Je moet toch bekennen dat er iets van een glimlach op je gezicht kwam toen je het lasquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je blijft reageren als een zwakzinnige
Ach, ik ga niet dingen over mensen verzinnen die je alleen online kent. Zal wel aan het gebrek aan opvoeding liggenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, jouw posts getuigen ook altijd van hoogstaand niveau
Ik vind de Josti band ook leukquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:28 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Je moet toch bekennen dat er iets van een glimlach op je gezicht kwam toen je het las
VETquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind de Josti band ook leuk
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ach, ik ga niet dingen over mensen verzinnen die je alleen online kent. Zal wel aan het gebrek aan opvoeding liggen
Hoeveel % zit je onder de marktwaarde?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:59 schreef xenobinol het volgende:
Ik heb zojuist mijn voorstel tot huurverhoging binnen, een schandalige 1,2%
Dat betekend dat ik dit jaar dus een avondje minder kan stappen, wat zal mijn harem balen
Nopequote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:50 schreef xenobinol het volgende:
Zeg DAM heb je nog wat leuks gedaan op 5 Mei ?
De zandgronden van de Veluwe en de Utrechtse heuvelrug zijn de beste bouwgronden die ons land telt. Je hoett niet eens te heien. Ik zeg: Pak de kettingzaag!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:09 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ga eens kijken op de Veluwe, daar staan kasten van huizen midden in het bos, uiteraard word dat alleen gegund aan de rijken der aarde, wie denkt het volk wel dat ze zijn dat zij daar ook aanspraak op kunnen maken
Gelukkig maar dat jij slechts een relkloon bentquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:33 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
De zandgronden van de Veluwe en de Utrechtse heuvelrug zijn de beste bouwgronden die ons land telt. Je hoett niet eens te heien. Ik zeg: Pak de kettingzaag!
Als je natuur wil beschermen, dan bescherm je maar wetlands. Dat is slechts een kwestie van een paar dure dijken wegbezuinigen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:59 schreef xenobinol het volgende:
[..]
DAM is gewoon afgunstig t.o.v. mensen die dit in de toekomst eventueel wel weten te realiseren. Hij zit ondertussen met zijn onverkoopbare rijtjescontainer en een enorme schuldenberg.
Die wonen wel in het groen. Met lieve verzorgers erbij.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik vind de Josti band ook leuk
Ik heb ook 1,2% erbij. Da's twee bier per maand.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoeveel % zit je onder de marktwaarde?
Puntenstelsel is sws niet de marktwaardequote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:55 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Ik heb ook 1,2% erbij. Da's twee bier per maand.![]()
En volgens mij zit ik precies op de marktwaarde.
De WBV en ik zijn overeengekomen dat de huur 70% van de maximale huur, die gevraagd mag volgens het puntenstelsel, bedraagt.
Dat is gewoon een overeenkomst tussen twee partijen op de huurmarkt, dus de marktwaarde.
Je geeft zelf al het antwoord, huur is geen optie en je gooit 750 euro in het water. De huizen waar je kijkt gaan als warme broodjes over de toonbankquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:54 schreef Gallorini het volgende:
Ik wil even een (mijn) situatie voorleggen.
Woon zelf 7 jaar in een huurwoning en sinds een jaar of 2 woont mijn vriendin hier ook. Samen een flinke spaarrekening van ong. 45k. Het huurhuis waar wij nu zitten is eigenlijk veel te klein (Woonkamer, keuken, slaapkamer, douche-wc combi). We zijn beide 28, vaste baan en toe aan de volgende stap.
Echter horen wij van verschillende kanten dat een huis kopen nu geen verstandige keuze zou zijn (HRA afschaf, nieuw regeringsplan etc). Helaas is huren ook geen optie, aangezien de wachttijd voor een beetje acceptabele tussenwoning rond de 6 jaar ligt. Tevens gooi ik elke maand zo'n 750 euro in een bodemloze put.
Aan de andere kant zie ik nog wel steeds de huizen in het segment waar wij in zoeken als warme broodjes over de toonbank vliegen. Er hoeft maar een huis van rond de 230k in de door ons gewenste wijk te koop te staan, en in nog geen 2 maanden tijd is deze verkocht. Ik zie ook vrienden die het maandelijks met ong. dezelfde inkomsten als ons moeten doen, samen zo rond de 2800 euro netto p/m, een huis kopen.
Zijn de mensen die nu een huis kopen dan zo naïef en ondoordacht, of zijn juist de mensen die het ons nu afraden een huis te kopen een stel ouwe zanikers? Ik weet het even niet meer.
Waarom die mensen wel het risico durven te nemen om als zij over een jaar of 10 een nog groter huis willen kopen met een restschuld zitten van zo'n 20% omdat de huizenprijzen zijn gaan dalen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je geeft zelf al het antwoord, huur is geen optie en je gooit 750 euro in het water. De huizen waar je kijkt gaan als warme broodjes over de toonbank
Wat wil je nog meer weten?'
Als je gewoon 10 jaar aflost en/of spaart kan je over 10 jaar makkelijk een nieuw huis kopen. Een beter inkomen regelen helpt ook mee.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:04 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Waarom die mensen wel het risico durven te nemen om als zij over een jaar of 10 een nog groter huis willen kopen met een restschuld zitten van zo'n 20% omdat de huizenprijzen zijn gaan dalen.
Wie dan leeft die dan zorgt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:04 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Waarom die mensen wel het risico durven te nemen om als zij over een jaar of 10 een nog groter huis willen kopen met een restschuld zitten van zo'n 20% omdat de huizenprijzen zijn gaan dalen.
Jij zou nu iets kopen voor 230k met de weet dat dit over 10 jaar nog maar 195k waard is? Waanzin, het geld groeit helaas nog niet op mijn rug.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je gewoon 10 jaar aflost en/of spaart kan je over 10 jaar makkelijk een nieuw huis kopen. Een beter inkomen regelen helpt ook mee.
Je nieuwe huis is ook 20% goedkoper
Gewoon blijven huren dan en nog lekker 6 jaar in je te kleine appartement blijven wonenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:26 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Jij zou nu iets kopen voor 230k met de weet dat dit over 10 jaar nog maar 195k waard is? Waanzin, het geld groeit helaas nog niet op mijn rug.
True that. Ook geen optie. Toch vind ik 45k over 10 jaar iets te gortig. Is er nog een middenweg of zijn dit de enige twee opties die ik hebquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gewoon blijven huren dan en nog lekker 6 jaar in je te kleine appartement blijven wonen
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ach, ik ga niet dingen over mensen verzinnen die je alleen online kent. Zal wel aan het gebrek aan opvoeding liggen
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gewoon blijven huren dan en nog lekker 6 jaar in je te kleine appartement blijven wonen
Ik geloof niet dat ik iets op internet zet over mijn personelijke situatie noch dat ik er behoefte aan hebquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik iets op internet zet over mijn personelijke situatie noch dat ik er behoefte aan heb
quote:Het huurhuis waar wij nu zitten is eigenlijk veel te klein (Woonkamer, keuken, slaapkamer, douche-wc combi
Als de huizenmarkt inzakt is het heel waarschijnlijk dat dat samenvalt met een stijging van de rente, zodat je per saldo misschien nog wel duurder uitbent. Reken maar wat scenario's door met een huis dat een derde of de helft goedkoper wordt, bij een rente van 8% tot 13% (in 1982 was de rente 13%). In veel gevallen zal dat goedkopere huis duurder uitvallen. Plus dat je nog een hoop huur betaalt voordat die huizenprijzen eindelijk zover gedaald zijn.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:54 schreef Gallorini het volgende:
Samen een flinke spaarrekening van ong. 45k.
We zijn beide 28, vaste baan en toe aan de volgende stap.
Tevens gooi ik elke maand zo'n 750 euro in een bodemloze put.
Er hoeft maar een huis van rond de 230k in de door ons gewenste wijk te koop te staan, en in nog geen 2 maanden tijd is deze verkocht. Ik zie ook vrienden die het maandelijks met ong. dezelfde inkomsten als ons moeten doen, samen zo rond de 2800 euro netto p/m, een huis kopen.
Moet je toch eens gaan doen, dan kom je nog eens leuke mensen tegenquote:
De rente is nu erg laag en ik zou hem zelf minstens voor 15 jaar vastzetten als ik nu een hypotheeklening moest nemen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En wat nu als je nu je rente voor 10 jaar vast zet?
Daarom is het allemaal ook niet zo erg boeiend hoe de rente is over 10 jaar. Een hoge rente heeft een negatieve invloed op de huizenprijzen maar voor je eigen hypotheeklasten maakt het vrij weinig uit.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:24 schreef dvr het volgende:
[..]
De rente is nu erg laag en ik zou hem zelf minstens voor 15 jaar vastzetten als ik nu een hypotheeklening moest nemen.
Als mijn verhuurder uit eigen vrije wil besluit om deze woning te verhuren voor 70% van de maximaal toegestane huurprijs is die woning dat bedrag waard. Ik ga er mee akkoord. Dus marktprijs.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Puntenstelsel is sws niet de marktwaarde
Marktprijs is 100%quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:43 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Als mijn verhuurder uit eigen vrije wil besluit om deze woning te verhuren voor 70% van de maximaal toegestane huurprijs is die woning dat bedrag waard. Ik ga er mee akkoord. Dus marktprijs.
Van wat?quote:
Van de maximaal toegestane huurprijsquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Van de maximaal toegestane huurprijs
Niets, als het aanbod aan huurwoningen toeneemt dan daalt de prijs.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:58 schreef vive_la_france het volgende:
Wat heeft de marktwaarde met de maximaal toegestane huurprijs te maken?
Is het aanbod dan toegenomen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niets, als het aanbod aan huurwoningen toeneemt dan daalt de prijs.
Ja.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is het aanbod dan toegenomen?
Waarom?quote:
Is dat dan de vrije markt of zit je daar in de geregaleerde huurmarkt?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Omdat een huis wat te koop staat niets opbrengt.
Die groeien naar elkaar toe door het overschot aan woningen die te koop staan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is dat dan de vrije markt of zit je daar in de geregaleerde huurmarkt?
Gereguleerde huurprijzen hoger, vrije markt huurprijzen lager?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die groeien naar elkaar toe door het overschot aan woningen die te koop staan.
Ja. Dat zie je gebeuren nu, de huurprijs in de vrije sector staat onder druk, bij de verenigingen wordt die hoger door jaarlijkse huuropslag. Door afbraak goedkope woningen en vervanging door duurdere wordt verschil ook steeds kleiner.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gereguleerde huurprijzen hoger, vrije markt huurprijzen lager?
Ah thnx, eindelijk een reply waar ik wat mee kan. Had het verhaal van rentestijging nog niet gehoord van de 'ik raad het af' partij. Zelf ook niet bij stilgestaan eigenlijkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:17 schreef dvr het volgende:
[..]
Als de huizenmarkt inzakt is het heel waarschijnlijk dat dat samenvalt met een stijging van de rente, zodat je per saldo misschien nog wel duurder uitbent. Reken maar wat scenario's door met een huis dat een derde of de helft goedkoper wordt, bij een rente van 8% tot 13% (in 1982 was de rente 13%). In veel gevallen zal dat goedkopere huis duurder uitvallen. Plus dat je nog een hoop huur betaalt voordat die huizenprijzen eindelijk zover gedaald zijn.
Nou, dat is eigenlijk het probleem. Wij verdienen samen zo rond de 3000 euro netto in de maand. Bij berekeningen voor onze hypotheek kwamen we voor een huis van rond de 225k uit op een netto maandlast van ± 850 euro. Dit is nu prima op te hoesten. Tevens hebben we er rekening mee gehouden dat er nog gespaard moet worden en er evt. kinderen kunnen komen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:33 schreef inXs het volgende:
Bovendien, als je voor een jou acceptabel bedrag ergens kunt wonen, dan waarom niet? Zoland je er maar rekening mee houdt, dat de HRA er op termijn af kan gaan en je zekerheden qua baan en relatie hebt. Je kan wel eeuwig blijven wachten op prijsdalingen, maar zoals dvr zegt, de rente kan hoger zijn. Sowieso weet je nooit tot wanneer de prijzen dalen (als ze al dalen, of misschien blijven ze gelijk, of stijgen ze met inflatie), wat ook aan het type huis en locatie ligt, dus kan je eeuwig wachten en huur betalen. Als je wel het huis koopt en je lost lekker af, dan zit je met een waardedaling of niet, er over een lange tijd warmpjes bij met je lage maandlasten. Als er dan ook nog wat inflatie overheen gaat, dan wordt je schuld natuurlijk relatief ook minder.
De rente moet ooit gaan stijgen, wanneer dat is weet niemand.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:24 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Ah thnx, eindelijk een reply waar ik wat mee kan. Had het verhaal van rentestijging nog niet gehoord van de 'ik raad het af' partij. Zelf ook niet bij stilgestaan eigenlijkIs het aannemelijk dat de hypotheekrentes gaan stijgen mocht het tot afschaffing HRA komen?
[..]
Nou, dat is eigenlijk het probleem. Wij verdienen samen zo rond de 3000 euro netto in de maand. Bij berekeningen voor onze hypotheek kwamen we voor een huis van rond de 225k uit op een netto maandlast van ± 850 euro. Dit is nu prima op te hoesten. Tevens hebben we er rekening mee gehouden dat er nog gespaard moet worden en er evt. kinderen kunnen komen.
Maar, mocht de HRA volledig afgeschaft worden komt er ineens 400 euro bij. Dat is 50% meer. Dat kunnen we wel betalen, maar dan blijft er zeer weinig over voor vakanties en andere leuke dingen. Dat wil ik ook niet.
Het type huis waar wij voor gaan is trouwens een moderne tussenwoning in een wijk uit de 90's in Gorinchem. Volgens mij zijn de huizenprijzen hier redelijk stabiel lately.
Hoezo zou die nooit helemaal worden afgeschaft? Je spreekt jezelf een beetje tegen (of ik lees het niet goed).quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De rente moet ooit gaan stijgen, wanneer dat is weet niemand.
De HRA wordt nooit helemaal afgeschaft. Als er wat gebeurt dan hooguit in de 52% schijf en daar heb je geen last van
Als je bang bent voor de HRA kun je het beste nu of binnen een paar maanden een huis kopen want dan is je hypotheek van voor het aanpakken van de HRA en de kans zit er ook dik in dat huidige hyoptheken niet worden aangepakt
Ah oke, duidelijkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je leest het niet goed. De meeste partijen die de afschaffing willen van de HRA willen of de afschaffing voor de hoogste schijf afschaffen of op termijn naar 30% toe. Beide maatregelen zou voor jou/jullie weinig tot geen gevolgen hebben
Als je nu een huis koopt loopt je hypotheek voordat de nieuwe regering er is, met wat geluk wordt er niks gedaan aan bestaande hypotheken
Daar is niet echt een verband tussen denk ik, al zou het risico voor de bank wel iets groter worden als de HRA verdwijnt. Maar dat vertaalt zich dan al in lagere leningen, dus ik denk niet dat het wat zal uitmaken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:24 schreef Gallorini het volgende:
Had het verhaal van rentestijging nog niet gehoord van de 'ik raad het af' partij. Zelf ook niet bij stilgestaan eigenlijkIs het aannemelijk dat de hypotheekrentes gaan stijgen mocht het tot afschaffing HRA komen?
De realiteit prima onder woorden gebracht.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:44 schreef dvr het volgende:
[..]
Daar is niet echt een verband tussen denk ik, al zou het risico voor de bank wel iets groter worden als de HRA verdwijnt. Maar dat vertaalt zich dan al in lagere leningen, dus ik denk niet dat het wat zal uitmaken.
Dat de rente gaat stijgen is vooral omdat de overheden nu heel veel geld lenen maar zo langzaamaan ook minder kredietwaardig worden (omdat de staatsschuld al zo hoog is). Daarom zullen ze op een gegeven moment hogere rente moeten gaan betalen. Dat heeft op zich niets met huizen te maken, maar de rente die de overheid op obligaties betaalt legt een bodem onder de hypotheekrente, want als een bank met 99,99% zekerheid aan de overheid geld kan uitlenen en daar bijv. 6% per jaar voor vangt, dan zullen ze het niet voor 5% (of zelfs 6,5%) aan een risicovollere particulier lenen. Verder is de rente nu historisch zo laag, dat hij eigenlijk alleen nog maar omhoog kan. En dat kan dus enorm schelen in je maandlasten, soms meer dan de huizenprijs zelf.
Als je nu koopt kan het best gebeuren dat je huis over 5 jaar nog maar 60% van de aankoopprijs waard is. Maar zolang je niet hoeft te verhuizen (vanwege werk, werkloosheid, echtscheiding of wat dan ook) hoeft dat geen probleem te zijn. In principe kan de bank aanvullende aflossingen eisen wanneer het onderpand minder waard wordt, maar als je je spaargeld als aanbetaling gebruikt heb je meteen al flink wat overwaarde gecreëerd.
Hoe ver woon je van de Duitse grens af? Als je Nederland werkt en inkomstenbelasting betaalt, heb je zolang het duurt gewoon hypotheekrenteaftrek. Alleen zit die HRA in Duitsland niet in de woningprijs verrekend. Dus verlies je geen grote bedragen als de HRA wordt afgeschaft.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:54 schreef Gallorini het volgende:
Ik wil even een (mijn) situatie voorleggen.
Woon zelf 7 jaar in een huurwoning en sinds een jaar of 2 woont mijn vriendin hier ook. Samen een flinke spaarrekening van ong. 45k. Het huurhuis waar wij nu zitten is eigenlijk veel te klein (Woonkamer, keuken, slaapkamer, douche-wc combi). We zijn beide 28, vaste baan en toe aan de volgende stap.
Echter horen wij van verschillende kanten dat een huis kopen nu geen verstandige keuze zou zijn (HRA afschaf, nieuw regeringsplan etc). Helaas is huren ook geen optie, aangezien de wachttijd voor een beetje acceptabele tussenwoning rond de 6 jaar ligt. Tevens gooi ik elke maand zo'n 750 euro in een bodemloze put.
Aan de andere kant zie ik nog wel steeds de huizen in het segment waar wij in zoeken als warme broodjes over de toonbank vliegen. Er hoeft maar een huis van rond de 230k in de door ons gewenste wijk te koop te staan, en in nog geen 2 maanden tijd is deze verkocht. Ik zie ook vrienden die het maandelijks met ong. dezelfde inkomsten als ons moeten doen, samen zo rond de 2800 euro netto p/m, een huis kopen.
Zijn de mensen die nu een huis kopen dan zo naïef en ondoordacht, of zijn juist de mensen die het ons nu afraden een huis te kopen een stel ouwe zanikers? Ik weet het even niet meer.
Overal ter wereld als je een gedeelte inkomen uit pensioen of uitkering uit Nederland krijgt heb je recht op de Nederlandse HRA over je totale wereldinkomen, dit biedt trouwens ook kansen voor andere EU mensenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:47 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Hoe ver woon je van de Duitse grens af? Als je Nederland werkt en inkomstenbelasting betaalt, heb je zolang het duurt gewoon hypotheekrenteaftrek. Alleen zit die HRA in Duitsland niet in de woningprijs verrekend. Dus verlies je geen grote bedragen als de HRA wordt afgeschaft.
En iets zegt me dat je in Kleef, Emmerik of Kranenburg best zou kunnen aarden
Zonder HRA is er dus geen reden om in Nederland te blijvenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:49 schreef Bruno25 het volgende:
[..]
Overal ter wereld als je een gedeelte inkomen uit pensioen of uitkering uit Nederland krijgt heb je recht op de Nederlandse HRA over je totale wereldinkomen, dit biedt trouwens ook kansen voor andere EU mensen
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zonder HRA is er dus geen reden om in Nederland te blijven
Jaag de productieve mensen maar weg
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:18 schreef xenobinol het volgende:
[..]
![]()
De productieve mensen zitten allemaal met een minimaal loon achter de lopende band, die kunnen nergens heen DAM
nee andersomquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Er zijn in Nederland sowieso geen productieven.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Onze hele economie draait op leningen en subsidie op leningenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:10 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Er zijn in Nederland sowieso geen productieven.
Onze economie draait op staatssteun aan banken.
Tuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:10 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Er zijn in Nederland sowieso geen productieven.
Onze economie draait op staatssteun aan banken.
Die vervolgens weer worden kwijtgescholden bij gebrek aan .... productie.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:11 schreef Bruno25 het volgende:
[..]
Onze hele economie draait op leningen en subsidie op leningen
Zonder HRA is er juist meer reden om in NL te blijven: Omdat er dan lucht uit de markt is, loop je als huiseigenaar geen risico meer om veel geld te verliezen bij het knappen van de zeepbel.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je begrijpt niet wat ik schreef, jammerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:10 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Zonder HRA is er juist meer reden om in NL te blijven: Omdat er dan lucht uit de markt is, loop je als huiseigenaar geen risico meer om veel geld te verliezen bij het knappen van de zeepbel.
Nee hoor, je wilt er gewoon niet in geloven dat je rijtjeskippenhok straks een stuk minder waard is.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je begrijpt niet wat ik schreef, jammer
Met hem nog velen gezien het aantal huizen wat al jaar en langer te koop staat.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:19 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Nee hoor, je wilt er gewoon niet in geloven dat je rijtjeskippenhok straks een stuk minder waard is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |