GAE is altijd leuk inderdaad, al is het maar voor de nostalgie. En die supporters zijn ook niet zo stil iddquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Doe dan maar Go ahead. Heb daar wel wat mee. Heb ook familie in die regio wonen. Publiek is daar niet altijd even braaf, maar dat schijnt niet heel uniek te zijn..
Ja, die heb ik gezien jaquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:43 schreef alors het volgende:
[..]
Dit dus
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)erdwenen-telefoon...
Juist !quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Braaf publiek gaat naar het basketballen van Groningen kijken,,
Club heeft een aardige historie en o.a. Marc Overmars heeft daar gespeeldquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:58 schreef Againzender het volgende:
GAE is altijd leuk inderdaad, al is het maar voor de nostalgie. En die supporters zijn ook niet zo stil idd
Natuurlijk ook geweldig geproduceerd door Todd Rundgrenquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:00 schreef -Hans- het volgende:You took the words right out of my mouth
. Misschien binnenkort maar weer eens wat van Meatloaf opzetten. Geweldige muziek
.
Het begint natuurlijk bij die gekken die alles aangrijpen om te rellen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:13 schreef Paul-89 het volgende:
Ongelofelijk dat die bruiloft verziekt wordt door die gek van een Aboutaleb.
Ja tuurlijk, het is tijd om de voetbalwet in te voeren en de relschoppers/idioten eruit te pikken en zwaar te straffen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het begint natuurlijk bij die gekken die alles aangrijpen om te rellen.
Dat de gemeente daar vervolgens geen passend antwoord op heeft zegt idd wel weer genoeg over het functioneren van de gemeente.
Guttegut, Aboutaleb heeft geen keus hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, het is tijd om de voetbalwet in te voeren en de relschoppers/idioten eruit te pikken en zwaar te straffen.
Maar een besloten feest voor 20 man een alcoholverbod opleggen is echt een dramatisch besluit, proberen ze hier nu echt een signaal mee af te geven ?Ze maken zich compleet belachelijk.
Wij mogen Godd zeggen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Natuurlijk ook geweldig geproduceerd door Todd Rundgren
Waarom heeft hij geen keuze ?quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:18 schreef alors het volgende:
[..]
Guttegut, Aboutaleb heeft geen keus hoor
En die voetbalwet meoet in de 2e Kamer geregeld worden. Heeft hij ook niks mee te maken.
ze zouden hem moeten uitnodigen voor ekstra weekendquote:
Zou leuk zijn inderdaad, was wel al eens bij Stenders als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ze zouden hem moeten uitnodigen voor ekstra weekend
Lijkt me niet. Het moge bekend zijn dat de heren Ek en Stra niets, maar dan ook he-le-maal niets hebben met voetbal. Denk niet dat die combi leuke radio gaat maken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ze zouden hem moeten uitnodigen voor ekstra weekend
altijd leuk idd als je een nummer dat door hem geproduceerd is aanvraagt bij Gerardquote:
Je hoef het toch niet over voetbal te hebben, over muziek heeft hij ook een menig.(refereert naar het interview van Stenders)quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Het moge bekend zijn dat de heren Ek en Stra niets, maar dan ook he-le-maal niets hebben met voetbal. Denk niet dat die combi leuke radio gaat maken.
Helemaal juistquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Natuurlijk ook geweldig geproduceerd door Todd Rundgren
Daarom was het voetbalcommentaar door hun ook zo leuk.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Het moge bekend zijn dat de heren Ek en Stra niets, maar dan ook he-le-maal niets hebben met voetbal. Denk niet dat die combi leuke radio gaat maken.
Denk dat dat E&V en Gijp wel een uur over de 3FM Awards volgeluld krijgenquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daarom was het voetbalcommentaar door hun ook zo leuk.
Maar voetbalpersonen als gasten in EW vind ik iig geen goed idee... omdat ik zelf ook helemaal niets met voetbal heb.
Geen idee, luister niet. Heb de bekerfinale aan staan.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:57 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik vind het eerste uur erg matig, ben ik daarin de enige?
Daar heb ik serieus geen verstand van dus dat kan mij ook niet zo boeien. Ik begrijp alleen dat het niet zo goed is voor de economiequote:Op donderdag 6 mei 2010 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind dat instortende Wall Street interessanter/belangrijker
Ik zie daarin gewoon :quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:09 schreef -Hans- het volgende:
Angstig prettig. Dat schoot net door mijn hoofd bij het zien van de playlist van Der Rudy. Elk uur begint met een juweel van een plaat. Al is de uuropener van uur 3 geen juweel van een plaat, maar wel erg jeugdsentiment
check it out!
quote:Dr Dre ft Snoop Dogg – Next Episode
Heel vet is die iddquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:12 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zie daarin gewoon :
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Wat een plaat
hm, voorzie nog een drukke dag morgen....quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind dat instortende Wall Street interessanter/belangrijker
Dow is inmiddels ook weer als een raket omhooggeschoten, dus het Plunge Protection Team heeft z'n werk weer goed gedaanquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
hm, voorzie nog een drukke dag morgen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |