Wij mogen Godd zeggen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Natuurlijk ook geweldig geproduceerd door Todd Rundgren
Waarom heeft hij geen keuze ?quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:18 schreef alors het volgende:
[..]
Guttegut, Aboutaleb heeft geen keus hoor
En die voetbalwet meoet in de 2e Kamer geregeld worden. Heeft hij ook niks mee te maken.
ze zouden hem moeten uitnodigen voor ekstra weekendquote:
Zou leuk zijn inderdaad, was wel al eens bij Stenders als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ze zouden hem moeten uitnodigen voor ekstra weekend
Lijkt me niet. Het moge bekend zijn dat de heren Ek en Stra niets, maar dan ook he-le-maal niets hebben met voetbal. Denk niet dat die combi leuke radio gaat maken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ze zouden hem moeten uitnodigen voor ekstra weekend
altijd leuk idd als je een nummer dat door hem geproduceerd is aanvraagt bij Gerardquote:
Je hoef het toch niet over voetbal te hebben, over muziek heeft hij ook een menig.(refereert naar het interview van Stenders)quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Het moge bekend zijn dat de heren Ek en Stra niets, maar dan ook he-le-maal niets hebben met voetbal. Denk niet dat die combi leuke radio gaat maken.
Helemaal juistquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Natuurlijk ook geweldig geproduceerd door Todd Rundgren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |