Preciesquote:Op maandag 10 mei 2010 08:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
nee, werken is voor het klootjesvolk..
Newfun.. Heb je die Kenianen een beetje gek gelopen?quote:Op maandag 10 mei 2010 08:58 schreef PieterBas het volgende:
Vrijdag auto opgehaald, zaterdag kapper geweest en gisteren lopen blauwbekken in Nieuwegein bij een atletiekwedstrijd.
Auto inbraak gehad, caravan gekocht. Het was een weekend met downs en upsquote:
quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Auto inbraak gehad, caravan gekocht. Het was een weekend met downs en ups
Autodeur niet op slot. Das niet zo hendig nee..quote:Op maandag 10 mei 2010 10:17 schreef Etcetera het volgende:
Het staat nog in dit topic, luiwammesLezen vanaf hier ongeveer Stage SC #1387: inclus word 2007 frustraties
True true... Uh, wat doet een UPS in je autoquote:Op maandag 10 mei 2010 10:33 schreef Etcetera het volgende:
Daar is een beetje twijfel over ontstaan, vooral omdat (oude) Renaults blijkbaar extreem makkelijk open zijn te krijgen. Maar er zijn geen sporen van braak, dus of hij nu open was of niet, maakt toch geen hol uit
Giro kijken!quote:Op maandag 10 mei 2010 15:19 schreef DjRex89 het volgende:
Het is hier idd echt doodWaar is iedereen?
Juhquote:
Leeft de TV SC nog of is hij weggezakt in de krochten der Fok?quote:
Ik heb L.no en Dean weggejaagd..quote:Op maandag 10 mei 2010 15:19 schreef DjRex89 het volgende:
Het is hier idd echt doodWaar is iedereen?
Half Italie boekt nu een ticket naar Nederland, dit willen ze allemaal in het echt zien, kan niet andersquote:Op maandag 10 mei 2010 16:05 schreef Bravebart het volgende:
Há, dé wolkenkrabber van Flushing was in beeld!
Dat ding is volgens mij amper hoger dan mijn egoquote:Op maandag 10 mei 2010 16:35 schreef jna het volgende:
[..]
Half Italie boekt nu een ticket naar Nederland, dit willen ze allemaal in het echt zien, kan niet anders
Als je dat ding op zn kant legt is ie amper langer dan mijn l...quote:Op maandag 10 mei 2010 16:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat ding is volgens mij amper hoger dan mijn ego
...inker voet?quote:Op maandag 10 mei 2010 16:41 schreef jna het volgende:
[..]
Als je dat ding op zn kant legt is ie amper langer dan mijn l...
Ja vertel mij watquote:
En dan nog de verlengde versie ookquote:Op maandag 10 mei 2010 16:48 schreef jna het volgende:
[..]
Ze smeren me altijd 2 paar aan,door die linkervoet
Ik een heel weekend Zeelandquote:Op maandag 10 mei 2010 17:06 schreef Piles het volgende:
Hallo fans![]()
![]()
Een heel weekend Twente overleeft
Ik kom iets langer niet in Twente, wat een teringeind weg is datquote:Op maandag 10 mei 2010 17:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik een heel weekend ZeelandWel weer genoeg geweest voor de komende maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |