Wij hebben stenen en een soort perkjequote:Op donderdag 6 mei 2010 16:27 schreef Hyman het volgende:
waoh, vanochtend werd ons land geëgaliseerd, en nu zaaien ze al.
Wij 2,4 hectarequote:Op donderdag 6 mei 2010 16:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij hebben stenen en een soort perkje
Onze hobby is het kunnen parkeren van de auto in het toch al wat smalle straatjequote:
Kermis?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:28 schreef tliciouz het volgende:
Ben benieuwd met hoeveel knuffelbeesten ik vanavond thuis kom
Hahaquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Onze hobby is het kunnen parkeren van de auto in het toch al wat smalle straatje
Jaquote:
En zoveel ben je niet gegroeid, dus je bent nog steeds even geïnteresseerd.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Javorige keer had ik er 8 op een avond. Ik ben al vanaf kleins af aan geïnteresseerd in die grijpautomaten
Oh help. Wij hebben volgende week ook kermis.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:28 schreef tliciouz het volgende:
Ben benieuwd met hoeveel knuffelbeesten ik vanavond thuis kom
Ik zie het altijd als een missie een onmogelijk lijkende knuffel te pakken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Javorige keer had ik er 8 op een avond. Ik ben al vanaf kleins af aan geïnteresseerd in die grijpautomaten
Joost:quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:32 schreef mstr het volgende:
[..]
En zoveel ben je niet gegroeid, dus je bent nog steeds even geïnteresseerd.
Ja dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:33 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Ik zie het altijd als een missie een onmogelijk lijkende knuffel te pakken.
'Oi Smijnie', dat zegt Vladie altijdquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
Joost:
Oi, Smijnie, wat vind je van mn nieuwe Levi's broek?
Smijn in nummer 4:
Ja echt supâh!
Maar 8 op een avondquote:
Hier vanaf 15 meiquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:35 schreef Renesite het volgende:
Kermis vanaf morgen weer hier in de stad. Het is ook ieder jaar het zelfde.
Hoe lang ben je?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Inderdaadal had ik best wat groter willen zijn.
Oeps!quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:38 schreef Hyman het volgende:
Whehe, bellen ze van de appie heijn opvragen ze of mn zusje morgen kan werken, ik zeg zo nee, die is er niet, want die is naar amsterdam met vriendinnen. Zegt die miep zo van: Oh, ja omdat ze zich "ziek" had gemeld.
Die gaat zo in de problemen zitten!
Slimmerd.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:38 schreef Hyman het volgende:
Whehe, bellen ze van de appie heijn opvragen ze of mn zusje morgen kan werken, ik zeg zo nee, die is er niet, want die is naar amsterdam met vriendinnen. Zegt die miep zo van: Oh, ja omdat ze zich "ziek" had gemeld.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:38 schreef Hyman het volgende:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:38 schreef Hyman het volgende:
Bij de AH waar ik werk ook hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als ze bij de plus zou werken waar ik werk, zou ze zonder pardon ontslagen zijn
Ik zeg dat dan tegen mijn moederquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
Neeer ging pas een lichtje branden bij het ziek melden
njah, waarom bellen ze dan ook als ze "ziek"is en ze het weten....quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
Neeer ging pas een lichtje branden bij het ziek melden
Of ze morgen kon werkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:45 schreef Marco001 het volgende:
[..]
njah, waarom bellen ze dan ook als ze "ziek"is en ze het weten....
Nog één keer vragen en daarna gewoon met de feiten confronteren.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:45 schreef tliciouz het volgende:
Ik zit met een probleem. Ik had in mijn kledingkast thuis nog wat kleren liggen waarvoor ik hier geen ruimte heb, nu heeft een vriendin van mama er tussen lopen snuffelen en wat dingen gevonden die ze erg leuk vond en wou hebben. Leuk bedrag afgesproken. Nu moest ik al 3 weken wachten voor ze me het geld kon geven, nu zou ze het maandag overgemaakt hebben maar het staat er nog steeds niet op. Nu gebruikte ze als smoes dat het komt omdat zo abn heeft en ik de rabobank, dat kan kloppen want vaak duurt het dan ook langer, maar nu heb ik net een jasje verkocht via fok en dat geld is gister overgemaakt ook met abn en dat staat er nu gewoon wel al op, maar ze blijft kei hard vol houden dat ze het overgemaakt heeft, wat moet ik nu doen?
Deurwaarder.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:45 schreef tliciouz het volgende:
Ik zit met een probleem. Ik had in mijn kledingkast thuis nog wat kleren liggen waarvoor ik hier geen ruimte heb, nu heeft een vriendin van mama er tussen lopen snuffelen en wat dingen gevonden die ze erg leuk vond en wou hebben. Leuk bedrag afgesproken. Nu moest ik al 3 weken wachten voor ze me het geld kon geven, nu zou ze het maandag overgemaakt hebben maar het staat er nog steeds niet op. Nu gebruikte ze als smoes dat het komt omdat zo abn heeft en ik de rabobank, dat kan kloppen want vaak duurt het dan ook langer, maar nu heb ik net een jasje verkocht via fok en dat geld is gister overgemaakt ook met abn en dat staat er nu gewoon wel al op, maar ze blijft kei hard vol houden dat ze het overgemaakt heeft, wat moet ik nu doen?
Tactischquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:38 schreef Hyman het volgende:
quote:
quote:
naar dr toe gaan, en haar bankrekeningafschrijvingen via internet controleren, of vraag of ze een screenshot er van maaktquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:45 schreef tliciouz het volgende:
Ja mams gaat het zo even met haar bespreken. Maar dadelijk heeft ze het echt overgemaakt en beschuldig ik haar hier mee.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:46 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Deurwaarder.![]()
Nee effe serieus, ik zou om te beginnen het er met je moeder over hebben.
Kutje. Ik wilde m net linken. Zitten wel leuke foto's bij.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[Sneak preview] FOK! op de Bevrijdingsfestivals in Nederland
Ik vond Junkie XL zoooo kutquote:
Aha, nou dan is dat toch makkelijk? als ze zich morgen weer beter voelt, kan ze toch best met die vriendinnen naar een of andere )^*^% plaats?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Of ze morgen kon werken, want ze zou vandaag dus moeten werken. en je weet hoe het met de meeste meiden zit
, die zijn maar een dagje "ziek"
Oh dat kan ik nietquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
naar dr toe gaan, en haar bankrekeningafschrijvingen via internet controleren, of vraag of ze een screenshot er van maakt, doet ze niet moeilijk, dan geeft ze het, doet ze wel moeilijk, dan heeft ze niet over gemaakt
Je leest niet goedquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:49 schreef Hyman het volgende:
Maar het is pas gisteren over gemaakt he, dus ik zou nog 2 dagen wachten, kan even duren namelijk.
oh.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je leest niet goedhet is maandag overgemaakt. Iemand van fok heeft gister geld overgemaakt ook met abn en dat stond er vandaag al op.
Ja dat snap ikquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
Screenshots van haar rekening hedat ze het heeft over gemaakt.
quote:
ohquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat snap ikbedoelde meer van dat ik dat niet kan maken.
[..]
Pfff, ik ben blij dat ik nooit langer ziek ben dan dat. Dus het is heus niet altijd nepquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Of ze morgen kon werken, want ze zou vandaag dus moeten werken. en je weet hoe het met de meeste meiden zit
, die zijn maar een dagje "ziek"
Ja daar ben ik dus ook bang voor bij haar, ik weet hoe ze is namelijk.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:52 schreef Hyman het volgende:
[..]
ohik heb het wel een keer gehad met een klasgenoot
, maar die had het gewoon niet overgemaakt
, bleek dat ie de hele tijd zat te lullen.
Je kunt voorlopig beter van het beste uitgaan: dat ze het reeds overgemaakt heeft of dat binnenkort gaat doen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat snap ikbedoelde meer van dat ik dat niet kan maken.
[..]
Stuur een dreigmail met dat je haar familie kent en weet waar haar huis woont enzo.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja daar ben ik dus ook bang voor bij haar, ik weet hoe ze is namelijk.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:54 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Stuur een dreigmail met dat je haar familie kent en weet waar haar huis woont enzo.
Heb je niks gleeerd van je vorige stalker op dat gebied?
God allemachtig wat ben ik blij dat ik daar nooit meer wat van gehoord hebquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:54 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Stuur een dreigmail met dat je haar familie kent en weet waar haar huis woont enzo.
Heb je niks gleeerd van je vorige stalker op dat gebied?
Mijn moeder heeft msn, hyves etc dus dan weet je het welquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:54 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Je kunt voorlopig beter van het beste uitgaan: dat ze het reeds overgemaakt heeft of dat binnenkort gaat doen.
Als 't een vriendin van je moeder is zou het kunnen dat ze niet zo handig is met internetbankieren oid(hoewel mijn moeder er goed mee overweg kan) of dat het door omstandigheden niet lukt.
Ik weet niet om wat voor bedrag het gaat, maar in het uiterste geval kun je het ook contant vragen.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vond Junkie XL zoooo kutDraaide een half uur in Haarlem, stuk of 6 van z'n grootste commerciële rommel gehoord
Baskerville en Boemklatsch, dát was pas mijn dingquote:
Ja Boemklatsch met Birdy Nam nam spoedig.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Baskerville en Boemklatsch, dát was pas mijn ding
Ajax wintquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:09 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Ajax wintBeetje jammer ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem op dit moment niet nodig, woon midden in de stadquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Dat is het voordeel van je rijbewijs hebben.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:20 schreef tliciouz het volgende:
Oh de moeder van mijn oppas kindje is zo liefIk heb van die efteling zegels van de ah omdat ik daar heen wou gaan, maar we hebben zitten kijken met vervoer etc en dat word gewoon veel te duur op het moment. Dus ik zei tegen haar wil jij de zegels hebben? Toen zei ze weet je wat dan rij je toch met ons mee?
Dezelfde luxe als hierquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb hem op dit moment niet nodig, woon midden in de stad
Dat is tofquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:20 schreef tliciouz het volgende:
Oh de moeder van mijn oppas kindje is zo liefIk heb van die efteling zegels van de ah omdat ik daar heen wou gaan, maar we hebben zitten kijken met vervoer etc en dat word gewoon veel te duur op het moment. Dus ik zei tegen haar wil jij de zegels hebben? Toen zei ze weet je wat dan rij je toch met ons mee?
Ik woon ook in de stad, heb m'n rijbewijs én een auto.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb hem op dit moment niet nodig, woon midden in de stad
Ik zeg ook niet dat het niet te doen is, qua geld gaat het gewoon even lastigquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:37 schreef mstr het volgende:
En de Efteling is best te doen met 't OV, heb het 1½ jaar geleden gedaan.
Ja, dat is wat anders.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet te doen is, qua geld gaat het gewoon even lastig
Met kruk en al de phyton inquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, dat is wat anders.
Ik zou best weer willen, maar ze loopt op krukken en dat wil ik haar niet aandoen.
quote:
Dat heb ik nou nooit bij six flagsquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja
Toen ik er voor het laatst was, was het vreselijk rustig. Je kon overal een aantal keer achter in.
Walibi World, goedzo.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:46 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit bij six flags
binnenkort weer eens gaan. Six Flags
Oké, welcome to your own world.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:47 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik weiger het zo te noemen. Het zal voor mij altijd Six Flags blijven
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:57 schreef Renesite het volgende:
Tering... die bestel chinees hiero weet wel veel in zijn menu te stoppen![]()
!
Mijn god ik heb nog een bak foe yong hai over en een halve bak rijstquote:
Ach, dat hoort bij de Chineesquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn god ik heb nog een bak foe yong hai over en een halve bak rijst! Er stond niet bij dat het voor TWEE personen was
!
ik kan daar nog wel 2 dagen op teren.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Ach, dat hoort bij de Chinees
Je moet wat overhouden voor een paar dagen later
Nóg beter.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik kan daar nog wel 2 dagen op teren.
Heeft hij even geluk.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:23 schreef Renesite het volgende:
Goed. Als broer foe yong hai wil vanavond heeft-ie nog een halve doos rijst, een hele doos foe yong hai en van die spekjes.
Die spekjesquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:23 schreef Renesite het volgende:
Goed. Als broer foe yong hai wil vanavond heeft-ie nog een halve doos rijst, een hele doos foe yong hai en van die spekjes.
Voor een biertje, zodra je een keer in Groningen bentquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:38 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Elke keer dat ik hier kom beginnen jullie weer te janken over wat ik op twitter zet
Ik durf er geld op te zetten
Ja, natuurlijk?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:01 schreef tliciouz het volgende:
Is het normaal dat fokkers die gister een maand ban hebben gekregen nu weer gezellig rondstruinen op fok?
Ja ik liep zo net in het sportcomplex hier en daar hing zo'n tv. Toen was het nog 1 - 3quote:
Nee. Maar ik moest er zelf wel aan denken ookquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:14 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Doe jij mee aan "Dance like micheal jackson?)
Ik heb ook pas 6 notes. Vanmiddag nog 5. Ik ga wel vooruit!quote:
Ik heb er 13.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb ook pas 6 notes. Vanmiddag nog 5. Ik ga wel vooruit!
Wijvuhhh.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:51 schreef -SG- het volgende:
Yo, weg. Geld verbrassen aan bier en andere lekkere dingen
.
Ik wil uit maar ik mag niet want ik heb niet geleerd voor mijn examensquote:
Ohhh iemand anders had dit probleem al een keer eerder. Wie was dat ook alweer?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:03 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik wil uit maar ik mag niet want ik heb niet geleerd voor mijn examens
flikker toch op als ik mijn examens verneuk is het toch mijn probleem pffff.
en dan wel zeggen;
ja laat dr maar ze zakt toch wel
laat me dan ook uitgaan kut
hahaha nee man. kutlijerquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:05 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ohhh iemand anders had dit probleem al een keer eerder. Wie was dat ook alweer?En wel kut
Mag je nou of niet?
Maar alcohol is goed voor de... eeh..quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:03 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik wil uit maar ik mag niet want ik heb niet geleerd voor mijn examens
flikker toch op als ik mijn examens verneuk is het toch mijn probleem pffff.
en dan wel zeggen;
ja laat dr maar ze zakt toch wel
laat me dan ook uitgaan kut
Ja.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:16 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Maar alcohol is goed voor de... eeh..
Laat eigenlijk ook maar zitten, alcohol is gewoon goed
Je gaat gewoon winnen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:27 schreef Jotcha het volgende:
Ik sta weer eerste bij die wedstrijd, en er is nog 1 dag te gaan
Sta je ver bovenaan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:27 schreef Jotcha het volgende:
Wat voor wedstrijdquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:27 schreef Jotcha het volgende:
Ik bedoel daarmee, of de afstand groot is met de nummer 2.quote:
Ik vind ze tegenvallen eigenlijk..quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:07 schreef Schieganger het volgende:
Sehr blij met resultaten van fotosessie net.
Whyyyy?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb 3 van m'n 5 vakantiedagen op school doorgebracht
Waarom zou je dat doen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb 3 van m'n 5 vakantiedagen op school doorgebracht
Het gemis van PI's is hoogquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:59 schreef MarkM het volgende:
[..]
Het sarcasme druipt hier van de tafel af.
Mark wat vind jij van mijn hoed?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:02 schreef MarkM het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Van wie waren de positieve reacties dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Da's kut. Gemengde reacties tot nu toeHij is te alto he?
Redelijk alto ja.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Plimsolls van fred perryquote:
Okéquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Plimsolls van fred perry![]()
Baggy jeans van blue blood en 2 shirts, 1 van kultivate en 1 van replay.
Denk morgen wel een pic in het wdjv-topic
Alquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:08 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ga je ze allemaal op flickr zetten?
Ben benieuwd
De dames ofcoursequote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Van wie waren de positieve reacties dan?
Te lelijk ja.
Ik zou hem niet opdoen naar je gala.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:08 schreef Jotcha het volgende:
Nuja leuk voor gala. En bij een creatieve opleiding kan het prima![]()
Schoolgala is andersquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:08 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik zou hem niet opdoen naar je gala.
Oké, dan mag het.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:09 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Schoolgala is anders
Daar lopen ze met witte pakken enzulks
Jazekerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Oké
Jij hebt ook al een lekkere goedkope smaak zie ik
Wat is het langste dier van Groesbeek?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoi =D
Hing genoeg leuk spulquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik wil nog een paar nieuwe shirts, korte broeken en een spijkerbroek.
[eerlijk]Nee... maar... ik vind niet dat hij je staatquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Haha oké.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Het is boers als wat. Pakkie aan en zuipen maar
En beter beetje alto dan beetje breezer
Okequote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[eerlijk]Nee... maar... ik vind niet dat hij je staat. [/eerlijk]
Dikke limo met een fles champagne?quote:
Er zijn min of meer 4 categorieen:quote:
Optocht?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Er zijn min of meer 4 categorieen:
Afgezaagd,
Sportauto,
Kutauto,
Origineel.
Limo valt in afgezaagd plusdat niemand je ziet in de optocht met donkere ruiten
Ik ging in een Mercedes C-klasse (geloof ik) AMGquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Er zijn min of meer 4 categorieen:
Afgezaagd,
Sportauto,
Kutauto,
Origineel.
Limo valt in afgezaagd plusdat niemand je ziet in de optocht met donkere ruiten
Lijkt mij ook een tof een open dagquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:17 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Optocht?
Zo. Goed bezig.
Ik zou een toffe sportwagen met open dak nemen.
Ga je weer bashen Do?quote:
Ja ferrari ofzo.Begint ook erg cliche te worden helaasquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:17 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Optocht?
Zo. Goed bezig.
Ik zou een toffe sportwagen met open dak nemen.
I love to bash.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:19 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ga je weer bashen Do?
Wordt eens volwassen.
'Image' is wel 'tzelfde.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dit is niet hetzelfde als score hoor![]()
Trouwens, score![]()
True, true.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Vooral voor spijkerbroeken is 't altijd leuk winkelen
Ja, want ga je dan op FOK! doen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:47 schreef Ravenous- het volgende:
Hmm ik kan niet slapen, dan maar Fok!ken
Is dit verontrustend?
Een zeppelin.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:20 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja ferrari ofzo.Begint ook erg cliche te worden helaas
Wipwapfiets, minibike, boot op aanhanger, noem het maar of het is al gedaan.
Verheug je alsjeblieft niet teveel op dat galaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:09 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Schoolgala is anders
Daar lopen ze met witte pakken enzulks
Of vraag bij bijvoorbeeld een taxibedrijf. Die hebben vaak trouwauto's waaronder(bij Van DIjk) een Traction Avant.. Zoiets zou echt tof zijn voor een gala..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:57 schreef tliciouz het volgende:
En ik zou eerlijk gezegd niet weten in wat je naar je gala zou moeten brengen aangezien alles inderdaad al een keer gedaan is daar. Wij gingen in een witte limousine, heel cliché maar met een groep meiden blijft zoiets wel leukGa met een carnavals wagen
dat is volgens mij nog nooit gedaan.
Die zijn ook al tig keer voorbij gekomen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:00 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Of vraag bij bijvoorbeeld een taxibedrijf. Die hebben vaak trouwauto's waaronder(bij Van DIjk) een Traction Avant.. Zoiets zou echt tof zijn voor een gala..
STOP EENS MET HET LEZEN VAN MIJN TWITTER JONGE KUT!quote:
Apple SC.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
STOP EENS MET HET LEZEN VAN MIJN TWITTER JONGE KUT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |