En Eindhoven in de ere ?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik wel. WIllem 2 moet in de bierdivisie gaan spelen.
Top! mis alleen Grunn nog,quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[Sneak preview] FOK! op de Bevrijdingsfestivals in Nederland
Neuh Cambuur of GAE gaat Eindhoven verslaan.quote:
GAE.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh Cambuur of GAE gaat Eindhoven verslaan.Maar Willem 2 moet eruit.
Nee Cambuur, dan komt er weer een ouderwetsche Friese derbyquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
GAE.
En Zwolle promoveert ook.
Dus vier Overijsselse clubs in Eredivisie
Cambuur of Go Ahead zou weleens leuk zijn inderdaad.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:30 schreef borisz het volgende:
Sparta mag best in de eredivisie blijven spelen, maar Willem 2 is een saaie club die ik totaal niet zal missen. Cambuur of GAE zijn leukere ploegen in de eredivisie. Bovendien kunnen ze in Braboland wel een clubje missen.
Heb je dat filmpje ook gezien? Ik nog niet, maar hij ging em uitpakken, maar ze hadden toen stiekem zijn Iphone al uit die verpakking gehaaldquote:
Doe dan maar Go ahead. Heb daar wel wat mee. Heb ook familie in die regio wonen. Publiek is daar niet altijd even braaf, maar dat schijnt niet heel uniek te zijn..quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Cambuur of Go Ahead zou weleens leuk zijn inderdaad.
Nou, dan zijn ze er net zo 'snel' bij als met bepaalde muziekquote:
Dit dusquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:38 schreef alors het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje ook gezien? Ik nog niet, maar hij ging em uitpakken, maar ze hadden toen stiekem zijn Iphone al uit die verpakking gehaald!
aprilletje mei geeft ook nog wel eens een witte lijquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.weerdirect.nl/weer/weer.htm
[..]. 't Is goddomme MEI!
misschien heeft hij ook gewacht tot zn huidige telefoon van ellende uit elkaar valt, net zoals ik dat doe. Ik zit nu echter al wel erg lang te wachten, onverwoestbaar dingquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, dan zijn ze er net zo 'snel' bij als met bepaalde muziek.
Zit er dik in idd, wodt door alle dj's wel veel gedraaid.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:50 schreef Againzender het volgende:
Deze van Sia geef ik een een goede kans voor de nieuwe MH
Braaf publiek gaat naar het basketballen van Groningen kijken,,quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Doe dan maar Go ahead. Heb daar wel wat mee. Heb ook familie in die regio wonen. Publiek is daar niet altijd even braaf, maar dat schijnt niet heel uniek te zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |