Wij hebben stenen en een soort perkjequote:Op donderdag 6 mei 2010 16:27 schreef Hyman het volgende:
waoh, vanochtend werd ons land geëgaliseerd, en nu zaaien ze al.
Wij 2,4 hectarequote:Op donderdag 6 mei 2010 16:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij hebben stenen en een soort perkje
Onze hobby is het kunnen parkeren van de auto in het toch al wat smalle straatjequote:
Kermis?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:28 schreef tliciouz het volgende:
Ben benieuwd met hoeveel knuffelbeesten ik vanavond thuis kom
Hahaquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Onze hobby is het kunnen parkeren van de auto in het toch al wat smalle straatje
Jaquote:
En zoveel ben je niet gegroeid, dus je bent nog steeds even geïnteresseerd.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Javorige keer had ik er 8 op een avond. Ik ben al vanaf kleins af aan geïnteresseerd in die grijpautomaten
Oh help. Wij hebben volgende week ook kermis.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:28 schreef tliciouz het volgende:
Ben benieuwd met hoeveel knuffelbeesten ik vanavond thuis kom
Ik zie het altijd als een missie een onmogelijk lijkende knuffel te pakken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Javorige keer had ik er 8 op een avond. Ik ben al vanaf kleins af aan geïnteresseerd in die grijpautomaten
Joost:quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:32 schreef mstr het volgende:
[..]
En zoveel ben je niet gegroeid, dus je bent nog steeds even geïnteresseerd.
Ja dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:33 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Ik zie het altijd als een missie een onmogelijk lijkende knuffel te pakken.
'Oi Smijnie', dat zegt Vladie altijdquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
Joost:
Oi, Smijnie, wat vind je van mn nieuwe Levi's broek?
Smijn in nummer 4:
Ja echt supâh!
Maar 8 op een avondquote:
Hier vanaf 15 meiquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:35 schreef Renesite het volgende:
Kermis vanaf morgen weer hier in de stad. Het is ook ieder jaar het zelfde.
Hoe lang ben je?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Inderdaadal had ik best wat groter willen zijn.
Oeps!quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:38 schreef Hyman het volgende:
Whehe, bellen ze van de appie heijn opvragen ze of mn zusje morgen kan werken, ik zeg zo nee, die is er niet, want die is naar amsterdam met vriendinnen. Zegt die miep zo van: Oh, ja omdat ze zich "ziek" had gemeld.
Die gaat zo in de problemen zitten!
Slimmerd.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:38 schreef Hyman het volgende:
Whehe, bellen ze van de appie heijn opvragen ze of mn zusje morgen kan werken, ik zeg zo nee, die is er niet, want die is naar amsterdam met vriendinnen. Zegt die miep zo van: Oh, ja omdat ze zich "ziek" had gemeld.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:38 schreef Hyman het volgende:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:38 schreef Hyman het volgende:
Bij de AH waar ik werk ook hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als ze bij de plus zou werken waar ik werk, zou ze zonder pardon ontslagen zijn
Ik zeg dat dan tegen mijn moederquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
Neeer ging pas een lichtje branden bij het ziek melden
njah, waarom bellen ze dan ook als ze "ziek"is en ze het weten....quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
Neeer ging pas een lichtje branden bij het ziek melden
Of ze morgen kon werkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:45 schreef Marco001 het volgende:
[..]
njah, waarom bellen ze dan ook als ze "ziek"is en ze het weten....
Nog één keer vragen en daarna gewoon met de feiten confronteren.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:45 schreef tliciouz het volgende:
Ik zit met een probleem. Ik had in mijn kledingkast thuis nog wat kleren liggen waarvoor ik hier geen ruimte heb, nu heeft een vriendin van mama er tussen lopen snuffelen en wat dingen gevonden die ze erg leuk vond en wou hebben. Leuk bedrag afgesproken. Nu moest ik al 3 weken wachten voor ze me het geld kon geven, nu zou ze het maandag overgemaakt hebben maar het staat er nog steeds niet op. Nu gebruikte ze als smoes dat het komt omdat zo abn heeft en ik de rabobank, dat kan kloppen want vaak duurt het dan ook langer, maar nu heb ik net een jasje verkocht via fok en dat geld is gister overgemaakt ook met abn en dat staat er nu gewoon wel al op, maar ze blijft kei hard vol houden dat ze het overgemaakt heeft, wat moet ik nu doen?
Deurwaarder.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:45 schreef tliciouz het volgende:
Ik zit met een probleem. Ik had in mijn kledingkast thuis nog wat kleren liggen waarvoor ik hier geen ruimte heb, nu heeft een vriendin van mama er tussen lopen snuffelen en wat dingen gevonden die ze erg leuk vond en wou hebben. Leuk bedrag afgesproken. Nu moest ik al 3 weken wachten voor ze me het geld kon geven, nu zou ze het maandag overgemaakt hebben maar het staat er nog steeds niet op. Nu gebruikte ze als smoes dat het komt omdat zo abn heeft en ik de rabobank, dat kan kloppen want vaak duurt het dan ook langer, maar nu heb ik net een jasje verkocht via fok en dat geld is gister overgemaakt ook met abn en dat staat er nu gewoon wel al op, maar ze blijft kei hard vol houden dat ze het overgemaakt heeft, wat moet ik nu doen?
Tactischquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:38 schreef Hyman het volgende:
quote:
quote:
naar dr toe gaan, en haar bankrekeningafschrijvingen via internet controleren, of vraag of ze een screenshot er van maaktquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:45 schreef tliciouz het volgende:
Ja mams gaat het zo even met haar bespreken. Maar dadelijk heeft ze het echt overgemaakt en beschuldig ik haar hier mee.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:46 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Deurwaarder.![]()
Nee effe serieus, ik zou om te beginnen het er met je moeder over hebben.
Kutje. Ik wilde m net linken. Zitten wel leuke foto's bij.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[Sneak preview] FOK! op de Bevrijdingsfestivals in Nederland
Ik vond Junkie XL zoooo kutquote:
Aha, nou dan is dat toch makkelijk? als ze zich morgen weer beter voelt, kan ze toch best met die vriendinnen naar een of andere )^*^% plaats?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Of ze morgen kon werken, want ze zou vandaag dus moeten werken. en je weet hoe het met de meeste meiden zit
, die zijn maar een dagje "ziek"
Oh dat kan ik nietquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
naar dr toe gaan, en haar bankrekeningafschrijvingen via internet controleren, of vraag of ze een screenshot er van maakt, doet ze niet moeilijk, dan geeft ze het, doet ze wel moeilijk, dan heeft ze niet over gemaakt
Je leest niet goedquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:49 schreef Hyman het volgende:
Maar het is pas gisteren over gemaakt he, dus ik zou nog 2 dagen wachten, kan even duren namelijk.
oh.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je leest niet goedhet is maandag overgemaakt. Iemand van fok heeft gister geld overgemaakt ook met abn en dat stond er vandaag al op.
Ja dat snap ikquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
Screenshots van haar rekening hedat ze het heeft over gemaakt.
quote:
ohquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat snap ikbedoelde meer van dat ik dat niet kan maken.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |