Wij hebben stenen en een soort perkjequote:Op donderdag 6 mei 2010 16:27 schreef Hyman het volgende:
waoh, vanochtend werd ons land geëgaliseerd, en nu zaaien ze al.
Wij 2,4 hectarequote:Op donderdag 6 mei 2010 16:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij hebben stenen en een soort perkje
Onze hobby is het kunnen parkeren van de auto in het toch al wat smalle straatjequote:
Kermis?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:28 schreef tliciouz het volgende:
Ben benieuwd met hoeveel knuffelbeesten ik vanavond thuis kom
Hahaquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Onze hobby is het kunnen parkeren van de auto in het toch al wat smalle straatje
Jaquote:
En zoveel ben je niet gegroeid, dus je bent nog steeds even geïnteresseerd.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Javorige keer had ik er 8 op een avond. Ik ben al vanaf kleins af aan geïnteresseerd in die grijpautomaten
Oh help. Wij hebben volgende week ook kermis.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:28 schreef tliciouz het volgende:
Ben benieuwd met hoeveel knuffelbeesten ik vanavond thuis kom
Ik zie het altijd als een missie een onmogelijk lijkende knuffel te pakken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Javorige keer had ik er 8 op een avond. Ik ben al vanaf kleins af aan geïnteresseerd in die grijpautomaten
Joost:quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:32 schreef mstr het volgende:
[..]
En zoveel ben je niet gegroeid, dus je bent nog steeds even geïnteresseerd.
Ja dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:33 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Ik zie het altijd als een missie een onmogelijk lijkende knuffel te pakken.
'Oi Smijnie', dat zegt Vladie altijdquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
Joost:
Oi, Smijnie, wat vind je van mn nieuwe Levi's broek?
Smijn in nummer 4:
Ja echt supâh!
Maar 8 op een avondquote:
Hier vanaf 15 meiquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:35 schreef Renesite het volgende:
Kermis vanaf morgen weer hier in de stad. Het is ook ieder jaar het zelfde.
Hoe lang ben je?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Inderdaadal had ik best wat groter willen zijn.
Oeps!quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:38 schreef Hyman het volgende:
Whehe, bellen ze van de appie heijn opvragen ze of mn zusje morgen kan werken, ik zeg zo nee, die is er niet, want die is naar amsterdam met vriendinnen. Zegt die miep zo van: Oh, ja omdat ze zich "ziek" had gemeld.
Die gaat zo in de problemen zitten!
Slimmerd.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:38 schreef Hyman het volgende:
Whehe, bellen ze van de appie heijn opvragen ze of mn zusje morgen kan werken, ik zeg zo nee, die is er niet, want die is naar amsterdam met vriendinnen. Zegt die miep zo van: Oh, ja omdat ze zich "ziek" had gemeld.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:38 schreef Hyman het volgende:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:38 schreef Hyman het volgende:
Bij de AH waar ik werk ook hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als ze bij de plus zou werken waar ik werk, zou ze zonder pardon ontslagen zijn
Ik zeg dat dan tegen mijn moederquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
Neeer ging pas een lichtje branden bij het ziek melden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |