegenwoordig met 19 inch Alpina's, maar daar heb ik nog geen foto's van.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_81137536
Oooh nog beter
pi_81137650
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:23 schreef metallicattim het volgende:
goddamn, gister bij deze cabrio gaan kijken: http://www.speurders.nl/o(...)ml?q=e30+325i+cabrio

Ziet er heel netjes uit toch?

Raad nog eens!

Verkoper zei aan de foon dat ie alleen de handrem nog moest stellen en 1 elec. raam werkte niet, verder had ie er altijd heel veel geld in gestoken etc etc.
Komen we daar aan, ligt de hele voorkant in puin zijscherm was geraakt, voorbumper stond scheef, voorspoiler was helemaal gescheurd, mistlampen waren verdwenen, zaten nu grote gaten
Overal waren de rubbers gescheurd waardoor water in de deuren en achterkant liepen, deuren waren ook aardig krokant, achterkant heb ik nog niet eens gekeken, wist wel genoeg...
Hemel van hardttop ging helemaal los ( vocht natuurlijk... )
Motorkap embleem was weggewerkt, maar volgens mij probeerde het embleem weer te ontsnappen want het kwam helemaal omhoog.
Velgen waren ook hier en daar af het bladeren...
En ik kan nog wel eff doorgaan, maar vind het wel goed geweest!

En dan 4500 euro ervoor durven vragen
Jezus... en dan in z'n advertentie nog zetten: KLAPLOPERS ZOALS DE BIEDERS HIERONDER DIE DENKEN DAT HET HIER OM EEN SLOPER GAAT, HOUD DE EER AAN JEZELF!!!!!!!!!

Dat soort mensen heb ik altijd al een hekel aan. Komen in advertentie al met asociale teksten. Ik las ook een keer: ALS JE GEEN GELD HEBT BIEDT DAN NIET EN FLIKKER GEWOON EEN EIND OP. Bij zo'n persoon zou ik niet eens langs gaan.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 16:11:39 #100
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_81138294
Geinig zo'n Alpina.
Werkt dat nog een beetje op LPG? (zag ik op RDW)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')